PsykoUniqz Geplaatst: 26 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2013 (bewerkt) Een voertuigenmarktplaats waar je op voertuigen kunt bieden, net als in Forza motorsport. Bieden of gelijk kopen en meer autos die te koop zijn, Bewerkt: 26 oktober 2013 door PsykoUniqz Reageren
Kloep Geplaatst: 27 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2013 100% armor is geen kogelvrij glas. Na 4-5 kogels ging mijn voorruit gewoon kapot. Reageren
Paralizer83 Geplaatst: 28 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2013 Een mooie villa zou leik zijn ipv dat appartement. En een wingsuit lijkt me ook wel geinig. En de jetpack off course. Reageren
PsykoUniqz Geplaatst: 30 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2013 De servers zijn nu gewoon goed. Reageren
GTA5VehicleFreak Geplaatst: 30 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2013 Echte garages. Niet zo een waar je via een laadscherm in moet. Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 30 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2013 Ik denk dat echte garage's in de multiplayer moeilijk te realiseren zijn. Nu kan iedereen diezelfde garage kopen als de garages ingame losgaan zonder laadscherm is het denk ik moeilijk om te realiseren want wat gebeurd er dan als er meerdere mensen voor gaan staan die allemaal de garage in zijn of haar bezit hebben. Reageren
GTA5VehicleFreak Geplaatst: 30 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2013 Het kan dat je alleen je eigen auto's ziet als je vanaf buiten kijkt, en iemand anders alleen zijn auto's. En, zodra je naar binnen loopt in een garage, je ook onzichtbaar wordt. Dan kan iedereen dezelfde garage hebben, zonder dat je andermans auto's ziet, of iemand anders die in je garage loopt. Reageren
haaima Geplaatst: 31 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2013 Gekleurde blips op de radar zodat je weet wie wie is. En een hoogte indicatie in je blip zodat je weet op welke hoogte iemand zich bevind. Vooral handig als je aan het vliegen bent . Dit zat wel in gta 4 maar was blijkbaar niet nodig om in gta 5 te doen Reageren
Venzio Geplaatst: 31 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2013 Gekleurde blips op de radar zodat je weet wie wie is. En een hoogte indicatie in je blip zodat je weet op welke hoogte iemand zich bevind. Vooral handig als je aan het vliegen bent . Dit zat wel in gta 4 maar was blijkbaar niet nodig om in gta 5 te doen Dit zit ook (deels) in Grand Theft Auto V; de members van je crew of vrienden hebben een witte blip met daarachter een kleurtje, blauw als het een vriend van je is geloof ik. Reageren
Hmmpff Geplaatst: 1 november 2013 Rapport Geplaatst: 1 november 2013 - Muten van iedereen in lobby's, dat gegil van 10-jarige is echt vervelend. - Heli-pads en/of hangars, idem dito voor een opslagplaats voor boten. - meerdere huizen en/of huis + meerdere garages. - misschien vinyls? meer kan ik niet zo snel bedenken. Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 1 november 2013 Rapport Geplaatst: 1 november 2013 Wanneer je in het menu start naar de online sectie gaat kan je naar Players gaan en iedereen die je niet wilt horen muten. Zelfde geld voor Hangar's en Heli-pads, je hebt ze dan niet in je bezit maar wanneer je Pegasus betl en je hebt een luchtvoertuig in bezit zullen zij hem ergens voor je laten spawnen. Zo kan je toch luchtvoertuigen in bezit hebben. Reageren
GTA5VehicleFreak Geplaatst: 1 november 2013 Rapport Geplaatst: 1 november 2013 Tri-atlons, die je ook zelf kunt maken Reageren
Ak47 Geplaatst: 1 november 2013 Rapport Geplaatst: 1 november 2013 - Muten van iedereen in lobby's, dat gegil van 10-jarige is echt vervelend. - Heli-pads en/of hangars, idem dito voor een opslagplaats voor boten. - meerdere huizen en/of huis + meerdere garages. - misschien vinyls? meer kan ik niet zo snel bedenken. je kan iedereen muten in dat select-menu Reageren
Hmmpff Geplaatst: 1 november 2013 Rapport Geplaatst: 1 november 2013 - Muten van iedereen in lobby's, dat gegil van 10-jarige is echt vervelend. - Heli-pads en/of hangars, idem dito voor een opslagplaats voor boten. - meerdere huizen en/of huis + meerdere garages. - misschien vinyls? meer kan ik niet zo snel bedenken. je kan iedereen muten in dat select-menu enkel in free-mode toch? in bijv. race lobby's hoor ik iedereen?! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.