Bradley H. Geplaatst: 9 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2005 Ik heb zojuist een mail gehad van een game bedrijf waarin ik een vraag had gesteld of ik iets mocht gebruiken van hun game (alleen het idee) en het andwoord is negatief Was te verwachten, game bedrijfen zijn moeilijk in dat soort dingen. Had je wel geschreven dat het een gratis mod werdt ?, Als ik jou was had ik het idee gewoon overgepakt, dat game bedrijf kan je toch niet aanklagen. Tenzij je alles gekopiert hebt. Bradley H: Reageren
Damos Geplaatst: 9 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2005 ja bradley H heeft helemaal gelijk gewoon doen maar niet kopieeren als het mag op dit forum tenminste. van welke game was het anders dan? Shin Chan Reageren
bigG Geplaatst: 9 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2005 Had je wel geschreven dat het een gratis mod werdt ?, Als ik jou was had ik het idee gewoon overgepakt, dat game bedrijf kan je toch niet aanklagen. Tenzij je alles gekopiert hebt. Ja dat heb ik gedaan, maar om dat idee uit te voeren vroeg ik aan hun een bleuprint van een voertuig van hun spel. Reageren
Big-Bear Geplaatst: 9 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 9 augustus 2005 Het ging hier over een bleu print, misschien dat zij die gebruikt hebben, om de hover bike te modellen, dus daar hebben wij naar egvraagd, maar helaas negatief. Owja, antwoord, vrag en meld je aan in t nieuwe topic: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=14137 Hier al vast een bijlage van de kaart, kijk voor verdere info, in de link hierboven Reageren
bigG Geplaatst: 9 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2005 Dit topic wordt dan meer voor leden om dingen te vragen en dingen te laten zien. Dit is het vn gebouw (volgens de donald duck): Reageren
Big-Bear Geplaatst: 10 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 10 augustus 2005 Nice building Marty, ja zoals marty al zo zij, dat je hier kan vragen en iedeen posten, en in het andre topic egt moet aanmelden Reageren
bigG Geplaatst: 10 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2005 Nice building marty Tnx, ik ben alleen te lui geweest om er ramen in te doen, ik heb nog een paar ideetjes zo wil ik het wtc gaan maken met een herdenkingsmonument ervoor (uit respect voor de doden). Reageren
bigG Geplaatst: 10 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2005 (bewerkt) @bradley H., wat vind jij als leider van GTI van onze mod? @Big Bear, ik bedoelde dat dit het ledentopic wordt en het andere het nietledentopic dus dat je daar ideeën moest posten en dat dit voor bijv. screens te laten zien een vragen stellen. Bewerkt: 10 augustus 2005 door marty Reageren
Bradley H. Geplaatst: 10 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2005 @bradley H., wat vind jij als leider van GTI van onze mod? TF of vice is natuurlijk nog in zijn beginfase, dus veel kan ik er nog niet over oordelen, zeker niet omdat GTI in zijn beginfase ook een zooitje was Op dit moment beschikken jullie nog niet over goede 3ds max modellers, en werken jullie over het algemeen met sketchup, dit gaat jammergenoeg ten koste van het eindresultaat. GTI gaat naar mijn inzien goed en kan voor jullie een groot voorbeeld zijn, een groep geformeert van goede/perfecte 3Dstudio modellers en scripters, Ik ben ook blij aan te kunnen kondigen dat in GTI niemand meer met sketchup werkt (expt Aad, hij kan bugs verwijderen). Voor echt resultaat moeten jullie nog beter te werk gaan. Op dit moment zijn jullie in het wilde weg aan heb modellen, uiteraard moet alles goed inelkaar passen bij het mappen. Jullie moeten weten welke coordinaten jullie gebruiken, en welke van jullie zijn. Ik zag dat jullie een kaart hadden gemaakt voor het eiland (leuke vorm trouwens), maar hoe willen jullie jullie hier aan houden ?, Wat jullie nodig hebben is een systeem, GTI heeft het kavelsysteem, iemand bouwdt het eiland, de rest bouwen het vol. Ik had begrepen dat jullie dat systeem niks vonden omdat bij dat systeem te veel tijd verloren werdt. Ik ben nu zelf bezig met een eiland die aan het GTI-hoofdeiland wordt gekoppelt. ik Werk zelf met het zwarte coordinaten systeem (althans zo noem ik hemzelf) De het hele eiland in 1 keer maken, en tussendoor delen exporteren (bij ong 150 poly´s) Klik hier voor de screens van de status van mijn eiland. Trouwens, op de twee laatste screens @marty zie ik dat de gebouwen blauw zijn ?, moet dat nog getextuurt worden of blijft dat zo ? -------------- Zoals jullie horen veel comentaar, maar dat komt vanzelf goed als jullie doorwerken, en goede leden zien te vinden. Heel veel suc6 en ik zie jullie nog wel in de download database van GTAgames.nl Grs: Bradley H. Reageren
bigG Geplaatst: 10 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2005 (bewerkt) Ik zag dat jullie een kaart hadden gemaakt voor het eiland (leuke vorm trouwens), maar hoe willen jullie jullie hier aan houden ?, Wat jullie nodig hebben is een systeem, GTI heeft het kavelsysteem, iemand bouwdt het eiland, de rest bouwen het vol. Hierover hebben we elke dag een vergadering hoe we het moeten aanpakken. Ik had begrepen dat jullie dat systeem niks vonden omdat bij dat systeem te veel tijd verloren werdt. Bron? Ik ben nu zelf bezig met een eiland die aan het GTI-hoofdeiland wordt gekoppelt. Dat wist ik omdat ik GTI op de voet volg evenals dat topic waar dat eiland in staat, Wij (Tim en ik) hadden zelf het idee om iedereen die mapt een soort prive eilandje te geven ter grote van wat bij jullie ongeveer 1 kavel is. Overigens hebben we de eis gesteld dat iedereen die zich nu wilt aanmelden met 3dsmax7 werkt (Big Bear werkt hier trouwens ook mee) behalve de mensen die echt goed zijn met sketchup. Trouwens, op de twee laatste screens @marty zie ik dat de gebouwen blauw zijn ?, moet dat nog getextuurt worden of blijft dat zo ? Ik vind zelf eerlijk gezegt donkerblauw een echte kantoor kleur en het was de bedoeling dat hij deze kleur had, dit wordt niet meer veranderd tenzij er natuurlijk veel klachten e.d. over komen. Bedankt voor de nodige reactie + argumenten. Grs Bewerkt: 31 oktober 2006 door bigG Reageren
Wauzie Geplaatst: 10 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2005 Wanneer kan ik screenshots van de Models in GTA verwachten? Reageren
bigG Geplaatst: 10 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2005 Wanneer kan ik screenshots van de Models in GTA verwachten? Zeer binnenkort, Big Bear is op dit moment met zijn eigen mod bezig en ik probeer ook te mappen, het zal ergens in deze week zijn. Reageren
Big-Bear Geplaatst: 10 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 10 augustus 2005 Tja, ik wil wat screens in ingame willen laten zien, maar het eiland moet gemaakt worden, tja, we hebben goede 3ds max modellers nodig, inderdaad, maar als niemand zig aanmeld, ik ben nog maar een beginende, maar kweenie hoe ik nou egt goed met 3dds max 7 moet modellen, ik zie van die poly technieken, maar kweenie waar die tuts te vinden, wat ik krijg het anders niet gedaan, met object met elkaar attachen ----------------------------------------------------------------- Ik zat ook al een kavel lijst te denken, maar asl we nog maar 4 leden hebben, en wat contacten hebben met modders sgiet het nie op met kavels Ik denk zelf ook dat het dan op een systeem van GTI gaat lijken. ---------------------------------------------------------------- Nog ff een vraag, aan por modellers, met wleke techniek kan je heel goed modellen? Reageren
Bradley H. Geplaatst: 10 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2005 Nog ff een vraag, aan por modellers, met wleke techniek kan je heel goed modellen? De Polytecniek in 3Dstudio moet je zelf aanleren, Bijvoorbeeld: Wauzie: Hij werkt ook met poly´s maar ook best veel met de extra mogenlijkheden die 3ds max heeft, om bijvoorbeeld meer vormingen te krijgen delen te wissen etc. Terwijl ik liever alles doe met planes, van de platte dingen met minimaal 4 poly´s, zo heb ik uiteraard ook deze stad gecreieerd, alles ligt aan jezelf, toen ik met 3ds max begon was bijna niemand bezig met 3ds. Ik kan mensen meestal ook niet helpen omdat mijn techniek wat gecompliceerder is , ik maak het leven vaak moeilijker als dat het is. buitendat waren het tijden waarin er nog geen tutorials waren in het nederlands over 3Dstudio. ik moet zeggen dat ik zeker wel 300 uur bezig ben geweest, en nu pas vindt ik pas mijn objecten beter worden. Ik denk zelf ook dat het dan op een systeem van GTI gaat lijken. met 4 man is dit idd te wijnig, alhoewel GTI ook maar slechts 6 á 7 actiefe modellers heeft. Ik had begrepen dat jullie dat systeem niks vonden omdat bij dat systeem te veel tijd verloren werdt. Bron? Tim, op MSN, en ik geloof dat het ook in de eerste post staat, weet het niet zeker. @Big Bear 1 TIP, textures maken de lelijke modellen mooi, @Marty Al een object in VC gekregen ?, ja toch ? Bradley H. Reageren
Big-Bear Geplaatst: 10 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 10 augustus 2005 Bedankt, voor je vele raad Bradley, alleen weet iemand goede tuts, over poly modelling, en bradley ik zie wel wat in jou techniek Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.