Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
Jacky-2007

Wat heb jij vandaag ontdekt in Online?

Recommended Posts

Jacky-2007

Tot mijn grote verbazing bestond een topic als dit nog niet. :)

Ik heb ontdekt dat wanneer je auto door de SAPD in beslag wordt genomen, je deze als het ware door je mechanic kan laten ophalen. ;) Het werkt vrij simpel. Als je auto in beslag is genomen bel je je mechanic, en laat je hem je auto brengen die zojuist in beslag genomen is! :tu:

LolCake

Tot mijn grote verbazing bestond een topic als dit nog niet. smile3.gif

Ik heb ontdekt dat wanneer je auto door de SAPD in beslag wordt genomen, je deze als het ware door je mechanic kan laten ophalen. knipoog.gif Het werkt vrij simpel. Als je auto in beslag is genomen bel je je mechanic, en laat je hem je auto brengen die zojuist in beslag genomen is! thumbsup2.gif

Echt? Bij mij werkt dit namelijk niet dan is bijvoorbeeld mijn Coquette in beslag genomen en dan staat er bijvoorbeeld deze lijst:

F260

FIB

Park Ranger

Coquette (impounded)

FIB

Buffalo

En als ik de mechanic dan bel zegt hij zoiets als: I'm sorry but I can't bring it now boss....

Ligt dat aan mij of werkt het bij iedereen wel zo als bij jou?

tjarda1999

Misschein verschilletje tussen PS3 en XBox

Kan best ik zit op een PS3

Ik ook niet hoor en ben ps3

Redwhite

Bij mij staat er ook altijd impounded. Wel is het zo dat de politie mijn auto's echt heel snel destroyed waardoor ik al heel snel mors m.... kan bellen. Daarna laat ik hem ophalen door mijn mechanic

Hmmpff

Wat misschien een leuke tacktiek is wat ik net ontdekt heb, als je auto bij de politie staat, pak je je auto niet, maar blaas je hem op achter het hek. dan spring je de garage in, ben je politie zo kwijt, en bel je mechanic om je auto te brengen. weet niet of het heel veel scheelt, maar allicht wat.

Tot mijn grote verbazing bestond een topic als dit nog niet. smile3.gif

Ik heb ontdekt dat wanneer je auto door de SAPD in beslag wordt genomen, je deze als het ware door je mechanic kan laten ophalen. knipoog.gif Het werkt vrij simpel. Als je auto in beslag is genomen bel je je mechanic, en laat je hem je auto brengen die zojuist in beslag genomen is! thumbsup2.gif

Dit is ook een leuke indien hij werkt.

Ezra24rct3

Dat als je je Mechanic neerknalt je 1.000 kunt oprapen naast zijn lijk :Y

xCrazyShotgun

Dat soms die irritante mechanic een heel rondje rijdt om het vliegveld om een auto te brengen, heel irritant.

Dragon__rage

dat die mechanic vaker niet mijn auto komt brengen als wel!!

ik krijg meestal maar tussen $0-40 als ik de mechanic heb afgemaakt

Big Boss

Ik geloof dat er altijd maar eén Personal Vehicle kan bestaan. Als je een andere auto uit je garage haalt of laat bezorgen dan wordt je impounded voertuig vernietigt. Volgens mij krijg je ook een Alert van als je een andere auto uit je garage rijdt.

Hmmpff

Ik heb pas ontdekt dat als je in de ammu-nation staat, en je wil kogels kopen voor je wapen, dat als je op vierkantje (ps3) drukt, dat je dan kogels in 1x kunt kopen ipv dat je 100x kleine hoevelheden kogels moet kopen.

Redwhite

ik krijg ook maar 20-40 per x dat ik mijn mechanic dood. Ook weet ik dat je ongeveer 9500 moet betalen als je iemands entity xf kapot schiet en dat de mammoth patriot echt beast is.

Jochems

Dat die mechanic gastje echt een sukkel is.

Hij brengt mijn Entity XF, toetert en stapt vervolgens uit de auto, ik loop naar de auto en stap in, opeens trekt hij me uit mijn eigen auto en rijdt hij met MIJN auto weer weg..

Hmmpff

Dat die mechanic gastje echt een sukkel is.

Hij brengt mijn Entity XF, toetert en stapt vervolgens uit de auto, ik loop naar de auto en stap in, opeens trekt hij me uit mijn eigen auto en rijdt hij met MIJN auto weer weg..

hahaha!

enigste wat ik mee heb gemaakt is dat mijn mechanic hem op de weg boven je brengt terwijl je onder staat, maar verder gedraagt hij zich netjes, vast bang om ook zijn baan kwijt te raken :puh: