Tim Geplaatst: 19 juli 2005 Rapport Geplaatst: 19 juli 2005 Ik zou eigenlijkwe l verder willen gaan met The Future of Vice, we beginnen met een kleine versie, met wat nieuwe modellen, wat nieuwe huizen en wat texture aanpassingenEerste idee van The Future of Vice The Future of Vice eerste topic Ik wil gewoon hetzelfde gaan doen, alleemn kleiner, ik dagt een paar delen verwijderen, niet groot, daar voor in plaats Future models in zetten, wat nieuwe huizen, en wat texture aanpassingen Ik heb hierbij een team nodig, ik begin met een klein team,je moet kunnen moddellen en texturen Wil je mee doen, post hier Ideen: 1- Nieuwe Stunts met Unique Jumps 2- Nieuwe koop huizen 3- Nieuwe Future moddellen 4- Texture aanpassingen Denk je dat het nix wodt post dat hier ook BIG BEAR wil je de volgende keer, even mij om toestemmnig vragen, ik vind het wel goed van jullie om er mee verder te gaan, maar een kleine versie van tfovc ka niet zomaar bij vc worden geplaatst, want tfov is namelijk een conversation mod, ik zal wel wat modellen maken voor jullie Reageren
Big-Bear Geplaatst: 19 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 19 juli 2005 Tim, ik heb het tegen jou gesegd op MSN, dat ik wel verder ging, maar dat zou jij niet hebben gelezen, maar bedankt als nog dat we mogen verder gaan, het draait zeer goed z'n rolletjes, en alvast bedankt dat je models gaat maken voor ons, En over klein, ik dagt als we te weinig leden krijgen, moeten we maar iets kleins maken Maar we hebben nu ook een proffesional modder mijn mijn ogen Reageren
bigG Geplaatst: 21 juli 2005 Rapport Geplaatst: 21 juli 2005 Om met de deur in huis te vallen: Voor ons moddelers is het heel moeilijk om gebouwen te bedenken die we kunnen maken. (ikzelf heb ook echt geen ideeen meer) daarom wil ik zeggen dat iedereen hier ideeen kan posten zodat wij weer wat dingen hebben om te maken. (je kan je hier nog steeds aanmelden want we zoeken nog een groot aantal mensen) Reageren
NickDrake Geplaatst: 21 juli 2005 Rapport Geplaatst: 21 juli 2005 mijn screen staat boven de eerste post van deze pagina <_< duzzzzzz kan iemand zeggen of ik goed genoeg ben? :ph34r: Reageren
bigG Geplaatst: 21 juli 2005 Rapport Geplaatst: 21 juli 2005 Als je ook even de tweede bladzijde nog een keer had gelezen dan had je gezien dat ik mijn bericht geedit had met commentaar. Dit heb ik daar geschreven: Ik zou nog wat oefenen als ik jou was. Kijk eens in de master tuterial list bij het modding help forum.( http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=8936 ) en http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic...ndpost&p=118701 Reageren
NickDrake Geplaatst: 21 juli 2005 Rapport Geplaatst: 21 juli 2005 Ik zou nog wat oefenen als ik jou was. was het dan zo slecht :angry: :angry: :angry: Reageren
bigG Geplaatst: 21 juli 2005 Rapport Geplaatst: 21 juli 2005 was het dan zo slecht? Er zitten wel wat onzichtbare muren in e.d. dit moet eerst verholpen worden voordat we je aanmelden. Ook kan ik niet ehct eruit opmaken wat het precies is. Probeer gewoon wat simpele huisjes te maken ofzo (en dus tuts volgen). Reageren
Big-Bear Geplaatst: 21 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 21 juli 2005 Inderdaad Marty heeft gelijk, als we deze willen gaan mappen, komen er bugs in, en dat is niet goed voor je mod Reageren
bigG Geplaatst: 23 juli 2005 Rapport Geplaatst: 23 juli 2005 Nogmaals: ''Om met de deur in huis te vallen: Voor ons moddelers is het heel moeilijk om gebouwen te bedenken die we kunnen maken. (ikzelf heb ook echt geen ideeen meer) daarom wil ik zeggen dat iedereen hier ideeen kan posten zodat wij weer wat dingen hebben om te maken. (je kan je hier nog steeds aanmelden want we zoeken nog een groot aantal mensen)'' Ik ga vanmiddag de donald duck nog een keer lezen want daar staat ook vaak veel in. :lol: Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 28 juli 2005 Rapport Geplaatst: 28 juli 2005 @iedereen, ik heb niet stil gezeten en heb een kleurijk gebouwtje gemaakt:http://img160.imageshack.us/img160/7349/toren8cy.jpg Sorry dat'k het zeg, alleen door die kleuren lijkt hij niet echt realistisch... DaddyPimp Reageren
Jorge_F Geplaatst: 28 juli 2005 Rapport Geplaatst: 28 juli 2005 (bewerkt) @snorege, weet je een tut daarover? Jazeker, in de Master Tutorial List staan er 2! Het heet UV mapping: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=9561 2e link verwijderd, Wauzie zegt dat hij niet werkt Bewerkt: 28 juli 2005 door snorege Reageren
Wauzie Geplaatst: 28 juli 2005 Rapport Geplaatst: 28 juli 2005 Ik raad jullie aan de eerste UVW-map Tutorial te nemen, de 2e werk niet voor GTA, de DFF ondersteunt deze manier van Texturen niet....dus geen tilling of zo gebruiken, maar gewoon het makkelijk UVW-mappen . Reageren
bigG Geplaatst: 29 juli 2005 Rapport Geplaatst: 29 juli 2005 http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=9561 Maar dat is toch niet dat er bijv. een andere texture op een bepaalde manier doorheen loopt zonder dat je van die grote lijnen zien? Zo is de texture gewoon. @Daddypimp, ik vond het juist wel leuk staan, aan de andere kant heeft hij ook nog groen en blauw en hij heeft al veel balkons en bij eentje kan je erin. Reageren
Jorge_F Geplaatst: 29 juli 2005 Rapport Geplaatst: 29 juli 2005 http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=9561 Maar dat is toch niet dat er bijv. een andere texture op een bepaalde manier doorheen loopt zonder dat je van die grote lijnen zien? Zo is de texture gewoon. Dat kan je instellen door middel van polygon's. Ik weet niet hoe je dat goed moet uitleggen maar je kan bijvoorbeeld een klein stukje uit de grond knippen en plakken en daar je pijl op leggen. Het klinkt lastig, dat is het ook maar als je wat meer van 3ds max 7 weten begrijp je het wel. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.