Jochems Geplaatst: 2 december 2013 Rapport Geplaatst: 2 december 2013 Franklin's Buffalo spawnt nergens.. De oude Buffalo wel, dus je starterspost klopt niet. ;) Je ziet het verschil bijna niet. Ik had hem op die plaatsen gevonden, en het was de officiële Buffalo van Franklin Nee, de Buffalo van Franklin is heel anders en spawnt nergens.. Maak je een grapje ofzo? Reageren
JustDuco Geplaatst: 2 december 2013 Rapport Geplaatst: 2 december 2013 als je een quad wilt om ff mee te kloten op het strand naast de ferris wheel staat hij. Reageren
JustDuco Geplaatst: 2 december 2013 Rapport Geplaatst: 2 december 2013 Franklin's Buffalo spawnt nergens.. De oude Buffalo wel, dus je starterspost klopt niet. ;) Je ziet het verschil bijna niet. Ik had hem op die plaatsen gevonden, en het was de officiële Buffalo van Franklin Nee, de Buffalo van Franklin is heel anders en spawnt nergens.. Maak je een grapje ofzo? franklins buffalo is beter heeft meer opties en is NERGENS te vinden zelf heb ik hem wel op de XBOX als je hem wilt ik kan hem wel aan je doorgeven als ik weet hoem Reageren
Losqualo Geplaatst: 2 december 2013 Rapport Geplaatst: 2 december 2013 (bewerkt) de obey tailgater is ook de vinden in het oude zwembad bij de filmstudio. Helaas is de Tailgater voor mij ook met sms'je van Simeon niet te vinden hij is ook te vinden zonder sms (zo heb ik hem gevonden). bij bovenstaande locatie en die 2 op de snapmap. gewoon redelijk vaak langs die 3 locaties rijden en dan staat hij er een heel enkele keer. Ik heb jouw post destijds gelezen toen jij hem gevonden had bij de filmset. Sindsdien ook tig keer er langs gereden, zonder succes. Dat hij ook aan het strand spawnt, wist ik niet. Zometeen maar eens proberen dan Hopelijk staat die daar, want van die golfclub en filmset ken ik ondertussen elke centimeter Bewerkt: 2 december 2013 door Losqualo Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 2 december 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 2 december 2013 Dat hij ook aan het strand spawnt, wist ik niet. Zometeen maar eens proberen dan Hopelijk staat die daar, want van die golfclub en filmset ken ik ondertussen elke centimeter Ik wist het zelf ook niet, maar Tommie59 had hem daar gevonden. Reageren
FcUtreg4Life Geplaatst: 2 december 2013 Rapport Geplaatst: 2 december 2013 weet iemand waar die grote zandwagen spawnt die gele weet de naam ook ff niet meer? Weet niet of hij daar spawnt, maar de meest logische plek is de quarry. http://snapmap.wikigta.org/index.php?map=V&title=&set=779,517 Overigens kun je 'm ook kopen via de site die de militaire voertuigen verkoopt. Reageren
Jochems Geplaatst: 2 december 2013 Rapport Geplaatst: 2 december 2013 Franklin's Buffalo spawnt nergens.. De oude Buffalo wel, dus je starterspost klopt niet. ;) Je ziet het verschil bijna niet. Ik had hem op die plaatsen gevonden, en het was de officiële Buffalo van Franklin Nee, de Buffalo van Franklin is heel anders en spawnt nergens.. Maak je een grapje ofzo? franklins buffalo is beter heeft meer opties en is NERGENS te vinden zelf heb ik hem wel op de XBOX als je hem wilt ik kan hem wel aan je doorgeven als ik weet hoem Heb k al ps3 Reageren
bobtje333 Geplaatst: 3 december 2013 Rapport Geplaatst: 3 december 2013 de obey tailgater is ook de vinden in het oude zwembad bij de filmstudio. Helaas is de Tailgater voor mij ook met sms'je van Simeon niet te vinden hij is ook te vinden zonder sms (zo heb ik hem gevonden). bij bovenstaande locatie en die 2 op de snapmap. gewoon redelijk vaak langs die 3 locaties rijden en dan staat hij er een heel enkele keer. ik vond hem ook zonder sms van simeon op de blauwe parking van de filmset, het was de eerste keer dat ik daar ging kijken na dagen heen en weer te rijden tussen golf en tennis parking Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 3 december 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 3 december 2013 Ik heb de openings post wat aangepast met tips om de Obey Tailgater zonder Wanted level te krijgen op een tegelijk ook leuke manier (Als je van vliegen houd) Reageren
Tommie59 Geplaatst: 3 december 2013 Rapport Geplaatst: 3 december 2013 Voor die auto's van Simeon krijg ik altijd 2 sterren wanted, geen drie. Reageren
MRSJEIKS Geplaatst: 5 december 2013 Rapport Geplaatst: 5 december 2013 De Tailgater word ook wel eens als high priority auto door Simeon gevraagd. De auto staat dan vlakbij LSC Vinewood op een schuine parkeerplaats. Er is daar een kledingwinkel en kapper vlakbij en het is links van LSC als je op de map kijkt. Als je dus een groene auto vlakbij LSC Vinewood ziet is het de Obey. Reageren
JustDuco Geplaatst: 5 december 2013 Rapport Geplaatst: 5 december 2013 Franklin's Buffalo spawnt nergens.. De oude Buffalo wel, dus je starterspost klopt niet. ;) Je ziet het verschil bijna niet. Ik had hem op die plaatsen gevonden, en het was de officiële Buffalo van Franklin Nee, de Buffalo van Franklin is heel anders en spawnt nergens.. Maak je een grapje ofzo? franklins buffalo is beter heeft meer opties en is NERGENS te vinden zelf heb ik hem wel op de XBOX als je hem wilt ik kan hem wel aan je doorgeven als ik weet hoem Heb k al ps3 franklins auto is modded in de game. Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 5 december 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 5 december 2013 Franklin's Buffalo spawnt nergens.. De oude Buffalo wel, dus je starterspost klopt niet. ;) Je ziet het verschil bijna niet. Ik had hem op die plaatsen gevonden, en het was de officiële Buffalo van Franklin Nee, de Buffalo van Franklin is heel anders en spawnt nergens.. Maak je een grapje ofzo? franklins buffalo is beter heeft meer opties en is NERGENS te vinden zelf heb ik hem wel op de XBOX als je hem wilt ik kan hem wel aan je doorgeven als ik weet hoem Heb k al ps3 franklins auto is modded in de game. Nee, hij is gewoon te vinden. Reageren
Together Geplaatst: 5 december 2013 Rapport Geplaatst: 5 december 2013 Nee franklins buffalo is zeker wel anders. Ezra stuur is een foto van jou buffalo, want de achterkant en de voorkant zijn totaal anders Reageren
Losqualo Geplaatst: 5 december 2013 Rapport Geplaatst: 5 december 2013 Ik heb de Tailgater eindelijk gevonden! Aan de filmset. Ik ga net één keer kijken nadat ik bad sport ben geworden en bingo. Is dat systeem toch nog voor iets goed gebleken In elk geval, thanks voor de tips! En oh ja, had elke auto's maar zoveel custom opties :o Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.