Kaitjee98 Geplaatst: 21 mei 2014 Rapport Geplaatst: 21 mei 2014 Bandana's zijn gewoon te koop hoor, en volgens mij is er ook 'n redelijk lange baard te krijgen. Dat laatste weet ik echter niet zeker, maar die is iig in SP te krijgen dus verwacht van wel. Ik neem aan dat hij bedoelt dat je de bandana niet voor je mond kan doen, want dat kan inderdaad niet online. Het klopt wel dat je zegt dat er bandanas te koop zijn, maar die kun je alleen op je hoofd doen als een soort poetsvrouw Reageren
Pennywise-The-Clown Geplaatst: 22 mei 2014 Rapport Geplaatst: 22 mei 2014 Bandana's zijn gewoon te koop hoor, en volgens mij is er ook 'n redelijk lange baard te krijgen. Dat laatste weet ik echter niet zeker, maar die is iig in SP te krijgen dus verwacht van wel. Ik neem aan dat hij bedoelt dat je de bandana niet voor je mond kan doen, want dat kan inderdaad niet online. Het klopt wel dat je zegt dat er bandanas te koop zijn, maar die kun je alleen op je hoofd doen als een soort poetsvrouw Whehe, juist ja De gehele gangscene van San Andreas blijft wat achterwegen in het spel, die sfeer mis ik wel een beetje. Reageren
ERRWINS Geplaatst: 22 mei 2014 Rapport Geplaatst: 22 mei 2014 Bandana's zijn gewoon te koop hoor, en volgens mij is er ook 'n redelijk lange baard te krijgen. Dat laatste weet ik echter niet zeker, maar die is iig in SP te krijgen dus verwacht van wel. Ik neem aan dat hij bedoelt dat je de bandana niet voor je mond kan doen, want dat kan inderdaad niet online. Het klopt wel dat je zegt dat er bandanas te koop zijn, maar die kun je alleen op je hoofd doen als een soort poetsvrouw Whehe, juist ja De gehele gangscene van San Andreas blijft wat achterwegen in het spel, die sfeer mis ik wel een beetje. Dat komt ook omdat GTA V zich niet concentreert op de gangscene Reageren
YoyooNL Geplaatst: 22 mei 2014 Rapport Geplaatst: 22 mei 2014 Ik mis missie/survival creator, dat zullen er wel meer zo vinden Dat zou zeker leuk zijn Reageren
Michael Geplaatst: 3 juni 2014 Rapport Geplaatst: 3 juni 2014 Ik mis een optie om zelf een steevaste sessie aan te maken waar roleplay mogelijk is. Zoals MTA of SAMP. Ja, ja, ja, en ja. Ik vind dat dit sowieso wel mag komen. Als een actieve roleplayer in Grand Theft Auto Online, en ook wel eerder op San Andreas Multiplayer mis ik deze versie. Van mij mogen ze wel zo'n versie maken dat je bijvoorbeeld gewoon politieagenten hebt die je kunnen aanhouden, en dat je bijvoorbeeld even kan tanken met een auto. Er zijn duizenden roleplay crews in Grand Theft Auto Online maar er wordt er niet heel veel mee gedaan. Reageren
TrueSkum Geplaatst: 3 juni 2014 Rapport Geplaatst: 3 juni 2014 Er moeten meer opties voor Character Creation komen elke speler lijkt op elkaar, hopelijk kijken ze dat af in bij Saints Row. Reageren
mert17 Geplaatst: 4 juni 2014 Rapport Geplaatst: 4 juni 2014 (bewerkt) vechten in je huis naar buiten schieten van je huis balkon in huis tuin in huis inbreken in huizen en bankautomaat hacken Bewerkt: 4 juni 2014 door mert17 Reageren
Michael Geplaatst: 4 juni 2014 Rapport Geplaatst: 4 juni 2014 [...] en bankautomaat hacken Heb je al eens gehoord van Watch Dogs? Reageren
mert17 Geplaatst: 5 juni 2014 Rapport Geplaatst: 5 juni 2014 Natuurlijk maar ik wil het ook in gta 5 online Reageren
ERRWINS Geplaatst: 5 juni 2014 Rapport Geplaatst: 5 juni 2014 Het kunnen kraken met een sticky bomb lijkt me eerder mogelijk Reageren
mert17 Geplaatst: 5 juni 2014 Rapport Geplaatst: 5 juni 2014 Het kunnen kraken met een sticky bomb lijkt me eerder mogelijk JAA DAT BEDOEL IK maar Asphyxiated snapt het niet Reageren
FcUtreg4Life Geplaatst: 5 juni 2014 Rapport Geplaatst: 5 juni 2014 (bewerkt) Als je opblazen bedoeld, moet je geen hacken zeggen. Dat zijn nu eenmaal twee totaal verschillende zaken. Voor 'n plofkraak zou ik iig geen computer gebruiken en voor het hacken van sites als IDeal ofzo geen C4. Daarover gesproken vind ik het wel jammer dat je de kluizen die in het achterkamertje van (veel) winkels staat niet kan kraken of open blazen.. Bewerkt: 5 juni 2014 door FcUtreg4Life Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.