TryX Geplaatst: 26 september 2013 Rapport Geplaatst: 26 september 2013 Het probleem is dat mensen die er geld in steken een grote voorsprong op jou hebben en waarschijnlijk veel meuk voor jouw neus weg kopen. Reageren
Marakus Geplaatst: 26 september 2013 Rapport Geplaatst: 26 september 2013 Nou nou je kan het ook zo zien, dit zorgt ervoor dat mensen met een druk bestaan (m.a.w. vele uren minder kunnen spelen op week basis) nog een beetje kunnen meedraaien met de mensen die straks weet ik het hoeveel uur aan het spelen zijn. Als geldpacks een voordeel op het spel zijn dan is vrije tijd dat ook, en ook dat is niet eerlijk verdeeld Reageren
tresshold Geplaatst: 26 september 2013 Rapport Geplaatst: 26 september 2013 ik heb begrepen dat als je een geld pack koopt niet ingame geld krijgt maar dat heel veel dingen die je wilt kopen 3/4 goedkoper zullen zijn. dus dat je dan property koopt voor veel minder. Reageren
baz10 Geplaatst: 26 september 2013 Rapport Geplaatst: 26 september 2013 Even kijken hoe makkelijk je geld verdient ingame. Maar denk zeker wel een keer een mil neem om te investeren in Bawsaq. Reageren
ole23 Geplaatst: 8 februari 2014 Rapport Geplaatst: 8 februari 2014 een vraag, wat zijn de betaal mogelijkheden voor de ps3. kan je gewoon een playstation network card kopen en met die code zo geldpack kopen of moet het via paypal/ideal,of bankrekening. Reageren
FcUtreg4Life Geplaatst: 8 februari 2014 Rapport Geplaatst: 8 februari 2014 Nee, netwerkcard is afdoende. Ik weet alleen niet of je die code direct kunt gebruiken bij de aanschaf van zo'n sharkcard, of dat het juist indirect moet. Met indirectr bedoel ik: Eerst de code gebruiken om saldo op je account te storten, daarna met dat saldo 'n sharkcard kopen. Reageren
JohanManke Geplaatst: 9 februari 2014 Rapport Geplaatst: 9 februari 2014 Kan je dat met Paypal betalen? Ik heb er toch 40 euro op. Reageren
Michael Geplaatst: 9 februari 2014 Rapport Geplaatst: 9 februari 2014 Volgens mij niet. Aangezien je dit via PlayStation Network moet doen neem ik aan dat je een PlayStation Network card moet kopen. Als je even kijkt in GTA Online in het menu met de microtransacties kan je waarschijnlijk wel kijken hoe je een betaling kan uitvoeren Reageren
FcUtreg4Life Geplaatst: 9 februari 2014 Rapport Geplaatst: 9 februari 2014 (bewerkt) Het tegoed op je PSN account kun je op 2 manieren opwaarderen. 1) Door middel van 'n creditcard. 2) Door middel van een Playstation Network Card Die 2e kun je vanaf E.20,- kopen bij iedere gamestore, Bart Smit, Intertoys e.d., dus nee ... met PayPal kun je geen Shark Cards kopen. Echter zou je wel kunnen kijken of je online ook 'n PSN Card kan bestellen. Zoja ... dan kan je die natuurlijk wel met PayPal afrekenen. Eenmaal 'n PSN Card aangeschaft, staat daarop 'n code die je in de Playstation Store kunt omzetten in 'n tegoed. Heb je dat gedaan, dan kun je in de Store onder het pauzemenu vd game zelf Shark Cards kopen. Deze zijn niet verkrijgbaar via de normale Playstation Store. Bewerkt: 9 februari 2014 door FcUtreg4Life Reageren
ole23 Geplaatst: 10 februari 2014 Rapport Geplaatst: 10 februari 2014 (bewerkt) Mooi goed om te weten. Dan ga ik binnenkort wel even een playstation network card halen. Bewerkt: 10 februari 2014 door ole23 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.