Jump to content

Vraag aandelen


Racemees

Recommended Posts

Hoe kan ik alsnog veel geld verdienen met de stock market als ik de lester missies al gedaan heb?

saven en dan gokken op de aandelen door al uw geld in te zetten en als het niet lukt dan save opnieuw laden en opnieuw proberen puh2.gif dat is wat ze mij is verteld hebben btw ik had ook dit probleem dus ben ik maar opnieuw begonnen na 52% puh2.gif

laaat maar aandelen zijn al verkocht , het bleef rond 81.5% hangen dan begon het te zakken met 0.03% dan heb ik ze verkocht met michael had ik bijna 600K voor de missie en nu heb ik er 480K aan profit gedaan dus eindelijk is over het miljoen nu puh2.gif

>>> Door Svenie: Berichten samengevoegd. In het vervolg graag geen triplepost meer, dank.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 56
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Variano

    13

  • TryX

    6

  • --Simon--

    5

  • KRSTL

    5

Ik weet niet of ik nu wel of niet opnieuw moet beginnen.. het kost wel weer veel tijd, maar zoals ik het zie is het wel de enige snelste optie om snel geld te verdienen.

Ik heb op dit moment een groot deel van mijn geld op LifeInvader gezet, dit omdat het aandeel heel laag stond ($47), wat relatief laag is voor het aandeel LifeInvader, het gemiddelde is ongeveer $100 en het maximum is $200. Ik heb nu al een aantal keer zitten saven om zo de tijd wat te versnellen, maar het aandeel blijft steeds hangen rond de $50 en het gaat voor mij niet echt snel genoeg naar de $100. Weet iemand hoe je dit kan versterken? Want anders zal het wel erg lang duren voordat ik miljoenen ga verdienen...

Alvast bedankt :)

Link to comment
Delen op andere websites

Heeft iemand nog tips om goed geld te verdienen via de beurs? Ik heb die assassins missies al gedaan zonder te weten dat je daarmee rijk kon worden :( ..

Met auto races kan je goed verdienen geen tonnen tegelijk maar je verdient wel lekker (Wel racen met Franklin) Ik heb gisteren met Travor vliegveld gekocht verdien je met vlieg missies 7000 en met car 5000 per keer vliegveld kost wel 15k.


Ik ben nu nog met Trevor aan het spelen na de overval met Michael. Wanneer zou ik dan moeten beginnen met beurs? En kan dit alleen met Michael ?

>>> Door .Timothy: Berichten samengevoegd, gebruik de Bewerken-knop om een eerder bericht aan te passen.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Heeft iemand nog tips om goed geld te verdienen via de beurs? Ik heb die assassins missies al gedaan zonder te weten dat je daarmee rijk kon worden :( ..

Met auto races kan je goed verdienen geen tonnen tegelijk maar je verdient wel lekker (Wel racen met Franklin) Ik heb gisteren met Travor vliegveld gekocht verdien je met vlieg missies 7000 en met car 5000 per keer vliegveld kost wel 15k.

Thanks voor de tip, maar ik vind dat te weinig per keer. Ik ben ondertussen alweer opnieuw begonnen. Zit na 2,5 uur weer op 9,3%, alle Stranger missies sla ik over. Dus alleen bij die missies van Lester met Franklin kan je flink wat cash fixen?
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb hier nog een vraag over.

Als er staat dat ik voor de missie aandelen moet kopen, hoe moet ik dat zien ?

is dat nog voor ik bij de L op de map aankom of ga ik naar de L en naar Lester om zijn verhaal aan te horen en dan de aandelen kopen ?

Link to comment
Delen op andere websites

fruit andelen tijdens derde missie gaat niet hoger meer dan 25% ipv 50% het is veranderd je moet na 25% fruit verkopen investeren direct in facade tot 33% , ik heb verschillende keren geslapen tot het op + 33% kwam dat is het hoogste

ik had na story 28 miljoen dat normaal na de assassination missies + die 33% van tinkle dat je hem moet leveren in 2.30 min voor mij iets meer dan een miljard zou opleveren en bij mensen die 31 mil hadden na story zouden na assassination missies 1,7 miljard hebben

ik zou voor de 3de iets van een 204 miljoen hebben en die met 31 mil zouden 235 miljoen hebben

dus door nieuwe orde zou ik na de missie iets van 342 miljoen ipv 302 miljoen hebben en die met 31 mil zouden 353 mil

na 4de missie zou ik dan 684 miljoen hebben ipv 604 miljoen en die met 31 miljoen zouden 707 miljoen hebben

na de laatste missie zou ik dan 1.2 miljard hebben en die met 31 miljoien zouden 1.3 miljard hebben

en dan met die lift naar het vliegveld zou ik dan 1.6 miljard hebben en die met 31 miljoen zouden 1,7 miljard hebben

en dan met uitrekenen in totaal zou mij dat 200 miljoen winst opleveren

bij die met 31 miljoen zal het iets meer zijn dan

ps: voor mensen die dit bericht al gelezen hadden , lees dan opnieuw want ik heb het moeten corrigeren ik was 100 miljoen mis na die 3de missie :puh:

Bewerkt: door Variano
Link to comment
Delen op andere websites

Gister de storyline uitgespeeld.. jammer dat het zo snel ging.. wellicht had het leuk geweest als er nu "jaloerse" andere "gangs" op je pad kwamen etc.. :-)

Ik wilde net aan de lester missies beginnen toen ik dit topic zag, dus had deze allen bewaard tot het einde. Heb gister de tweede lester missie gedaan en zit nu al tussen de 200/250 miljoen per speler!

Link to comment
Delen op andere websites

Het merendeel van die aandelen gaan via BAWSAQ of niet ?? Bij mij is die nog steeds offline .... Heb btw de storymode al een poosje uitgespeeld....Als de Bawsaq ooit weer online gaat , begin ik misschien wel overnieuw

Link to comment
Delen op andere websites

hehe nice ;-) zal ook rond dat bedrag zitten straks indien de lester missies klaar zijn..

Zelfs wanneer je alles koopt krijg je dat geld niet op.. :puh:

btw ; je houd toch rekening met de aanpassing he dat fruit maar tot 25% meer gaat en niet meer 50% en na verkopen direct op facade zetten

des te meer kogels je kan kopen en ook dat het geen probleem meer is dat je in crisis zit als je dood ging met zoveel geld , wat is nu 5000 $ nog als je dood gaat als je zoveel geld hebt :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...