Cabyon Geplaatst: 1 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 1 december 2013 Het dunkt me dat die Admins Strippen niet nieuw is.. klopt dat? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutchy3010 Geplaatst: 1 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 december 2013 Ja. Maar hij blijft leuk. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 1 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 1 december 2013 Vanwege technische problemen met de skin staat het stemlokaal tijdelijk offline. Problemen opgelost, terug online! Gelukkig, kan ik zo ook stemmen. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Sharingan Geplaatst: 2 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 2 december 2013 De peiling is bij mij niet bepaald verborgen Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TekaLoca Geplaatst: 2 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 2 december 2013 De peiling is bij mij niet bepaald verborgen Bij mij is die nu gewoon verborgen. Gisteren was het inderdaad wel zo dat die even open was.. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Venzio Geplaatst: 2 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 2 december 2013 Het topic is verdwenen? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thundercover Geplaatst: 2 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 2 december 2013 Fixed. De volgende keer mag het ook best direct bij de personen gemeld worden die er iets aan kunnen doen. Toch bedankt dat je het in ieder geval meldt. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Sharingan Geplaatst: 2 december 2013 Rapport Share Geplaatst: 2 december 2013 Fixed. De volgende keer mag het ook best direct bij de personen gemeld worden die er iets aan kunnen doen. Toch bedankt dat je het in ieder geval meldt. Ik had ook al een PM'metje naar Joriz de deur uit gestuurd :$ Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dotz Geplaatst: 1 februari 2014 Rapport Share Geplaatst: 1 februari 2014 Deze vraag gaat niet over de GTAF Awards 2013 maar over de Awards in het algemeen, er is echter geen ''Algemeen Vragentopic'' en een nieuw topic openen vind ik overbodig. Is het mogelijk nieuwe of oude awards voor te dragen zodat deze weer meedoen bij de awards van 2014? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutchy3010 Geplaatst: 1 februari 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 februari 2014 Is het mogelijk nieuwe of oude awards voor te dragen zodat deze weer meedoen bij de awards van 2014? Om eerlijk te zeggen; geen idee, dat hebben we nog niet besproken. Zo ja, dan openen we daar t.z.t. een topic voor. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts