Bierbuikje Geplaatst: 24 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2013 Nu ben ik wel benieuwd, draaien ze in zo'n gay bar ook YMCA? Of valt dat daar ook onder foute muziek? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Sharingan Geplaatst: 24 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2013 Nu ben ik wel benieuwd, draaien ze in zo'n gay bar ook YMCA? Of valt dat daar ook onder foute muziek? Verder ben ik ook niet echt het uitgaanstype. Vooral omdat ik met mn werk al op genoeg uitgaansgelegenheden kom. Ik ben meer van de festivals en feesten. Ik kijk liever een goede film of een goede avond gamen. Heerlijk. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kenny-Petrovic Geplaatst: 24 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2013 Ik heb niet het idee dat de haat tegen homo's hier in de stad erg hoog ligt. Uitzonderingen daar gelaten je hebt natuurlijk altijd wel bepaalde figuren maar toch. Verder vind ik het prima als iemand die homoseksueel is zichzelf is alleen ik ben gewoon hetero dus het enige wat ik wil is dat ik met rust gelaten word. Verder vind ik het allemaal prima. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Sharingan Geplaatst: 24 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2013 enige wat ik wil is dat ik met rust gelaten word. Ik heb helemaal niks tegen homo's, en als ik dan in de kroeg sta m'n ding te doen, altijd debiel dansgedrag e.d, lijkt het mij juist voor de verandering eens een keer vet dat je je als een mongool gedraagt Met een homo erbij. Zo kan je avond weer een hele andere twist krijgen. Ondanks je het goed bedoelt met je laatste 2 zinnen Kenny, klinkt het in mijn oren toch een beetje homo-phobic. Mja ligt vast aan mij (: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 24 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2013 enige wat ik wil is dat ik met rust gelaten word. Ik heb helemaal niks tegen homo's, en als ik dan in de kroeg sta m'n ding te doen, altijd debiel dansgedrag e.d, lijkt het mij juist voor de verandering eens een keer vet dat je je als een mongool gedraagt Met een homo erbij. Zo kan je avond weer een hele andere twist krijgen. Ondanks je het goed bedoelt met je laatste 2 zinnen Kenny, klinkt het in mijn oren toch een beetje homo-phobic. Mja ligt vast aan mij (: Ik stond dus echt op het punt om dat te gaan zeggen, haha. Besloot het niet te doen, omdat ik bang was dat Kenny mijn beeld van zijn mening verkeerd zou opvatten. Maar inderdaad, je mening kwam in mijn ogen dus een beetje negatief over. Alsof iedere homo je ineens bespringt ofzo. Uiteraard is dat dus niet zo. Tenminste, ik kan best 'homo-homo' zijn, maar zie mezelf niet zulk overdreven gedrag tonen. Omdat veel mensen in een normale kroeg dat idee wel hebben van homo's kom ik daar niet graag. En dit bevestigt mijn argument toch wel een beetje, Kenny, Zelfs als je het eigenlijk niet negatief bedoelde. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Sharingan Geplaatst: 24 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2013 (bewerkt) Nu ben ik wel benieuwd, draaien ze in zo'n gay bar ook YMCA? Of valt dat daar ook onder foute muziek? Maar Maar Maar ? Ik ben wel benieuwd xD Bewerkt: 24 november 2013 door .Whoopdidoo. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 24 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2013 Mijn stap-verleden ligt alweer een flinke tijd achter me. De laatste jaren gingen mijn vrouw en ik incidenteel nog wel eens uit; bioscoopje en een drankje in de kroeg, of gezellig uit eten met vrienden en daarna lekker doorzakken aan de bar. En incidenteel gingen we helemaal los in een club. Maar nu de kleine meid er is, komt dat alles er voorlopig niet van. Zij zit in een strak ritme, en wij dus ook. Over een poosje, als ze wat ouder is, gaat ze lekker bij opa en oma slapen. Gaan wij lekker samen uit eten, misschien een filmpje, en dan lekker naar een hotelletje ofzo. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mekane Geplaatst: 24 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2013 ik ben 15 en kom nergens binnen laatst ben ik al geweigerd voor een 16+ film dusja ik wacht wel 3maanden en dan ga ik naar de kroeg beneden als dat me bevalt ga ik het groter opzoeken in de stad Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 24 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2013 En als je met iemand gaat die wel oud genoeg is? Zal ook niet altijd mogen, maar ik ben een keer ergens binnengelaten waar je 18 voor moest zijn terwijl ik 16 was. En ik ben nu nog 17. Omdat mijn zus echter wel oud genoeg was, kon ik er gewoon naar binnen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NicolaB Geplaatst: 24 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2013 Excuus? Heb je daar tegenwoordig een excuus voor nodig dan?!? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SpacyColours Geplaatst: 24 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2013 Autisme is mijn 'excuus', ik ga liever monopoliën dan naar de club. Uitgaan, stappen, ik vind er allemaal niets aan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 24 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2013 Ik vind de cafésfeer echt helemaal niks en ga eigenlijk nooit uit. Bovendien drink ik niet. Bij hoge uitzondering een glaasje cava of champagne bij speciale gelegenheden, maar daar stopt het dan ook. Steeds ook het gevoel dat je scheef bekeken wordt als je uitlegt dat je niet drinkt. Mensen beginnen dan vreemde dingen te denken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kenny-Petrovic Geplaatst: 24 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2013 enige wat ik wil is dat ik met rust gelaten word. Ik heb helemaal niks tegen homo's, en als ik dan in de kroeg sta m'n ding te doen, altijd debiel dansgedrag e.d, lijkt het mij juist voor de verandering eens een keer vet dat je je als een mongool gedraagt Met een homo erbij. Zo kan je avond weer een hele andere twist krijgen. Ondanks je het goed bedoelt met je laatste 2 zinnen Kenny, klinkt het in mijn oren toch een beetje homo-phobic. Mja ligt vast aan mij (: Ik stond dus echt op het punt om dat te gaan zeggen, haha. Besloot het niet te doen, omdat ik bang was dat Kenny mijn beeld van zijn mening verkeerd zou opvatten. Maar inderdaad, je mening kwam in mijn ogen dus een beetje negatief over. Alsof iedere homo je ineens bespringt ofzo. Uiteraard is dat dus niet zo. Tenminste, ik kan best 'homo-homo' zijn, maar zie mezelf niet zulk overdreven gedrag tonen. Omdat veel mensen in een normale kroeg dat idee wel hebben van homo's kom ik daar niet graag. En dit bevestigt mijn argument toch wel een beetje, Kenny, Zelfs als je het eigenlijk niet negatief bedoelde. Hier wil ik nog even op ingaan. Ik heb totaal niks tegen homo's en ik laat iedereen in zijn waarde. Ik bedoelde meer dat ik dat dus niet ben en daarom ook geen aandacht hoef te hebben in die zin. Een vriend van mij is ook homo en dat gaat gewoon prima en is niet anders geworden sinds die dat heeft toegegeven. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
xCrazyShotgun Geplaatst: 24 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2013 Als ik 18 ben ga ik waarschijnlijk nooit naar cafés, ik heb er weinig mee. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kenny-Petrovic Geplaatst: 24 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2013 Het ligt er ook een beetje aan wat je vrienden doen. Wanneer zij het doen ga je echt wel een keertje mee waarschijnlijk. Doen al je vrienden het niet dan ga je het zelf ook niet doen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.