Redwhite Geplaatst: 22 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2013 super topic! morgen ga ik de rat loader maar eens opzoeken. De sherrif SUV is ondertussen onze crewauto. Als ik nog een zeldzame auto vind, stuur ik je een bericht (maar ga er vanuit dat dat niet gebeurd) Reageren
Dragon__rage Geplaatst: 23 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2013 Ik vraag me wel af of die Rancher nou echt wel zo bijzonder is. Ik kwam hem gister constant tegen. Reageren
vldjan Geplaatst: 23 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2013 (bewerkt) Is die Declasse Asea Serieus met stickerbomb ?! HOE? edit: ben er al achter! Ziek detail! Bewerkt: 23 oktober 2013 door vldjan Reageren
Aeyo Geplaatst: 23 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2013 Is Gentry Does It niet een missie van Simeon? Reageren
--Simon-- Geplaatst: 23 oktober 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 23 oktober 2013 (bewerkt) Ja, klopt, die is inderdaad van Simeon. Domme typfout, aangepast. Dank u Edit:: Ik heb de eerste post geupdate over de Buffalo van Franklin. Deze is niet te verkregen zonder een duplicatie truc. Als het toegestaan is, wil ik de info hierover delen hoe je aan deze wagen kan komen. Bewerkt: 24 oktober 2013 door --Simon-- Reageren
KnwoajlapNL Geplaatst: 25 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2013 De Declasse Voodoo schijnt ook zeldzaam te zijn en spawnt rond Sandy Shores. Heb tot nu toe alleen rusty Declasse Voodoo's zien rijden... en die wil ik niet Trouwens nice vangst van die Bravado Buffalo v2! Reageren
tjarda1999 Geplaatst: 27 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2013 Je mist de F.I.B buffelow :o Reageren
bossofzeeland Geplaatst: 27 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2013 Karin rebel ben ik als heel vaak tegengekomen. Ik ga eens opzoek naar daf roestvrije busje Reageren
Michael Geplaatst: 27 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2013 Ik heb die Rat Rod. Obey Tailgater heb ik ook zien staan bij de filmstudio (op het droogstaande zwembad, die omgebouwd is naar parkeerplaats ) Ik heb een Park Ranger emergency voertuig gehad, alleen die kon niet bij LS customs naar binnen. Deze was wit met een groene streep erop. verder exact hetzelfde als dat verchroomde ding... Garagte heb ik (helaas) niet geprobeerd. Die Sultan en Asea vind ik nou niet bepaald leuke auto's, dus die komen er bij mij zo-ie-zo niet in Die park ranger kan niet die met de groene streep zijn, het is degene die zwart met een wit vlak is. Het gaat ook niet over de leuke wagens, maar zeldzame De Sultan vind ik persoonlijk één van de beste wagens. Ik heb door dit topic ook de Sultan gevonden, heb hem naar de Sultan RS upgraded, en heb hem nu helemaal in het wit, en blauwe streep. Hopelijk krijg ik binnenkort even een nieuwe engine Reageren
desdo Geplaatst: 27 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2013 Ik zag zo een busje toevallig ergens op het strand staan. Reageren
--Simon-- Geplaatst: 27 oktober 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 27 oktober 2013 Je mist de F.I.B buffelow :o De enige politiewagen die je in je garage kunt parkeren is die Sheriff SUV, bij die buffalo zul je hoogstwaarschijnlijk de melding krijgen dat deze er niet in mag. Reageren
tjarda1999 Geplaatst: 28 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2013 Je mist de F.I.B buffelow :o De enige politiewagen die je in je garage kunt parkeren is die Sheriff SUV, bij die buffalo zul je hoogstwaarschijnlijk de melding krijgen dat deze er niet in mag. door een glitch kan hij in je gargage Reageren
gta_player Geplaatst: 28 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2013 En dit soort gasten mogen van mij direct een ban krijgen!! Glitchen is zo triest Reageren
tjarda1999 Geplaatst: 28 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2013 En dit soort gasten mogen van mij direct een ban krijgen!! Glitchen is zo triest nee je kan ze der de meeste van de 10x er in rijden.... Reageren
007ruben Geplaatst: 29 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2013 Heeft iemand toevallig de Dune Buggy gevonden online? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.