tjarda1999 Geplaatst: 30 november 2013 Rapport Geplaatst: 30 november 2013 op gta online zijn cheaters naar naar pool gebracht omdat ze money glitches doen maar het valt mij op dat bij de meeste vidss alleen maar bij xbox dit is ??? Reageren
PrutserNL Geplaatst: 30 november 2013 Rapport Geplaatst: 30 november 2013 Dat is een discussie waar nog niet echt levendig bewijs voor is he. De meeste 'bewijzen' zijn trolls. Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 30 november 2013 Rapport Geplaatst: 30 november 2013 Het is voornamelijk alleen nog maar bij de Xbox. En ik ga het toegeven; Ik heb ook gecheat, maar dat was omdat ik in geld nood zat. Ik heb daarom ook een mail naar R* gestuurd en kreeg daar gelukkig een goed antwoord op. Ik kreeg geen ban Ik heb er wel voor gezorgd dat mijn vader in een cheaterspool terecht is gekomen Maar als je kijkt naar Dat Saintsfan (Gast op YouTube) Die legt alle glitches heel erg goed uit, maar heeft ook een uitleg gedaan aan R* waarom ze het doen. De geld glitches worden vooral gebruikt omdat niemand van die kaarten wilt gaan kopen. Reageren
PrutserNL Geplaatst: 30 november 2013 Rapport Geplaatst: 30 november 2013 Hoe kan je zien dat je er in zit dan? want gistere zat ik er iedergeval nog niet in. en ik glitch best veel, schaam me er verder niet voor ofso. LSC en die dupe glitch. Missschien dat ze een bepaalde grens hebben ofso, ben dan wel benieuwd wat dat is Als ik niet zou glitchen dan was ik allang gestopt met gtao. Uiterraad is dat geen reden om het te doen. Via R* is nog geen bericht gegeven over een of adnere maatregels tegen glitchsers enzo. Even als die cheaterpool Of ik moet wat gemist hebben Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 30 november 2013 Rapport Geplaatst: 30 november 2013 Je hebt wat gemist ja. Ik zal even naar het bericht op ziek gaan voor je Reageren
MRSJEIKS Geplaatst: 30 november 2013 Rapport Geplaatst: 30 november 2013 Volgens mij heb ik een dag na de laatste update ook een berichtje in het spel gehad dat zoiets dergelijks is gedaan. Deze kreeg je links bovenin te zien. Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 30 november 2013 Rapport Geplaatst: 30 november 2013 Ik heb echter wel kunnen lezen dat je NIET geband word door cheaten, maar wel in een cheaterspool kunt komen. Daar zul je 1 maand zitten. Een soort gevangenis zeg maar. Reageren
TryX Geplaatst: 30 november 2013 Rapport Geplaatst: 30 november 2013 Ook ik heb geglitched en speel gewoon. Reageren
tjarda1999 Geplaatst: 30 november 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 30 november 2013 cheaterspool = geld resetten je kan niks verdienen enzo... Reageren
PrutserNL Geplaatst: 30 november 2013 Rapport Geplaatst: 30 november 2013 Zolang R* er geen officieel bericht over plaats en of ik er zelf nog niet in zit geloof ik er niks van. Net nog online geweest en niks geen melding of iets gezien. Die cheaterpool is volgens mij bedacht door iemand als een goeie straf voor iemand en sindsdien wordt er net gedaan of als die er is of komt. Reageren
tjarda1999 Geplaatst: 30 november 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 30 november 2013 het is waar heb video's gezien waar staat you are a cheater blablabla Reageren
Hmmpff Geplaatst: 30 november 2013 Rapport Geplaatst: 30 november 2013 er zijn tot nu toe enkele er tussen uit gepikt (met name youtubers) die in de cheaters pool zijn gegooid, verder is er nog niks bevestigd en dat wordt ook niet gedaan ik denk dat ze het zo blijven doen, en misschien enkel degene die het heel bond gemaakt hadden eruit pikken. Reageren
TryX Geplaatst: 30 november 2013 Rapport Geplaatst: 30 november 2013 er bestaan cheats, misschien die spelers.. maar niet de glitchers :-) Reageren
tjarda1999 Geplaatst: 1 december 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 1 december 2013 er bestaan cheats, misschien die spelers.. maar niet de glitchers :-) glitchers zijn cheaters he Reageren
PrutserNL Geplaatst: 1 december 2013 Rapport Geplaatst: 1 december 2013 er bestaan cheats, misschien die spelers.. maar niet de glitchers :-) glitchers zijn cheaters he Lig er maar aan het je het bekijkt :-) Ik denk dat R* meer problemen hebben met de genen die de boel hacken en miljoenen naar iedereen overmaken enzo Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.