Losqualo Geplaatst: 4 november 2013 Rapport Geplaatst: 4 november 2013 Zonet de Imponte Phoenix in mn garage gezet. Kwam hem tegen in freeroam op de snelweg tussen Paleto Bay en North Chumash. Reageren
Paralizer83 Geplaatst: 4 november 2013 Rapport Geplaatst: 4 november 2013 nice topic, straks is even die hotrod zoeken Reageren
KnwoajlapNL Geplaatst: 5 november 2013 Rapport Geplaatst: 5 november 2013 De manana spawnt regelmatig bij die vagos gang (zijn te herkennen aan hun gele kleding) Daar heb ik die van mij ook gevonden http://gta.wikia.com/Rancho Reageren
KRKT Geplaatst: 7 november 2013 Rapport Geplaatst: 7 november 2013 Kan iemand me helpen met meer info over de Obey Tailgater (audi a6 van michael uit sp)!? Ik heb al uren lopen zoeken bij de golfclub en parkeerplaats bij de tennisbaan op het strand. Ik heb het smsje nog niet gezien van Simeon. Reageren
007ruben Geplaatst: 7 november 2013 Rapport Geplaatst: 7 november 2013 Kan iemand me helpen met meer info over de Obey Tailgater (audi a6 van michael uit sp)!? Ik heb al uren lopen zoeken bij de golfclub en parkeerplaats bij de tennisbaan op het strand. Ik heb het smsje nog niet gezien van Simeon. Daar moet je gewoon geluk mee hebben soms staat ie er 3x achter elkaar en soms gewoon helemaal niet. Eigenlijk moet je telkens een nieuwe room zoeken dan Reageren
Hmmpff Geplaatst: 7 november 2013 Rapport Geplaatst: 7 november 2013 Kan iemand me helpen met meer info over de Obey Tailgater (audi a6 van michael uit sp)!? Ik heb al uren lopen zoeken bij de golfclub en parkeerplaats bij de tennisbaan op het strand. Ik heb het smsje nog niet gezien van Simeon. Daar moet je gewoon geluk mee hebben soms staat ie er 3x achter elkaar en soms gewoon helemaal niet. Eigenlijk moet je telkens een nieuwe room zoeken dan hij spawnt alleen zodra simeon naar die auto vraagt dacht ik? anders is hij niet te vinden... Reageren
Michael Geplaatst: 7 november 2013 Rapport Geplaatst: 7 november 2013 Kan iemand me helpen met meer info over de Obey Tailgater (audi a6 van michael uit sp)!? Ik heb al uren lopen zoeken bij de golfclub en parkeerplaats bij de tennisbaan op het strand. Ik heb het smsje nog niet gezien van Simeon. Ik heb de Obey Tailigater ook gekregen, je moet écht wachten op het SMS'je van Simeon, ik moest dat ook doen. Nadat je de SMS'je krijgt spawnt hij automatisch bij de Golfclub, bij mij in ieder geval toen wel. Reageren
007ruben Geplaatst: 7 november 2013 Rapport Geplaatst: 7 november 2013 Oh ik had toen geen smsje :S Reageren
KRKT Geplaatst: 7 november 2013 Rapport Geplaatst: 7 november 2013 Ja oke. Thanks. Ja als je dus een server joint waarin 1 speler dat smsje heb. Heb je grote kans dat hij er staat... Reageren
KRKT Geplaatst: 7 november 2013 Rapport Geplaatst: 7 november 2013 Btw krijg je dat smsje van Simeon vaker dan 1 keer?? Reageren
Redwhite Geplaatst: 7 november 2013 Rapport Geplaatst: 7 november 2013 naar mijn weten is het volledig random welke auto's er op dat lijstje staan. Dus ik denk dat je dat smsje vaker dan 1x kunt krijgen Reageren
007ruben Geplaatst: 7 november 2013 Rapport Geplaatst: 7 november 2013 Btw krijg je dat smsje van Simeon vaker dan 1 keer?? Elke x als je een free world ingaat Reageren
Dragon__rage Geplaatst: 8 november 2013 Rapport Geplaatst: 8 november 2013 ik heb hem ook zonder dat smsje van simeon gehaald, en hij stond toen gewoon bij de Golfclub. heb hem ook wel eens zien staan bij de filmstudio (1x dan) op die blauwe parkeerplaats (oude zwembad) Misschien moet je eens zoeken met een andere auto, aangezien dat ook nog wel eens invloed wil hebben op de auto's die spawnen. En ik weet niet of hij maar op bepaalde tijden van een dag er staat, dit zou ook nog kunnen. Bij mij was het overdag in ieder geval. Reageren
Mynameisjeff Geplaatst: 8 november 2013 Rapport Geplaatst: 8 november 2013 hoe krijg je die paint job op je auto zoals die Declasse Asea? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.