Jump to content

cheaters banned


tjarda1999

Recommended Posts

Het is voornamelijk alleen nog maar bij de Xbox. En ik ga het toegeven; Ik heb ook gecheat, maar dat was omdat ik in geld nood zat. Ik heb daarom ook een mail naar R* gestuurd en kreeg daar gelukkig een goed antwoord op. Ik kreeg geen ban :) Ik heb er wel voor gezorgd dat mijn vader in een cheaterspool terecht is gekomen :Y

Maar als je kijkt naar Dat Saintsfan (Gast op YouTube) Die legt alle glitches heel erg goed uit, maar heeft ook een uitleg gedaan aan R* waarom ze het doen. De geld glitches worden vooral gebruikt omdat niemand van die kaarten wilt gaan kopen.

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe kan je zien dat je er in zit dan?

want gistere zat ik er iedergeval nog niet in.

en ik glitch best veel, schaam me er verder niet voor ofso.

LSC en die dupe glitch.

Missschien dat ze een bepaalde grens hebben ofso, ben dan wel benieuwd wat dat is

Als ik niet zou glitchen dan was ik allang gestopt met gtao.

Uiterraad is dat geen reden om het te doen.

Via R* is nog geen bericht gegeven over een of adnere maatregels tegen glitchsers enzo.

Even als die cheaterpool

Of ik moet wat gemist hebben

Link to comment
Delen op andere websites

Zolang R* er geen officieel bericht over plaats en of ik er zelf nog niet in zit geloof ik er niks van.

Net nog online geweest en niks geen melding of iets gezien.

Die cheaterpool is volgens mij bedacht door iemand als een goeie straf voor iemand en sindsdien wordt er net gedaan of als die er is of komt.

Link to comment
Delen op andere websites

er zijn tot nu toe enkele er tussen uit gepikt (met name youtubers) die in de cheaters pool zijn gegooid, verder is er nog niks bevestigd en dat wordt ook niet gedaan ik denk dat ze het zo blijven doen, en misschien enkel degene die het heel bond gemaakt hadden eruit pikken.

Link to comment
Delen op andere websites

er bestaan cheats, misschien die spelers.. maar niet de glitchers :-)

glitchers zijn cheaters he

Lig er maar aan het je het bekijkt :-)

Ik denk dat R* meer problemen hebben met de genen die de boel hacken en miljoenen naar iedereen overmaken enzo

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...