bossofzeeland Geplaatst: 20 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2013 XD. In princioe is er voor mij geen 'beste appartement'. Het gaat vooral om je eigen smaak Reageren
Redwhite Geplaatst: 20 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2013 Weet iemand welk van de appartementen het hoogst is? ik dacht weazel plaza 101, deze heb ik zelf ook en ik kan die van 400k zien liggen maar het is moeilijk te beoordelen of ik hoger of lager woon dan die van 400k Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 21 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2013 Heel goed dat ze die in een poel duwen zonder missies,want er is geen fuck aan dan,waar zit je dan nog voor te spelen erg zielig is het..... Wat zieliger is dat de 'arme' mensen de hele tijd de rijke mensen willen vermoorden (wat ze uiteraard niet lukt want wij hebben betere wapens ) Ik speel 9/10 keer met mijn vrienden in een Invite Only Session en dan zitten we met Tanks, F16, Adders etc. te klooien en dat is juist heel leuk! beetje gebruik maken van glitches... zielgigaard Volgens mij had Kloep wat gezegd... Is lezen nu zo moeilijk? >>> Door Big Boss: Volgens mij geldt hetzelfde voor jou? Laten we dus nu weer on-topic gaan. <<< Reageren
joshua22 Geplaatst: 22 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2013 Weazel plaza 101 is echt geweldig. Zojuist gekocht en ben er zeer tevreden over. Hou je in vergelijking met dat 400k app ook nog een lekkere 80 duizend over om te tunen Reageren
LUUK_024 Geplaatst: 30 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2013 Ik heb dat appartement van 4 ton en dat uitzicht is echt waanzinnig mooi Ja, dat klopt die heb ik zelf ook gekocht. Je kunt het best de goedkoopste doen met de 10 cars garage, maar als je voor die van 391.000 gaat kun je beter 9000 meer betalen, en dan gelijk die van 400.000 Ltr Reageren
Techhuis Geplaatst: 3 november 2013 Rapport Geplaatst: 3 november 2013 Nou de uitrit is bij sommige ook iets beter en zie dat het gebouw naast mij ook een heli platform heeft dus er verschilt wel meer.... Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 3 november 2013 Rapport Geplaatst: 3 november 2013 door een fout van rockstar zelf worden de gltichers gestraft? eerst 2 weken amper online kunnen , characters weg door rockstar , en nu de oneerlijk mensen straffen? lekker bezig R* Je weet dat het allemaal met scripting gebeurt hoop ik? Als je daar een foutje in maakt kan het erg uit de hand lopen. En soms heb ik het ook wel eens dat er een fout in zit maar ik weet niet waar, en dat is waarschijnlijk bij R* ook zo. Reageren
Michael Geplaatst: 3 november 2013 Rapport Geplaatst: 3 november 2013 Ik heb de huis aan de Del Perro, maar ik wacht tot ik een huis in Richards Majestic ga kopen of de Weazel Plaza. Zijn beide zeer mooie appartementen Reageren
FcUtreg4Life Geplaatst: 3 november 2013 Rapport Geplaatst: 3 november 2013 Als ik voor het uitzicht zou gaan, dan kocht ik de ECLIPSE TOWER apt.40 met aan de ene kant 'n prachtig uitzicht op Los Santos en aan de andere kant 'n mooie view over Vinewood. Maar .... dat uitzicht boeit me niet zo, het gaat mij om die garage voor 10 voertuigen. En dan kun je net zo goed de goedkoopste, dus DEL PERRO HEIGHTS apt.7 kopen. Reageren
Techhuis Geplaatst: 3 november 2013 Rapport Geplaatst: 3 november 2013 Ik heb de huis aan de Del Perro, maar ik wacht tot ik een huis in Richards Majestic ga kopen of de Weazel Plaza. Zijn beide zeer mooie appartementen Dan zou ik Weasel Plaza doen heb zelf die ander en de oprit is erg smal en naar beneden weasel is veel ruimer..... Reageren
Michael Geplaatst: 3 november 2013 Rapport Geplaatst: 3 november 2013 Ik heb de huis aan de Del Perro, maar ik wacht tot ik een huis in Richards Majestic ga kopen of de Weazel Plaza. Zijn beide zeer mooie appartementen Dan zou ik Weasel Plaza doen heb zelf die ander en de oprit is erg smal en naar beneden weasel is veel ruimer..... Zal is kijken Reageren
Hmmpff Geplaatst: 3 november 2013 Rapport Geplaatst: 3 november 2013 Persoonlijk vind ik eclipse tower (400k) een van de mooiste/leukste appartementen, maakt het ook iets specialer omdat hij de duurste is mijn tweede keus is weazel plaza 101, ook een prachtig appartement. Reageren
KRKT Geplaatst: 4 november 2013 Rapport Geplaatst: 4 november 2013 (bewerkt) Ik woonde eerst in de Eclipse Tower, verhuisd naar Weasel Plaza 101. Vind deze veel beter. Betere locatie (dicht bij alle stores en 1 straat van LS Customs). Beter uitzicht (niet hoger waarschijnlijk). Mooi appartement (zie je ook al van mijlen ver), mooi oprit. (Kan langs 3 kanten binnen komen) en is goedkoper. Iedereen wil die andere omdat dat de duurste is. Niet een hele goede reden.. En daar is het vaker druk met mensen die je dood willen schieten. Heb ook nog appartementen gehad van 87K, 130K en 239K. 2, 6 en 10 garage. Die van +-239K (Het meest onderste huis op de Dynasty map, dat je kunt kopen) heeft misschien wel de beste locatie, maar het uitzicht is wat minder, je zit vrij laag en woont naast een hijskraan. Bewerkt: 4 november 2013 door KRKT Reageren
PsykoUniqz Geplaatst: 5 november 2013 Rapport Geplaatst: 5 november 2013 Die richard majestics 51 heeft een leuk uitzicht, zeker! maar vaak spawnen voor de garage npc auto's waardoor je niet zonder schade je garage uitkomt -.- Reageren
Ak47 Geplaatst: 6 november 2013 Rapport Geplaatst: 6 november 2013 Eclipse 40. het op één na duurste appartement met naar mijn mening het mooiste uitzicht. ook een gunstige locatie.namelijk niet midden in het geweld en dichtbij LSC Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.