Bierbuikje Geplaatst: 17 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 17 oktober 2013 Het kan werkelijk waar niet op. Inbraak in Russisch pand in Den Haag. Het betreft hier een onderkomen van Russische ambassadeurs, het pand is ook in Russisch beheer. Ik hoop echt dat dit nu ophoudt, een geschil met de Russen dat moeten we gewoon niet willen. Ik hoop niet dat een partij nu bewust al die conflicten doet, want dit tast de relaties serieus aan hoe je het ook wendt of keert. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cabyon Geplaatst: 18 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 18 oktober 2013 Ik heb het idee dat het een beetje over en weer gaat. Doet Nederland dit, doet Rusland weer dat, en zo maar door. Maar ik denk dat de situatie enigszins geblust moet worden en zeker niet moet escaleren, anders kan het de relatie tussen Nederland en Rusland schaden, en dat is echt niet de bedoeling. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutchy3010 Geplaatst: 18 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 18 oktober 2013 Alsof Nederland ruzie uit zou lokken met Rusland... Nederland legt het op alle gebieden af. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cabyon Geplaatst: 18 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 18 oktober 2013 Bij dat logisch punt had ik nog niet nagedacht. Ben erg benieuwd hoe deze kwestie zich in ieder geval verder zal ontwikkelen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 19 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 19 oktober 2013 Rusland is voor ons een grote partner, een land dat we voor onze economie beter goed te vriend kunnen houden. Voor Rusland zijn wij echter niet veel meer dan een vlekje op de wereldbol, die worden echt niet bang van ons. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.