dionkoffie Geplaatst: 6 februari 2014 Rapport Geplaatst: 6 februari 2014 gta 4 zit nog vol met mods dat wel leuk is. als de gta v mod voor 4 komt..... Reageren
Nissan Geplaatst: 13 februari 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 13 februari 2014 Dat kan wel zijn maar om mods te bespreken was mijn post niet bedoeld. Ik heb het gewoon over het totaalpakketje dat je in de winkel koopt, vooral 't verhaal. Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 4 maart 2015 Rapport Geplaatst: 4 maart 2015 Gta IV is eigenlijk een stuk leuker dan Gta V. Het verhaal is een heel stuk beter; op zoek naar de man die jou en je vrienden verraden heeft in de oorlog voor maar een paar $1000. Het Gta V verhaal is flut. Het enige goede deel van het verhaal van Gta V, is wat er in North Yankton afspeeld. Alles in Los Santos is ruk: weer banken overvallen, waarom? Ja leuk net als vroeger, moeten we doen, verdienen we ook weer wat enzo...Jankwekkend! Qua graphics zijn ze bij mij allebij even goed. Gta IV had zeer goede graphics als het gaat om regen, bloemen etc. (natuur). Gta V heeft zeer goede graphics qua dieren en peds etc. (het leven). Wat wel tragisch is zijn de planten in gta V (2D), die waren in Gta IV een stuk beter (3D). Vele mensen vinden ook de meerdere mogelijkheden in Gta V leuk, maar wees nou eerlijk, het maakt ons verwaand. Bij Gta IV was alles prima maar bij Gta V hoor je alleen maar gezeik dat zus of zo niet goed is terwijl het dat wel is. Mijn keuze gaat dus zeker uit naar Gta IV Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 4 maart 2015 Rapport Geplaatst: 4 maart 2015 Maakt meer mogelijkheden ons verwaand? Wel, dat is wel een zeer vreemde manier om naar games te kijken. Zo kun je veel opties en mogelijkheden in games negeren en ze minder interessant voordoen dan ze zijn. Ik vind de activiteiten in V aangenaam. Ze doen de omgeving meer tot leven komen. Ik mis wel nog altijd een optie om te eten, maar verder...? Alles in Los Santos is ruk: weer banken overvallen, waarom? Er wordt één bank overvallen. Eentje. En waarom? Het verhaal legt dat goed uit hoor. Sowieso vind ik het verhaal van V zeker niet slecht. Nee, het wint niet van IV, maar verder is het best goed. Alleen niet zo diepgaand qua personages en had het net wat langer kunnen zijn (hoewel het al één van de langer games is) Wat wel tragisch is zijn de planten in gta V (2D), die waren in Gta IV een stuk beter (3D). Huh? Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 4 maart 2015 Rapport Geplaatst: 4 maart 2015 Bekijk zo'n plantje maar eens goed in de game zelf, dan zeg je wel wat anders Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 4 maart 2015 Rapport Geplaatst: 4 maart 2015 Nee hoor, ze zien er nog altijd een pak dynamischer en levendiger uit dan alle voorgaande games. Ergens ook wel logisch, want er is een pak meer vegetatie dan in welke voorgaande GTA dan ook. Reageren
Dastard Geplaatst: 21 maart 2015 Rapport Geplaatst: 21 maart 2015 Bumpje, maar ik moest mijn liefde voor GTA IV uitspuwen. Ik hou van V, speel het dagelijks, maar vindt IV's verhaal veel diepgaander dan die in V. De sfeer die IV bracht, dat donkerige, grimmige sfeertje was prachtig. De omgeving is ook fantastisch. Smalle zijstraatjes, metro's die de atmosfeer vullen met hun geluid, al dat. GTA IV was en is één van de beste games die ik ook gespeeld heb. V ook hoor, gewoon om andere redens. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 21 maart 2015 Rapport Geplaatst: 21 maart 2015 Uw spuugsel krijgt een warm welkom! Zelf plaats ik IV ook nog steeds bovenaan, maar voor mij betekent dat zeker niet dat andere games noodzakelijk op alle vlakken minder zijn. In tegendeel, er zijn zeker genoeg zaken te vinden die ik in andere games beter tot hun recht vind komen of werken... maar het is moeilijk om dat altijd te verwoorden. Reageren
Dastard Geplaatst: 21 maart 2015 Rapport Geplaatst: 21 maart 2015 Uw spuugsel krijgt een warm welkom! Zelf plaats ik IV ook nog steeds bovenaan, maar voor mij betekent dat zeker niet dat andere games noodzakelijk op alle vlakken minder zijn. In tegendeel, er zijn zeker genoeg zaken te vinden die ik in andere games beter tot hun recht vind komen of werken... maar het is moeilijk om dat altijd te verwoorden. Yeah! Waarom? Ik weet het niet. Het heeft een plaatsje in mijn hart, IV. Het blijft toch een goede game hoor! Reageren
Faex Geplaatst: 21 maart 2015 Rapport Geplaatst: 21 maart 2015 Ja echt wel! Het verhaal blijft mooi , ik weet niet of je de twee spellen echt kan vergelijken. Gta V is echt een stuk anders hé. In sommige opzichten beter? Maar heel veel is ook persoonlijk.. Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 22 maart 2015 Rapport Geplaatst: 22 maart 2015 (bewerkt) Hmm, GTA IV heb integendeel tot GTA V maar erg weinig gespeeld. Moet wel zeggen dat de graphics van GTA IV ietsjes minder zijn dan die van GTA V, maar, d'r zit al gauw 5 jaar tussen. Jammer genoeg heb ik mij niet zo heel erg verdiept in 't verhaal van IV, dus daar heb ik niet echt een concrete mening voor. Opzich heb ik dan liever GTA V, omdat het zo'n immense en complete spel is, je hebt ook echter veel meer mogelijkheden. Maar dat zal vast aan mij liggen, dus voortaan heeft GTA V mijn stem Bewerkt: 22 maart 2015 door .PhoeniX. Reageren
Nissan Geplaatst: 15 april 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 15 april 2015 Zijn er ook PC gamers die na hun eerste ervaring hun mening willen delen? Reageren
Faex Geplaatst: 16 april 2015 Rapport Geplaatst: 16 april 2015 De besturing is erg anders. Sommige opzichten beter dan IV, maar met sommige momenten had IV net wat leuker gepresteerd. Grafisch.. Ik vond IV mooi, maar het uizicht, prachtig! IV was wat grauw, dat had wel wat. Maar dit is zo kleurrijk. Erg mooi! Nog veel van het spel te ontdekken, dus nog veel vergelijkingen te maken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.