Sir_Ballas Geplaatst: 27 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 27 november 2013 magie Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutchy3010 Geplaatst: 28 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 november 2013 Volgens de planning gaat de stembus open op 1 december. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rutger. Geplaatst: 1 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 1 december 2013 Ik lig hier al vanaf 0:00 in een tentje voor de ingang van de stembussen. Hoe laat gaan de deuren open? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
3L1077 Geplaatst: 1 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 1 december 2013 Wel tof dat je internet had in je tentje, zodat je toch nog even Covesight kon inmaken. Maar inderdaad, we wachten! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 1 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 1 december 2013 Geen paniek, komt allemaal goed. Gezien het nieuwste topic in Mededelingen waren er wat recente ontwikkelingen die prioriteit hadden Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 1 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 1 december 2013 Ik lig hier al vanaf 0:00 in een tentje voor de ingang van de stembussen. Hoe laat gaan de deuren open? Ik heb nog wat Jupiler, kom je ff boozen? Jwz Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dotz Geplaatst: 1 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 1 december 2013 (bewerkt) Waarom staat mijn nominatie voor ''Beste Mod'' niet in de lijst? Edit: ik zie nu dat meerdere nominaties van mij ontbreken en er maar vier genomineerden mer categorie zijn? Is dit de normale gang van zaken of.... ? Bewerkt: 1 december 2013 door Dotz Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thebig Geplaatst: 1 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 1 december 2013 Ik denk dat er voor sommige categorieën een beperkt aantal kandidaten is ingesteld en dat dan degenen die het meeste genomineerd zijn geselecteerd worden. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dotz Geplaatst: 1 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 1 december 2013 Alle categorieën bedoel je? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thebig Geplaatst: 1 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 1 december 2013 Ik weet het niet, voor sommige categorieën zijn er nu eenmaal weinig mensen genomineerd of weinig mensen automatisch genomineerd. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rutger. Geplaatst: 1 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 1 december 2013 Mag ik vragen waar jullie het stemlokaal zien? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutchy3010 Geplaatst: 1 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 december 2013 Vanwege technische problemen met de skin staat het stemlokaal tijdelijk offline. Niet alle genomineerden komen in de poll, uiteraard. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NicolaB Geplaatst: 1 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 1 december 2013 (bewerkt) http://www.gtaforum....013-stemlokaal/ Dit is hem, maar hij laad niet meer bij mij. Edit: @Dutchy: Dat verklaart waarom Bewerkt: 1 december 2013 door NicolaB Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sir_Ballas Geplaatst: 1 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 1 december 2013 waarom geen award voor beste namechange? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutchy3010 Geplaatst: 1 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 december 2013 Vanwege technische problemen met de skin staat het stemlokaal tijdelijk offline. Problemen opgelost, terug online! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts