Thecrimson Geplaatst: 10 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2013 Thanks for the tips! =D Reageren
Redwhite Geplaatst: 10 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2013 zoek gallivanter ballers, deze kun je elke 48 min. bij LSC inleveren voor 9.000. Reageren
rickbrinkman Geplaatst: 11 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2013 Maar hoe start je violent duct ik kijk door de hele map bij de missies maar hij staat er niet bij en ik.ben lvl 15 Reageren
ElPolloLoco Geplaatst: 11 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2013 Ik heb gisteren een missie gedaan waar ik 25.000 mee verdiende . Daarvoor stond mijn record op 10.000 voor één missie. Helaas is met de update van gisteren de bug van quick restart er uitgehaald geloof ik.. Reageren
Kloep Geplaatst: 11 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2013 Quick Restart is niet meer mogelijk, ook Violent Duct levert nog maar 3k op. Reageren
WilsKracht Geplaatst: 11 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2013 base invaders betaald 25k krijg je van ron als je wat hoger in rang bent Reageren
Salvador_NL Geplaatst: 26 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2013 ik verkoop hoe dan ook altijd twee auto's van 8k+, zodra ik begin ieg 1 en bij het uitloggen ook zoek gallivanter ballers, deze kun je elke 48 min. bij LSC inleveren voor 9.000. ^^ dit is ook mijn meest verkochte, ik kom ze voortdurend tegen en ze zijn zo makkelijk te herkennen aan hun koplampen (v1) en die streep aan de zijkant (v2) Reageren
AlexEvilR Geplaatst: 26 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2013 Is er in plaats van snel geld verdienen er ook een manier om snel RP te verdienen? Vooral als je voornamelijk alleen gamed Reageren
--Simon-- Geplaatst: 26 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2013 Is er in plaats van snel geld verdienen er ook een manier om snel RP te verdienen? Vooral als je voornamelijk alleen gamed Racen is een hele snelle manier van RP verdienen. Je krijgt 4,5k RP als je wint, maar je krijgt ook flinke RP bonussen tussendoor om bijvoorbeeld in te halen, te slipstreamen of je snelste ronde tijd te verbeteren. Reageren
Paralizer83 Geplaatst: 27 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2013 wat de meeste mensen op dit moment doen voor veel rp is de race criminal records in een invite only spelen. 3 laps met voor de rest alles op on maar heel belangrijk zet split times op personal voordat je een vriend invite. speel je met deze instellingen krijg je na de eerste lap al 2.500 tot 3.500 rp! wat je natuurlijk ook kan doen is zoeken naar een race en 9/10 keer kom je ook in zo'n race terecht. Bij mij is dat ook het geval, het is zelfs zo dat ook al staat matchmaking op closed er alsnog "vreemden" kunnen joinen. Volgens mij is het zo dat hoe hoger het level hoe meer xp je krijgt. Ik weet niet of dit onder de categorie "glitch" valt en of R* hier iets aan gaat doen want volgens mij was dit al bekend voor de laatste patch. Reageren
Salvador_NL Geplaatst: 27 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2013 (bewerkt) ik heb de missie out of court die je krijgt vanaf lvl22? enkele keren extra gespeeld, heb onderstaande tip hier niet eerder gedeeld omdat sommige mensen het misschien zien als glitchen of cheaten, mogelijk staat het ook al elders op het forum ? ca 1000rp+ en 31k/26k in minder dan 15min -ga achter de advocaat staan bij de stoplichten, stap af en geef hem een headshot -stap in zijn auto (felon gt) via de bijrijder deur (dan pak je de documenten niet) -zet deze auto in je garage (staat dan niet op de kaart) -maak de missie af met een ander voertuig (bij oppakken documenten wel weer wanted level) -ga naar lsc met die felon of laat je mechanic hem daar bezorgen en verkoop hem: waarde 22k Bewerkt: 27 oktober 2013 door Salvador_NL Reageren
Anthoox Geplaatst: 30 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2013 (bewerkt) Is er in plaats van snel geld verdienen er ook een manier om snel RP te verdienen? Vooral als je voornamelijk alleen gamed Inderdaad met races! Ik upload hier binnenkort een video over! ( Met Nederlandse commentaar !) Als je mijn channel in de gaten houd zul je die in de loop van de week zien verschijnen Link: *knip* Bewerkt: 30 oktober 2013 door -Matthijs- : Reclame verwijderd. Reageren
CaptainCook Geplaatst: 30 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2013 De missie potshot 7000 in 2.5 minuut schiet de 2 mannen voor de brug dood. wacht tot het busje naar je toe komt schiet de chauffeur neer, breng de bus naar Trevor . Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 30 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2013 Hou je hierbij wel rekening dat als je een missie voor de tweede keer doet dat de opbrengst dan nog maar de helft is van de eerste keer? Reageren
GTA5VehicleFreak Geplaatst: 30 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2013 ik verkoop hoe dan ook altijd twee auto's van 8k+, zodra ik begin ieg 1 en bij het uitloggen ook zoek gallivanter ballers, deze kun je elke 48 min. bij LSC inleveren voor 9.000. ^^ dit is ook mijn meest verkochte, ik kom ze voortdurend tegen en ze zijn zo makkelijk te herkennen aan hun koplampen (v1) en die streep aan de zijkant (v2) ff tussendoor, is die rechter foto ingame? Als dat zo is, dan is GTA 5 niet meer van de realiteit te onderscheiden! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.