Jump to content

Geldpacks


W3sl3y

Recommended Posts

De geruchten zijn waar: er zitten microtransacties in Grand Theft Auto Online. De vier eerder genoemde pakketten zitten erin en gaan tussen de 2,50 euro en 16,00 euro kosten. Hieronder de prijzen voor de geldpakketten:

$100,000 Red Shark Cash Card - €2,50

$200,000 Tiger Shark Cash Card - €4,00

$500,000 Bull Shark Cash Card - €8,30

$1,250,000 Great White Shark Cash Card - €16,00

Ik ben wel benieuwd wie er allemaal bereid zijn om echt geld te investeren in GTA:Online. Persoonlijk vind ik het niet erg om hier en daar eens wat uit te geven aangezien de rest van GTA:Online volledig gratis is. Tevens zal ik denk ik onmiddellijk bij de start wat geld kopen om te investeren en een kleine voorsprong op te bouwen tegenover de rest.

Hoe denken jullie over deze packs?

bron: http://www.psx-sense.nl/147373/prijzen-gta-online-cash-packs-onthuld/

Link to comment
Delen op andere websites

De geruchten zijn waar: er zitten microtransacties in Grand Theft Auto Online. De vier eerder genoemde pakketten zitten erin en gaan tussen de 2,50 euro en 16,00 euro kosten. Hieronder de prijzen voor de geldpakketten:

$100,000 Red Shark Cash Card - €2,50

$200,000 Tiger Shark Cash Card - €4,00

$500,000 Bull Shark Cash Card - €8,30

$1,250,000 Great White Shark Cash Card - €16,00

Ik ben wel benieuwd wie er allemaal bereid zijn om echt geld te investeren in GTA:Online. Persoonlijk vind ik het niet erg om hier en daar eens wat uit te geven aangezien de rest van GTA:Online volledig gratis is. Tevens zal ik denk ik onmiddellijk bij de start wat geld kopen om te investeren en een kleine voorsprong op te bouwen tegenover de rest.

Hoe denken jullie over deze packs?

bron: http://www.psx-sense...-packs-onthuld/

dat verklaard natuurlijk wel waarom je zo weinig geld kan vedienen na de story mode.

dat is wel maf natuurlijk echt geld voor nep geld betalen

Link to comment
Delen op andere websites

De geruchten zijn waar: er zitten microtransacties in Grand Theft Auto Online. De vier eerder genoemde pakketten zitten erin en gaan tussen de 2,50 euro en 16,00 euro kosten. Hieronder de prijzen voor de geldpakketten:

$100,000 Red Shark Cash Card - €2,50

$200,000 Tiger Shark Cash Card - €4,00

$500,000 Bull Shark Cash Card - €8,30

$1,250,000 Great White Shark Cash Card - €16,00

Ik ben wel benieuwd wie er allemaal bereid zijn om echt geld te investeren in GTA:Online. Persoonlijk vind ik het niet erg om hier en daar eens wat uit te geven aangezien de rest van GTA:Online volledig gratis is. Tevens zal ik denk ik onmiddellijk bij de start wat geld kopen om te investeren en een kleine voorsprong op te bouwen tegenover de rest.

Hoe denken jullie over deze packs?

bron: http://www.psx-sense...-packs-onthuld/

dat verklaard natuurlijk wel waarom je zo weinig geld kan vedienen na de story mode.

dat is wel maf natuurlijk echt geld voor nep geld betalen

Het geld dat je verdient tijdens en na de storymode heeft werkelijk niets te maken met GTA:Online. De verhoudingen kunnen ook heel anders liggen in Online want anders ben je bijvoorbeeld 1920 echte euro's kwijt om alleen al de golfclub te kunnen kopen (mits deze beschikbaar is in Online).

Je moet het zien als twee verschillende games in dezelfde wereld.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je al 2,50 betaald voor 100k dan zal online cash moeilijk te verkrijgen zijn, anders wordt het al snel te duur. Mijzelf kennende is de kans redelijk dat ik wel een pakketje aanschaf al zal het spelen van GTA Online dat uit moeten wijzen. Ik heb er in ieder geval al zin in!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk eerder dat het 'shortcut' packs zijn, voor de mensen die niet veel tijd hebben. Net zoals in BF3 waar je een shortcut kon kopen om een hoop uren gameplay over te slaan.

Bovendien, het leuke van GTA online straks is toch om met vrienden allerlei missies te doen? Het draait bij mij in eerste instantie om plezier. Als de missies leuk en gevarieerd zijn, kom je vanzelf aan een lading cash.

Link to comment
Delen op andere websites

Tja Rockstar vertelde ons dat de game rond geld, de machtige dollar, zou draaien. Jep, nú begrijp ik het. Bullshit, een game verkopen en daarmee achteraf nog geld mee willen binnenrijven...

Bewerkt: door Krikke1992
Link to comment
Delen op andere websites

jammer dat dit er nu weer door komt. Mensen die geld hebben staan straks boven aan de ranglijst en hebben de mooiste spullen. Jammer, hoop niet dat dit heeeeel erg veel invloed heeft op mensen die er niks meer voor uit geven.

Hoezo komen die bovenaan de ranglijsten? Je scores worden niet bepaald door de hoeveelheid cash die je hebt maar door je skills en die kun je niet kopen.

Tja Rockstar vertelde ons dat de game rond geld, de machtige dollar, zou draaien. Jep, nú begrijp ik het. Bullshit, een game verkopen en daarmee achteraf nog geld mee willen binnenrijven...

Is dat zo nieuw dan? Alle ontwikkelaars komen toch met DLC, avatars, extra kledingstukjes etc. waar ze extra mee cashen? Waarom mag R* dit dan niet ook doen? Ennuh .... het is geen verplichting om dit aan te schaffen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ben er wel blij mee, dit verkleint de kans dat GTA Online eventueel pay to play wordt, en het is niet echt iets waar andere mensen zich aan kunnen irriteren.

:? Je hebt toch al GTA 5 gekocht dus je hebt toch al betaald? Ik ben er helemaal niet blij mee, nu heb je van die snotapen die 20 euro van hun ouders hierin mogen steken en alle mooie dingen opkopen :(

Link to comment
Delen op andere websites

800 miljoen is zeker niet genoeg!

Nu gaan mensen die geen kut snappen van dat spel geld kopen waardoor ze beter dingen kunnen krijgen.

Mensen die wel skills hebben werken hard voor het geld dat ze verdienen.

Eigenlijk ben je wel verplicht om geld te kopen om een beetje bij te blijven, jammer hoor.

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom doet iedereen zo moeilijk? Laat die mensen lekker hun geld bij elkaar kopen. Als zij graag tien euro extra tegen een spel willen klappen, prima toch? Zal vast wel ergens terug te zien zijn, en dan kan jij lekker zeggen dat je het zelf hebt verdiend. Ik zie geen probleem in ieder geval..

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...