Jump to content

GTAForum Awards 2013 - Vragen & Uitleg

Recommended Posts

• Reacties 39
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Dutchy3010

8

• Dotz

8

• Rutger.

3

• TekaLoca

2

Geplaatst:

Het lijkt me leuk om de uitslagen van de awards eens uitgebreider te bekijken. Ik zou graag willen zien hoeveel (procent van de) stemmen alle genomineerden voor een award hebben gehaald. Is zoiets mogelijk?

Geplaatst:

Je wilt zien hoeveel stemmen iemand heeft gekregen? Dat is gewoonlijk na de awards altijd te zien in het stemlokaal, of begrijp ik je nu verkeerd? (sorry, maar je vraag is niet helemaal duidelijk in mijn ogen)

Geplaatst: (bewerkt)

Ow, daar was ik niet van op de hoogte :7 . Excuses!

edit:

Ik heb nog een vraagje. Veel mensen hebben de gehele serie ''Voorpret'' genomineerd bij ''Beste Topic''. Zijn die nominaties wel legitiem? Men mocht immers maar twee nominaties inbrengen per award, ''Voorpret'' bestaat uit verscheidene topics. Dat lijkt me wat oneerlijk t.o.v. andere genomineerden.. Maar hoe staat de crew daarin?

Bewerkt: door Dotz

Heb een vraag, mischien wel een domme maar ik doe het toch: mag je, indien je je lijstje al hebt gepost, nog een "onderdeel" aanpassen? Ik heb een streepje gezet bij "Beste Topic" maar bedenk me net dat ik er toch eentje het beste vind.

Kan ik dit nu dan nog aanpassen, of mag dat niet?

@Hieronder: Bedankt BB ;)

Bewerkt: door TekaLoca

Kan iemand, bij voorbaat een crewlid, misschien uitsluitsel bieden over de ''Kwestie Voorpret''? :):puh:

Bewerkt: door Dotz
Geplaatst:

Een topic is een topic. Voorpret is geen topic; het is onderdeel van een project - of in dit geval blog (MAF). Een specifiek voorpret topic is uiteraard wel te nomineren voor beste topic; de serie niet.

Geplaatst:

Is het dan mogelijk om een specifiek onderdeel te nomineren, idpv een hele blog. (Niet dat ik het MAF niet gun hoor, don't get me wrong)

Geplaatst:

Nee, dat is niet mogelijk. Je kunt individuele topics nomineren voor beste topic; je kunt een gehele blog nomineren voor beste blog. Meer kan ik er niet van maken. ;)

• 2 weken later...
Geplaatst:

Wanneer gaat de stembus open, en waarom is het nominatietopic weg?

Shit, is het nominatietopic weg? Dat wordt opnieuw beginnen vrees ik... :{

Geplaatst:

:(

Maar ik denk dat we op 2 of 3 december het stemtopic mogen verwachten. Vorig jaar kwam het stemtopic ook na 7 dagen online ;)

Geplaatst:

waarom is het nominatietopic weg?

Het nominatietopic verdwijnt elke keer wanneer het nomineren voorbij is, en komt spontaan weer tevoorschijn nadat de uitslagen bekend zijn.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...