ERRWINS Geplaatst: 6 juni 2014 Rapport Geplaatst: 6 juni 2014 Ik mis een anti-tril modus op de Snapmatic app zodat je uitstekende foto's kunt maken vanuit een helikopter Reageren
tazmania Geplaatst: 11 juni 2014 Rapport Geplaatst: 11 juni 2014 Het is vast al wel eens gezegd in dit topic, maar in GTA San Andreas kon je ook de trein besturen. Je kon hem zelfs laten ontsporen, wat een mooie chaos opleverde. Dat mis ik wel. Reageren
glennfr12 Geplaatst: 15 juni 2014 Rapport Geplaatst: 15 juni 2014 ik mis heel gta, kan het al weken niet meer spelen spel loopt telkens vast tijdens het laden iemand misschien ervaring met deze problemen, gta loopt vast tijdens laden, kan geen keuze maken tussen online of storymode , andere spellen doen het het wel gewoon op me ps3 en mijn cd doet het in een andere ps3 wel normaal. ik ben met de kabel verbonden heb alles van gta al meerdere keren verwijderd en heb zelfs me ps3 geformatteerd en nog steeds start hij niet op Reageren
Votair Geplaatst: 15 juni 2014 Rapport Geplaatst: 15 juni 2014 ik mis heel gta, kan het al weken niet meer spelen spel loopt telkens vast tijdens het laden iemand misschien ervaring met deze problemen, gta loopt vast tijdens laden, kan geen keuze maken tussen online of storymode , andere spellen doen het het wel gewoon op me ps3 en mijn cd doet het in een andere ps3 wel normaal. ik ben met de kabel verbonden heb alles van gta al meerdere keren verwijderd en heb zelfs me ps3 geformatteerd en nog steeds start hij niet op 1. Probeer alle updates te verwijderen. (High life update etc.) 2. Misschien is de disk beschadigd. (krasjes erop.) Reageren
glennfr12 Geplaatst: 15 juni 2014 Rapport Geplaatst: 15 juni 2014 ik mis heel gta, kan het al weken niet meer spelen spel loopt telkens vast tijdens het laden iemand misschien ervaring met deze problemen, gta loopt vast tijdens laden, kan geen keuze maken tussen online of storymode , andere spellen doen het het wel gewoon op me ps3 en mijn cd doet het in een andere ps3 wel normaal. ik ben met de kabel verbonden heb alles van gta al meerdere keren verwijderd en heb zelfs me ps3 geformatteerd en nog steeds start hij niet op 1. Probeer alle updates te verwijderen. (High life update etc.) 2. Misschien is de disk beschadigd. (krasjes erop.) Nogmaals heb ook al een nieuwe cd geprobeerd en heb alles al verwijderd. Reageren
Votair Geplaatst: 15 juni 2014 Rapport Geplaatst: 15 juni 2014 ik mis heel gta, kan het al weken niet meer spelen spel loopt telkens vast tijdens het laden iemand misschien ervaring met deze problemen, gta loopt vast tijdens laden, kan geen keuze maken tussen online of storymode , andere spellen doen het het wel gewoon op me ps3 en mijn cd doet het in een andere ps3 wel normaal. ik ben met de kabel verbonden heb alles van gta al meerdere keren verwijderd en heb zelfs me ps3 geformatteerd en nog steeds start hij niet op 1. Probeer alle updates te verwijderen. (High life update etc.) 2. Misschien is de disk beschadigd. (krasjes erop.) Nogmaals heb ook al een nieuwe cd geprobeerd en heb alles al verwijderd. Misschien ligt het dan toch echt aan je PS3. Reageren
glennfr12 Geplaatst: 15 juni 2014 Rapport Geplaatst: 15 juni 2014 ik mis heel gta, kan het al weken niet meer spelen spel loopt telkens vast tijdens het laden iemand misschien ervaring met deze problemen, gta loopt vast tijdens laden, kan geen keuze maken tussen online of storymode , andere spellen doen het het wel gewoon op me ps3 en mijn cd doet het in een andere ps3 wel normaal. ik ben met de kabel verbonden heb alles van gta al meerdere keren verwijderd en heb zelfs me ps3 geformatteerd en nog steeds start hij niet op 1. Probeer alle updates te verwijderen. (High life update etc.) 2. Misschien is de disk beschadigd. (krasjes erop.) Nogmaals heb ook al een nieuwe cd geprobeerd en heb alles al verwijderd. Misschien ligt het dan toch echt aan je PS3. ja maar dan vind ik het wel raar dat andere spellen het zonder problemen doen. Reageren
glennfr12 Geplaatst: 15 juni 2014 Rapport Geplaatst: 15 juni 2014 2de hands of ? ps3 is 2de hands ja, maar al 2-3 jaar geleden gekocht Reageren
DarkViper_Brian Geplaatst: 22 juni 2014 Rapport Geplaatst: 22 juni 2014 2de hands of ? ps3 is 2de hands ja, maar al 2-3 jaar geleden gekocht Maak hier liever een topic over Ontopic: Natuurlijk zoals iedereen mist De heist in gta online Reageren
TrueSkum Geplaatst: 22 juni 2014 Rapport Geplaatst: 22 juni 2014 Tsja de heists..... Wanneer komen die nou? Reageren
mert17 Geplaatst: 23 juni 2014 Rapport Geplaatst: 23 juni 2014 jaa jonge dat is ook goed of maffia want ik turkije heb je bij internet cafes gta maffia dan heb je maffia kleren aan enzo en met een moter kan je vliegen en je gaat noooit dood en dat is gta vice citty maar het is gta vice citty maffia mod Reageren
joshua22 Geplaatst: 23 juni 2014 Rapport Geplaatst: 23 juni 2014 jaa jonge dat is ook goed of maffia want ik turkije heb je bij internet cafes gta maffia dan heb je maffia kleren aan enzo en met een moter kan je vliegen en je gaat noooit dood en dat is gta vice citty maar het is gta vice citty maffia mod Ik snap er de ballen niet van.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.