Jump to content

Verdwijnende characters discussie


Megadreams

Recommended Posts

Rockstar kan het op zo'n simpele manier fixen volgens mij. Laat de game automatisch een back-up lokaal maken op je xbox / ps3. Zodra de cloud eruit ligt, heb je nog een reserve save lokaal staan. Zodra je dan weer online kunt, geef je de speler een pop-up "Local and cloud save are not in sync, Override local with cloud?" Ze hebben gekozen voor de cloud om het voor hackers moeilijk te maken, maar nu pakken ze de 'goeie' spelers aan, ipv de slechte spelers. De uitspraak telt hier weer gewoon: "De goeden zullen onder de slechten lijden"

Een oplossing zoals Svenie, met een beta, had ook niet zijn vruchten afgeworpen. Je zult niet de volle klap op je servers krijgen zoals nu en je beperkt een deel van de content. Wat Rockstar probeert met deze online modus is gewoon extreem groots aangepakt. Ze maken het zichzelf onnodig moeilijk met het cloud gebeuren.

En inderdaad, Rockstar mag wel iets klantvriendelijker overkomen. Totaal geen informatie over hoe het er voor staat (lees: twitter postje maken, af en toe een update posten op de website) en ze reageren bagger op email en requests. Je krijgt in zowat alle gevallen een standaard copy-paste mailtje terug, omdat de auto-bot toevallig een aantal woorden herkent en daarop reageert.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 79
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • ZeroJens

    11

  • --Simon--

    10

  • gta_player

    6

  • Megadreams

    4

Heb zelf (nog) geen last ervan gehad.

Maar heeft iemand tips dat ervoor zorgr dat je character niet verloren gaat?

Bijv niet spelen ofzo?

Ik heb tot noch toe 1 keer mijn poppetje verloren en sindsdien ga ik constant eerst terug naar de Singleplayer voordat ik het spel afsluit, aangezien hij hem dan saved.

Link to comment
Delen op andere websites

Tot nu toe heb ik nog nooit kunnen saven in gta online.

Echt balen.

Ik krijg telkens de melding dat de cloud servers offline zijn en dat er niet gesaved kan worden.

ik speel op de xbox.

Iemand een tip?

Link to comment
Delen op andere websites

Heb zelf (nog) geen last ervan gehad. Maar heeft iemand tips dat ervoor zorgr dat je character niet verloren gaat? Bijv niet spelen ofzo?
Ik heb tot noch toe 1 keer mijn poppetje verloren en sindsdien ga ik constant eerst terug naar de Singleplayer voordat ik het spel afsluit, aangezien hij hem dan saved.
dit deed ik altijd en toch was ik mijn character kwijt
Link to comment
Delen op andere websites

Uurtje geleden mijn lvl 52 character kwijt geraakt met dat 400 k appartement. 5 minuten later had ik m weer. Wel een leveltje lager maar daar doe ik t graag mee na alles hier gelezen te hebben.

Uuhm, level 52, ik mag hopen dat dat een tik foutje is geweest :t

Zo niet, hoeveel uur heb je al wel niet achter dat ding gezeten

Link to comment
Delen op andere websites

Uurtje geleden mijn lvl 52 character kwijt geraakt met dat 400 k appartement. 5 minuten later had ik m weer. Wel een leveltje lager maar daar doe ik t graag mee na alles hier gelezen te hebben.

Uuhm, level 52, ik mag hopen dat dat een tik foutje is geweest :t

Zo niet, hoeveel uur heb je al wel niet achter dat ding gezeten

Opgeteld ben ik ook rank 39 en ik zit er niet extreem veel achter. Ik ben Vrijdag pas begonnen. Rank 52 kan prima als hij sinds release fatsoenlijk heeft kunnen spelen, wat 99% van de mensen niet kon :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik was direct opnieuw begonnen. Ben nu onderhand al weer rank 34 :)

GTA online herinnert je er wel leuk aan welke rank je had kunnen zijn.. "Crew rank 45" :(

Euhmm... waar staat dat dan?? Ik denk dat dat gewoon de rank is van de Crew waar je inzit.

Ik kan dat op Social club bij mij ook verder niet vinden. Ben rank 10, en had waarschijnlijk al op 20 kunnen zitten, maar dat zie ik nergens terug.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik was direct opnieuw begonnen. Ben nu onderhand al weer rank 34 :)

GTA online herinnert je er wel leuk aan welke rank je had kunnen zijn.. "Crew rank 45" :(

idd en soms als ik kijk staat men rang opeens weer op 0 en een minuut later weer normaal. Ze spelen echt met je gedult -,-''

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...