Jump to content

cheaters banned


tjarda1999

Recommended Posts

Volgens mij is het idd met name de spelers/hackers die via de media zoals YouTube glichtes/cheats ed uitleggen die gebanned worden. Op YouTube komen de laatste tijd filmpjes voorbij waarin betreffende spelers uitleggen waarom zij (voorlopig)niet meer (online) kunnen spelen. Zelfs een filmpje gezien waarin een speler alleen nog de story mode kan spelen en waarbij al 'zijn' geld is ontnomen.

Deze spelers krijgen van R* een bericht waarin uitgelegd wordt waarom zij gebanned zijn.

Dit wordt door R* o.a. gedaan om hun commeriele belangen te beschermen, is ook wel logisch als je dmv een hack/glitches wordt uitgelegd hoe je aan tig milj. of auto's kan komen.

Gezien de commotie na de laatste update en het veel moeilijker is geworden om aan geld en rp te komen terwijl o.a. de wapens en car mods. nog wel hoog in prijs zitten, zal er wellicht update 1.07 in de maak zijn. Dit om de verhouding enigsins terug te brengen. Vooral op buitenlandse forums/medium krijgt R* er flink van langs na die laatste update en is dit geen reclame voor ze.

Link to comment
Delen op andere websites

er bestaan cheats, misschien die spelers.. maar niet de glitchers :-)

glitchers zijn cheaters he

Lig er maar aan het je het bekijkt :-)

Ik denk dat R* meer problemen hebben met de genen die de boel hacken en miljoenen naar iedereen overmaken enzo

Ze zullen het meest naar de hackers en youtuber's kijken. Ik had van verschillende mensen gehoord dat je er soms een maand opzit en soms 3 maanden.
Link to comment
Delen op andere websites

er bestaan cheats, misschien die spelers.. maar niet de glitchers :-)

glitchers zijn cheaters he

glitchers zijn spelers die profiteren van fouten van rockstar, kan ik enigzins begrijpen idem dito van het profiteren van bugs.

cheaters zijn spelers die proberen het spel voor andere te verzieken, zit toch echt een heel groot verschil tussen :)

Link to comment
Delen op andere websites

er bestaan cheats, misschien die spelers.. maar niet de glitchers :-)

glitchers zijn cheaters he

glitchers zijn spelers die profiteren van fouten van rockstar, kan ik enigzins begrijpen idem dito van het profiteren van bugs.

cheaters zijn spelers die proberen het spel voor andere te verzieken, zit toch echt een heel groot verschil tussen :)

En dan heb je nog het ergste van allemaal!: Hackers!
Link to comment
Delen op andere websites

op gta online zijn cheaters naar naar pool gebracht

omdat ze money glitches doen maar het valt mij op dat bij de meeste vidss alleen maar bij xbox dit is ???

momenteel doen ze dat alleen nog bij redelijk bekende youtubers die er tutorials over maken

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...