Isic Geplaatst: 11 januari 2014 Rapport Geplaatst: 11 januari 2014 Ton zou jij me anders aan die lijkwagen kunnen helpen? Prutser accepteert me nog niet op xbox. Wat is je gamertag? Reageren
LolCake Geplaatst: 11 januari 2014 Rapport Geplaatst: 11 januari 2014 Kan iemand een politie auto regelen op PS3 die ook echt in je garage kan? (Ik weet trouwens niet of dit mogelijk is....) Ik ben ook geïnteresseerd in de tailgater, unmarked police en nog veel meer modded auto's! Alvast bedankt voor je tijd Reageren
Ton1NL Geplaatst: 11 januari 2014 Rapport Geplaatst: 11 januari 2014 Ton zou jij me anders aan die lijkwagen kunnen helpen? Prutser accepteert me nog niet op xbox. Wat is je gamertag? Ja dat kan hoor. Ton 1 NL Reageren
Isic Geplaatst: 11 januari 2014 Rapport Geplaatst: 11 januari 2014 Zal je toevoegen. En ben der na het eten wel. Een uur of 7 denk ik. Reageren
Ton1NL Geplaatst: 11 januari 2014 Rapport Geplaatst: 11 januari 2014 Zal je toevoegen. En ben der na het eten wel. Een uur of 7 denk ik. Kom waarschijnlijk niet meer online vandaag. Reageren
Isic Geplaatst: 11 januari 2014 Rapport Geplaatst: 11 januari 2014 Pruster is online zie ik net en heeft me geaccepteerd, kijk wel of hij nog heeft anders kunnen wij het morgen proberen. Reageren
ChelseaFC Geplaatst: 11 januari 2014 Rapport Geplaatst: 11 januari 2014 Kan iemand mij helpen aan de lijkwagen en/of de tow truck? Het is trouwens PS3. Reageren
Ton1NL Geplaatst: 11 januari 2014 Rapport Geplaatst: 11 januari 2014 Vraag me af of de towtruck er nog is. Heb er al lang geen meer gezien! Reageren
ChelseaFC Geplaatst: 11 januari 2014 Rapport Geplaatst: 11 januari 2014 Vraag me af of de towtruck er nog is. Heb er al lang geen meer gezien! Ik had ook gehoord dat als je de tow truck hebt, dat er iets gaat freezen? Weet iemand daar meer over? Reageren
tjarda1999 Geplaatst: 11 januari 2014 Rapport Geplaatst: 11 januari 2014 Vraag me af of de towtruck er nog is. Heb er al lang geen meer gezien! ik heb hem vandaag toevallig gezien in ps3 meteen bevroren -_- Reageren
PrutserNL Geplaatst: 11 januari 2014 Rapport Geplaatst: 11 januari 2014 Pruster is online zie ik net en heeft me geaccepteerd, kijk wel of hij nog heeft anders kunnen wij het morgen proberen. Heey, ik was net ff online idd, de rest van de avond niet helaas. Misschien aan het einde van de avond weer. anders morgen. Dan ben ik er zoizo. Reageren
Isic Geplaatst: 11 januari 2014 Rapport Geplaatst: 11 januari 2014 Heb hem net van Ton gekregen, maar bedankt voor het aanbod. Reageren
PrutserNL Geplaatst: 11 januari 2014 Rapport Geplaatst: 11 januari 2014 Heb hem net van Ton gekregen, maar bedankt voor het aanbod. Indirect heb je het ook nog van mij gehad:-) Ton heeft hem van mij en in overigens ook van Ton:P lekker duidelijk zo toch? Reageren
Ton1NL Geplaatst: 12 januari 2014 Rapport Geplaatst: 12 januari 2014 Mariachi auto staat ook in de garage. Reageren
LolCake Geplaatst: 12 januari 2014 Rapport Geplaatst: 12 januari 2014 Ik zoek nu al zo lang naar die Obey Tailgater Kan iemand me helpen met tips of misschien dupelicaten? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.