Jump to content

[Discussie] Goed nieuws is geen nieuws


Visser23

Recommended Posts

Er zit maar een heel klein verschil tussen het journaal en Goede Tijden, Slechte Tijden, namelijk dat het eerste niet geacteerd is. Ik zelf volg het nieuws maar zelden, juist omdat ik er op een gegeven moment alleen maar depressief van word. Goed nieuws is inderdaad minder snel nieuws dan slecht nieuws, wat alleen maar betekent dat er veel meer goed nieuws is dan slecht nieuws. De uitspraak "Goed nieuws is geen nieuws" is veel te kort door de bocht vind ik.

Voor jou is dus "goed nieuws, is geen nieuws", " goed nieuws is minder nieuws ". Ik denk dat het veel zal opschieten, als het 'goede' nieuws, toepasselijk word op jezelf. Iedereen vind het erg, als er iemand dood word geschoten (vooral een burger); stel je voor het gebeurt jou. Maar bij positief nieuws gebeurt dat minder snel. Het is niet omdat iemand in NL millioenair is geworden, dat jij je aangesproken voelt. Echter, als het nieuws is dat er in plaats van pepernoten met geld gestrooid word bij de intocht van sinterklaas in Leiden, dan krijgt leiden 10 miljoen mensen bij de intocht.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...