Jump to content

Geldpacks


W3sl3y

Recommended Posts

Nou nou je kan het ook zo zien, dit zorgt ervoor dat mensen met een druk bestaan (m.a.w. vele uren minder kunnen spelen op week basis) nog een beetje kunnen meedraaien met de mensen die straks weet ik het hoeveel uur aan het spelen zijn. Als geldpacks een voordeel op het spel zijn dan is vrije tijd dat ook, en ook dat is niet eerlijk verdeeld ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 maanden later...

Nee, netwerkcard is afdoende.

Ik weet alleen niet of je die code direct kunt gebruiken bij de aanschaf van zo'n sharkcard, of dat het juist indirect moet.

Met indirectr bedoel ik: Eerst de code gebruiken om saldo op je account te storten, daarna met dat saldo 'n sharkcard kopen.

Link to comment
Delen op andere websites

Het tegoed op je PSN account kun je op 2 manieren opwaarderen.

1) Door middel van 'n creditcard.

2) Door middel van een Playstation Network Card

Die 2e kun je vanaf E.20,- kopen bij iedere gamestore, Bart Smit, Intertoys e.d., dus nee ... met PayPal kun je geen Shark Cards kopen. Echter zou je wel kunnen kijken of je online ook 'n PSN Card kan bestellen. Zoja ... dan kan je die natuurlijk wel met PayPal afrekenen.

Eenmaal 'n PSN Card aangeschaft, staat daarop 'n code die je in de Playstation Store kunt omzetten in 'n tegoed. Heb je dat gedaan, dan kun je in de Store onder het pauzemenu vd game zelf Shark Cards kopen. Deze zijn niet verkrijgbaar via de normale Playstation Store.

Bewerkt: door FcUtreg4Life
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...