Jump to content

Crate Drops


wzrdbram

Recommended Posts

Hey, wie kan er allemaal al crate drops zoeken?

En wat heb je er allemaal al in gevonden?

Ik heb zelf een keer een 'Special Crate Drop' opengemaakt en daar zat een Minigun, 5000 RP en nog wat geld in( weet niet meer hoeveel ).

Dus dat was wel nice :puh:

Gr wzrdbram

Bewerkt: door wzrdbram
Link to comment
Delen op andere websites

Ik kreeg al vrij snel de mogelijkheid om crate drops te zoeken. Heb zelf al twee keer een 'Special Crate' gehad met daarin 5000RP en een minigun. Gelukkig komen d'r minder mensen achter crate drops aan in vergelijking met het aantal mensen dat achter een auto aangaat voor Simeon. Hierdoor kan ik hem vaak pakken en meestal zit er wel rond de 1000RP in en dat is voor mij 't waard om er naar toe te reizen. Heb ook wel eens pech en dan zit er maar 250RP in maar gelukkig gebeurd dat niet al te vaak.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb dit nog nooit gezien. Armored Trucks zijn ook heel erg zeldzaam en in mijn 70 uur online ben ik er nog maar een stuk of 5 tegen gekomen.

Je moet hier een bepaalde missie voor doen. Welke dit is weet ik niet maar het klopt dat je dit niet vanaf een bepaald level unlocked. Armored Trucks ben ik weer nog nooit tegen gekomen.

Link to comment
Delen op andere websites

ik krijg er meestal niet meer uit dan een assault rifle en 250 rp en wat geld

mijn reactie gaat natuurlijk over de normale crates, een speciale heb ik nog nooit gezien. En ook armored trucks ben ik pas 1x tegen gekomen

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...