Jump to content

Vervolg The Future of Vice [klein project]


Big-Bear

Recommended Posts

  • Reacties 193
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • bigG

    55

  • Big-Bear

    29

  • Tim

    21

  • Blastov

    11

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik zou eigenlijkwe l verder willen gaan met The Future of Vice, we beginnen met een kleine versie, met wat nieuwe modellen, wat nieuwe huizen en wat texture aanpassingen

Eerste idee van The Future of Vice

The Future of Vice eerste topic

Ik wil gewoon hetzelfde gaan doen, alleemn kleiner, ik dagt een paar delen verwijderen, niet groot, daar voor in plaats Future models in zetten, wat nieuwe huizen, en wat texture aanpassingen

Ik heb hierbij een team nodig, ik begin met een klein team,je moet kunnen moddellen en texturen

Wil je mee doen, post hier

Ideen:

1- Nieuwe Stunts met Unique Jumps

2- Nieuwe koop huizen

3- Nieuwe Future moddellen

4- Texture aanpassingen

Denk je dat het nix wodt post dat hier ook

BIG BEAR wil je de volgende keer, even mij om toestemmnig vragen, ik vind het wel goed van jullie om er mee verder te gaan, maar een kleine versie van tfovc ka niet zomaar bij vc worden geplaatst, want tfov is namelijk een conversation mod, ik zal wel wat modellen maken voor jullie

Link to comment
Delen op andere websites

Tim, ik heb het tegen jou gesegd op MSN, dat ik wel verder ging, maar dat zou jij niet hebben gelezen, maar bedankt als nog dat we mogen verder gaan, het draait zeer goed z'n rolletjes, en alvast bedankt dat je models gaat maken voor ons,

En over klein, ik dagt als we te weinig leden krijgen, moeten we maar iets kleins maken

Maar we hebben nu ook een proffesional modder mijn mijn ogen

Link to comment
Delen op andere websites

Om met de deur in huis te vallen: Voor ons moddelers is het heel moeilijk om gebouwen te bedenken die we kunnen maken. (ikzelf heb ook echt geen ideeen meer) daarom wil ik zeggen dat iedereen hier ideeen kan posten zodat wij weer wat dingen hebben om te maken. (je kan je hier nog steeds aanmelden want we zoeken nog een groot aantal mensen)

Link to comment
Delen op andere websites

Als je ook even de tweede bladzijde nog een keer had gelezen dan had je gezien dat ik mijn bericht geedit had met commentaar. Dit heb ik daar geschreven: Ik zou nog wat oefenen als ik jou was. Kijk eens in de master tuterial list bij het modding help forum.( http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=8936 ) en http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic...ndpost&p=118701

Link to comment
Delen op andere websites

was het dan zo slecht?

Er zitten wel wat onzichtbare muren in e.d. dit moet eerst verholpen worden voordat we je aanmelden. Ook kan ik niet ehct eruit opmaken wat het precies is. Probeer gewoon wat simpele huisjes te maken ofzo (en dus tuts volgen).

Link to comment
Delen op andere websites

Nogmaals: ''Om met de deur in huis te vallen: Voor ons moddelers is het heel moeilijk om gebouwen te bedenken die we kunnen maken. (ikzelf heb ook echt geen ideeen meer) daarom wil ik zeggen dat iedereen hier ideeen kan posten zodat wij weer wat dingen hebben om te maken. (je kan je hier nog steeds aanmelden want we zoeken nog een groot aantal mensen)''

Ik ga vanmiddag de donald duck nog een keer lezen want daar staat ook vaak veel in. :lol:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik raad jullie aan de eerste UVW-map Tutorial te nemen, de 2e werk niet voor GTA, de DFF ondersteunt deze manier van Texturen niet....dus geen tilling of zo gebruiken, maar gewoon het makkelijk UVW-mappen :).

Link to comment
Delen op andere websites

Maar dat is toch niet dat er bijv. een andere texture op een bepaalde manier doorheen loopt zonder dat je van die grote lijnen zien? Zo is de texture gewoon.

@Daddypimp, ik vond het juist wel leuk staan, aan de andere kant heeft hij ook nog groen en blauw en hij heeft al veel balkons en bij eentje kan je erin.

Link to comment
Delen op andere websites

Maar dat is toch niet dat er bijv. een andere texture op een bepaalde manier doorheen loopt zonder dat je van die grote lijnen zien? Zo is de texture gewoon.

Dat kan je instellen door middel van polygon's.

Ik weet niet hoe je dat goed moet uitleggen maar je kan bijvoorbeeld een klein stukje uit de grond knippen en plakken en daar je pijl op leggen.

Het klinkt lastig, dat is het ook maar als je wat meer van 3ds max 7 weten begrijp je het wel.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...