Jump to content

Vraag aandelen


Racemees

Recommended Posts

Jup! Moet zeggen dat mijn fruit aandelen stegen naar 51%, ik dacht toen.. wtf.. dat kon niet meer toch? Dus ik snel opslaan en verder slapen, 6 uur vooruit en aandelen weer 25%..

Save game geladen, ook daar weer 25% ipv 50%.. missie opnieuw gespeeld.. (andere savegame geladen..) het werd niet meer 50% of hoger.. jammer :-)

Daarna op facade en 33% extra winst.

Idd, en wanneer je alle gebouwen/bedrijven hebt, krijg je ook daar veel winst uit.. :-)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 56
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Variano

    13

  • TryX

    6

  • --Simon--

    5

  • KRSTL

    5

Jup! Moet zeggen dat mijn fruit aandelen stegen naar 51%, ik dacht toen.. wtf.. dat kon niet meer toch? Dus ik snel opslaan en verder slapen, 6 uur vooruit en aandelen weer 25%..

Save game geladen, ook daar weer 25% ipv 50%.. missie opnieuw gespeeld.. (andere savegame geladen..) het werd niet meer 50% of hoger.. jammer :-)

Daarna op facade en 33% extra winst.

Idd, en wanneer je alle gebouwen/bedrijven hebt, krijg je ook daar veel winst uit.. :-)

ja met michael meer dan 800K$ per week

ik weet nog voor die updates had ik ook de assassination quests gedaan zonder aandelen toen opnieuw begonnen en game uitgespeeld toen ik aan de aandelen fruit mission kwam en ik had die 50% aandelen van fruit ik kocht die toen ging ik naar volgende missie en de moment dat ik geld wou inzetten op nieuwe aandelen zag ik dat ik vergeten was om met de 3 characters het geld te halen

dus mijn laatste haalbare save was terug nog missions te gaan voor einde story was echt balen toen , maar voor dat de game uitgespeeld was kwam 1ste update of 2de ik weet niet meer juist welke het was , en toen ik dan aan die fruit aandelen kwam zag ik ook dat ie niet meer tot 50% ging maaar max 25%

dus moest die 50% gebleven zijn en dan nog is die extra facade zou echt een bom geld geweest zijn , maar het kan ook zijn dat ze die fruit verlagerd hebben en de facade als aandelen gegeven om in te zetten , who knows!

Bewerkt: door Variano
Link to comment
Delen op andere websites

Idd, met de fruit aandelen verlies je 25% aandelen met de nieuwe update, maar haalt er later weer 33% extra uit. Oftewel 8% extra aandelen in totaal.

Heb nu al die lester missies gedaan en die man naar het vliegveld gebracht.. zit nu op 1.9 miljard per speler!

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Het is trouwens wel discriminatie (niet zozeer van de oudere gamer maar wel van de gekozen wijze van het spel spelen). Ik heb ooit, gierig als altijd, een XBox 360 light gekocht en heb dus daar geen internetverbinding mee. Dat betekent dus ook geen BAWSAC en dus ook geen Fruit aandelen en ook geen Vapid.....op zich ben ik op dit moment (met nog 2 missies te gaan) wel blij met 300 miljoen per persoon maar het had veel meer kunnen worden. Er zijn geen mogelijkheden om zonder internet op de XBox tóch deze aandelen te kunnen kopen?

Link to comment
Delen op andere websites

Wat zijn nou de beste bedrijven waar je aandelen in moet kopen? Ik heb zelf nog geen een aandeeltje gekocht! Ik wil wel een goede kopen dus ik dacht, laat ik het aan jullie vragen!

ik raad je aan om eerst alle heists te doen en daarna pas lesters(Rat) zijn assesins missies te doen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 year later...

Bij de ps4 Is er wel wat veranderd.

De uitbetaling zijn een stukkie naar beneden geschroefd

Valt toch wel mee?

Ik heb iig. per character 1,5+ miljard weten te tikken, Michael zat ik zelfs op 1,75 miljard dacht ik.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...