Jump to content

Crate Drops


wzrdbram

Recommended Posts

Ik ben even wat gaan rondneuzen op andere fora en Rockstar's Support site. Blijkbaar moet je een of andere missie voor Trevor doen (en dus niet Ron). Crystal Clear Out I werd vermeld als mogelijke trigger.

Ok dan zal ik vanmiddag even kijken.

Bedankt! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben even wat gaan rondneuzen op andere fora en Rockstar's Support site. Blijkbaar moet je een of andere missie voor Trevor doen (en dus niet Ron). Crystal Clear Out I werd vermeld als mogelijke trigger.

Hoe kom ik dan bij Lester :bonk: In ieder geval fijn dat je nu ook crate drops krijgt :)

Link to comment
Delen op andere websites

Lester krijg je vanaf een bepaald lvl vanzelf. Dan geeft ie een belletje dat je langs moet komen.

Ik heb net een missie van Trevor gedaan, en kan inmiddels ook crates oppikken.

Het telefoontje van Ron klopt overigens wel, want hij belt na de missie van Trevor dat je die crates af en toe op kan pikken.

Link to comment
Delen op andere websites

Vandaag ook deze functie gekregen, beste was geloof ik 2500 RP en een Assault Rifle

Welk level waren jullie ongeveer voordat jullie deze functie kregen?

Ik ben nl lvl 30 nu en heb het nog niet.

Anders maar eens kijken of ik nog wat missies kan doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik was ong. rank 32. Al zo'n 10 crates gehad, 2 special. Was vandaag nog een bug, ding werd maar niet gedropt en vijanden lagen er allemaal dood; er kwam wel een signaal vandaan.

Vaak assault rifle met wat cash, een keer een sniper, soms alleen RP en geld. Special had ik de ene keer minigun met 5000RP een keer 5000 cash en 5000RP. Zeker de moeite waard ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Vandaag ook deze functie gekregen, beste was geloof ik 2500 RP en een Assault Rifle

Welk level waren jullie ongeveer voordat jullie deze functie kregen?

Ik ben nl lvl 30 nu en heb het nog niet.

Anders maar eens kijken of ik nog wat missies kan doen.

In principe vanaf Level 28. Je speelt dit vrij nadat je de missie Crystal Clear Out gespeeld hebt.

Link to comment
Delen op andere websites

mijn max ammo is gestegen van dikke 700 naar 4200 voor zowel smg als assault, allemaal in de laatste 3 levels 22 tm 24, volgens mij van die crate drops ? ...anders komt het misschien van die gang attack crates ?¿

*de rest heb ik niet "gemaxt" maar is ook allemaal dik omhoog, bv pistol 1600+

edit: FTR, max ammo is afhankelijk van wapen-level, shoot to kill

Bewerkt: door Salvador_NL
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...