schimmelzicht Geplaatst: 19 februari 2014 Rapport Geplaatst: 19 februari 2014 Natuurlijk bedankt!!! Haha Gr. Reageren
Mordecai Geplaatst: 19 februari 2014 Rapport Geplaatst: 19 februari 2014 Ik heb 3 auto's en 1 motor. Dus nog plek voor 6 andere auto's. Adder moet ik gewoon hebben en de infinity alleen kosten die rond de miljoen. Reageren
snowyjoris24 Geplaatst: 19 februari 2014 Rapport Geplaatst: 19 februari 2014 Hier mijn linkerkant van mijn garage de 1e: Vapid Peyote (met nitro) 2e: Declasse Asea 3e: Bati 801 4e: Albany Roosevelt 5e: Karin Sultan RS (met nitro) DE rechterkant van mijn garage: 1e: Entity XF 2e: Grotti Carbonizarre 3e: Frankie boy's Bravado Buffalo Sports 4e: Vapid Dominator (met nitro) Nieuwste aanwinst 5e: Rat-Loader Ik hoop dat jullie mn garage mooi vinden en als jullie een reactie of opmerking hebben laat ze dan graag achter! Reageren
FcUtreg4Life Geplaatst: 19 februari 2014 Rapport Geplaatst: 19 februari 2014 (bewerkt) En deze wilde ik ook graag laten zien Zo heb ik 'm maandag al te vaak gezien Schimmelzicht. Bewerkt: 19 februari 2014 door FcUtreg4Life Reageren
Mordecai Geplaatst: 19 februari 2014 Rapport Geplaatst: 19 februari 2014 Yoris de kleuren van de wagens in je linkerrij zijn toch niet Door iemand van het Tbs kliniek gespoten of wel? Wat een lelijke kleuren lol Reageren
snowyjoris24 Geplaatst: 19 februari 2014 Rapport Geplaatst: 19 februari 2014 Yoris de kleuren van de wagens in je linkerrij zijn toch niet Door iemand van het Tbs kliniek gespoten of wel? Wat een lelijke kleuren lol Oké, iedereen zn eigen mening. Om welke auto's gaat het dan? BTW die sultan is sneller dan jouw adder of entity etc Reageren
Mordecai Geplaatst: 19 februari 2014 Rapport Geplaatst: 19 februari 2014 Linker rij eerste 2 auto's naar mijn mening belachelijke kleur en de motor ook. Is het soms carnaval? Reageren
snowyjoris24 Geplaatst: 19 februari 2014 Rapport Geplaatst: 19 februari 2014 Linker rij eerste 2 auto's naar mijn mening belachelijke kleur en de motor ook. Is het soms carnaval? carnaval nee in Gelderland heb je geen carnaval. .. maar die 2de is een focking zeldzame auto en die motor tja die ga ik veranderen. Stuur anders ff een foto van jou garage joh... Reageren
Mordecai Geplaatst: 19 februari 2014 Rapport Geplaatst: 19 februari 2014 Heb al 3 foto's van mijn garage gedropt in dit topic. Even scrollen. Op deze pagina of vorige. Ik heb een visie een kant van me garage heb ik alleen auto's doe zwart zijn. Range Rover Black on Black. BMW M5 Black met Chrome velgen 23 inch en m pakket. En mijn oog appel mijn lamborghini Aventador. Reageren
WaXweazle1976 Geplaatst: 19 februari 2014 Rapport Geplaatst: 19 februari 2014 Kleuren zijn zoiezo altijd persoonlijk, ik vind deze ook niet zo mooi maar hij mss wel... Ik vraag me alleen af waar ik die nitro kan kopen want dat heb ik nog nooit ergens gezien... Reageren
snowyjoris24 Geplaatst: 19 februari 2014 Rapport Geplaatst: 19 februari 2014 Heb al 3 foto's van mijn garage gedropt in dit topic. Even scrollen. Op deze pagina of vorige. Ik heb een visie een kant van me garage heb ik alleen auto's doe zwart zijn. Range Rover Black on Black. BMW M5 Black met Chrome velgen 23 inch en m pakket. En mijn oog appel mijn lamborghini Aventador. Tja ik ben niet zo zwart wit type ik hou meer van kleur Reageren
Mordecai Geplaatst: 19 februari 2014 Rapport Geplaatst: 19 februari 2014 Ik heb een kant zo. En andere kant ga ik vullen met een rode Ferrari. Een midnight purple bugatti. Etc. Maar een kant houd ik gewoon van Black on Black. Vooral me lambo net zoals die van Cr7 haha. Reageren
snowyjoris24 Geplaatst: 19 februari 2014 Rapport Geplaatst: 19 februari 2014 Ik heb een kant zo. En andere kant ga ik vullen met een rode Ferrari. Een midnight purple bugatti. Etc. Maar een kant houd ik gewoon van Black on Black. Vooral me lambo net zoals die van Cr7 haha. Haha Reageren
snowyjoris24 Geplaatst: 19 februari 2014 Rapport Geplaatst: 19 februari 2014 Kleuren zijn zoiezo altijd persoonlijk, ik vind deze ook niet zo mooi maar hij mss wel... De nitro is modded! Ik vraag me alleen af waar ik die nitro kan kopen want dat heb ik nog nooit ergens gezien... Reageren
snowyjoris24 Geplaatst: 19 februari 2014 Rapport Geplaatst: 19 februari 2014 (bewerkt) Ik heb een hele mooie kleuren combinatie: Metallic midnight blue Pearlescent lime greem of race yellow! Geeft echt een hele mooie gloed in het licht!!! Bewerkt: 19 februari 2014 door snowyjoris24 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.