Jump to content

Diplomatieke rel tussen Nederland en Rusland


Wesley

Recommended Posts

Het kan werkelijk waar niet op. Inbraak in Russisch pand in Den Haag. Het betreft hier een onderkomen van Russische ambassadeurs, het pand is ook in Russisch beheer. Ik hoop echt dat dit nu ophoudt, een geschil met de Russen dat moeten we gewoon niet willen. Ik hoop niet dat een partij nu bewust al die conflicten doet, want dit tast de relaties serieus aan hoe je het ook wendt of keert.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 34
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Guardian1980

    4

  • Michael

    4

  • Dutchy3010

    3

  • Bierbuikje

    3

Ik heb het idee dat het een beetje over en weer gaat. Doet Nederland dit, doet Rusland weer dat, en zo maar door. Maar ik denk dat de situatie enigszins geblust moet worden en zeker niet moet escaleren, anders kan het de relatie tussen Nederland en Rusland schaden, en dat is echt niet de bedoeling.

Link to comment
Delen op andere websites

Rusland is voor ons een grote partner, een land dat we voor onze economie beter goed te vriend kunnen houden. Voor Rusland zijn wij echter niet veel meer dan een vlekje op de wereldbol, die worden echt niet bang van ons.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...