Jump to content

GTAForum Awards 2013 - Vragen & Uitleg

Recommended Posts

• Reacties 39
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Dutchy3010

8

• Dotz

8

• Rutger.

3

• TekaLoca

2

Geplaatst:

Ik lig hier al vanaf 0:00 in een tentje voor de ingang van de stembussen. Hoe laat gaan de deuren open?

Geplaatst:

Wel tof dat je internet had in je tentje, zodat je toch nog even Covesight kon inmaken. :7

Maar inderdaad, we wachten! :D

Geplaatst:

Geen paniek, komt allemaal goed. Gezien het nieuwste topic in Mededelingen waren er wat recente ontwikkelingen die prioriteit hadden ;)

Geplaatst:

Ik lig hier al vanaf 0:00 in een tentje voor de ingang van de stembussen. Hoe laat gaan de deuren open?

Ik heb nog wat Jupiler, kom je ff boozen? Jwz

Geplaatst: (bewerkt)

Waarom staat mijn nominatie voor ''Beste Mod'' niet in de lijst?

Edit: ik zie nu dat meerdere nominaties van mij ontbreken en er maar vier genomineerden mer categorie zijn? Is dit de normale gang van zaken of....:? ?

Bewerkt: door Dotz
Geplaatst:

Ik denk dat er voor sommige categorieën een beperkt aantal kandidaten is ingesteld en dat dan degenen die het meeste genomineerd zijn geselecteerd worden.

Geplaatst:

Ik weet het niet, voor sommige categorieën zijn er nu eenmaal weinig mensen genomineerd of weinig mensen automatisch genomineerd.

Geplaatst:

Vanwege technische problemen met de skin staat het stemlokaal tijdelijk offline.

Niet alle genomineerden komen in de poll, uiteraard.

Geplaatst:

Vanwege technische problemen met de skin staat het stemlokaal tijdelijk offline.

Problemen opgelost, terug online! :)

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...