Jump to content

Wat is jou excuus voor niet uitgaan op zaterdagavond?


Nissan

Recommended Posts

  • Reacties 51
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Nissan

    9

  • Grand Theft Auto TOM

    5

  • .Sharingan

    4

  • Kenny-Petrovic

    4

Ik ben nooit een echt uitgaanstype geweest in de zin van op stap gaan, dus dat is al één reden om op zaterdagavond niet uit te gaan. Daarnaast ben ik in een week gemiddeld wel 3 keer in de kroeg te vinden, en dat hoeft dan niet per se op een zaterdag te zijn. Dan is het zelfs wel lekker om het op zaterdag rustig aan te doen.

Tot voor kort was het feit dat uitgaan simpelweg duur is ook een reden, maar dat is inmiddels niet meer zo. Daar laat ik het niet van afhangen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga weleens op stap, maar de laatste tijd niet zo vaak. Sowieso ga ik altijd op vrijdag. Geen idee hoe dat komt, maar mijn zus vindt dat ook een veel fijnere dag dan zaterdag (tenzij je denkt aan 'in de nacht van vrijdag op zaterdag' :clown:). Anyway, ik ben verder niet echt iemand die wekelijks op stap gaat, dat kan ik zo wel zeggen. Dit zou kunnen komen omdat ik niet erg sociaal in de omgang ben. Zo ben ik gewoon. En omdat ik homo ben, begeef ik me liever ook niet in een normale kroeg. Ik wil 'mensen van mijn eigen soort' ontmoeten.

Er zit in Eindhoven, waar ik vrij dichtbij woon een club voor homo's en ik ben dan ook van plan hier binnenkort een keer met m'n zus en wat vrienden van 'r naar toe te gaan, maar dat zie ik dan wel.

Overigens ben ik geen zuiper, maar ook geen sociale drinker. Met daarvoor bestemde geledenheden (op stap gaan, verjaardagen enz.) durf ik me nog gerust lam te drinken. Al hoef ik daar toch niet aan te denken, omdat ik geen twintig drankjes leeg drink in een nacht. Echt dronken ben ik nooit. :puh:

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM
Link to comment
Delen op andere websites

En omdat ik homo ben, begeef ik me liever ook niet in een normale kroeg. Ik wil 'mensen van mijn eigen soort' ontmoeten.

Door deze denkwijze zijn hetero's (mannen vooral, vrouwen word vaak niks om gegeven) worden ook altijd raar aangekeken als ze in een gay bar rondlopen. Dat heb ik na 1 keer ook maar links laten liggen.

Link to comment
Delen op andere websites

Tja... En zodra ik ook maar één trekje van een homoseksueel toon (vraag me niet hoe het komt, maar in het afgelopen half jaar ben ik wat dat betreft toch wel veranderd in een echte homo) kan ik alvast een klap voor m'n neus verwachten. Heb daar al meermaals iets van gelezen in de lokale nieuwsbladen. Dus nee, liever dan maar gewoon naar een homobar. Dan heb je natuurlijk nog wel dat er buiten soms van die hetero's staan te wachten tot ze een arme flikker in elkaar kunnen slaan, maar goed... Dat moet dan maar. :$

Trouwens, ik probeer me nog wel altijd in te houden in het openbaar, maar dat is het 'm juist. Ik wil mezelf kunnen zijn, al word ik beperkt in de locatie. De gemiddelde homoclub zit weliswaar vol met van die oude mannen met een kick voor leer, maar gelukkig zitten er ook normale homo's bij. :7

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM
Link to comment
Delen op andere websites

Ben ik even blij dat ik in een soort van combinatie van een dorp en stad woon. En eentje die in de omtrek nog erg bekend is (staat niets voor niets ook bekend als een 'Van Gogh Village'). :puh:

Maar ik snap wel wat je bedoelt, ja. :)

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...