Jump to content

Need For Speed Classics


NicolaB

Recommended Posts

Hallo iedereen,

Vroeger speelde ik heel vaak de Classic Need For Speeds, en nog steeds vind ik ze een enorme replaywaarde hebben (speel ze nu nog steeds dualscreen met familie, tijdens verjaardagen enz.)

Dit is dus een topic voor de oude Need For Speeds (t/m underground 2 op dit moment).

Heb een van jullie deze games ook wel eens gespeeld en zo ja, welke?

Bassieboy35, wilde wat extra informatie over de games. Dat kan je hier zien:

Info

Bewerkt: door NicolaB
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 34
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NicolaB

    11

  • moechy

    5

  • Golf_MK1

    5

  • Ezra24rct3

    2

Heb vroeger Need for Speed 2 Special Edition helemaal grijsgespeeld. Naast racen hadden we een ander leuk spelletje; Player 1 moest zijn auto ergens in het level verstoppen. Dan een doek over de eerste helft van de tv en player 2 mocht zoeken :v

Link to comment
Delen op andere websites

Heb vroeger Need for Speed 2 Special Edition helemaal grijsgespeeld. Naast racen hadden we een ander leuk spelletje; Player 1 moest zijn auto ergens in het level verstoppen. Dan een doek over de eerste helft van de tv en player 2 mocht zoeken :v

GEWELDIG! Hahaha, daar heb ik nooit aan gedacht. Ik deed wel altijd achtervolgingen. Maar dit is echt een geweldig, simplesk idee XD. Dat ga ik dan ook zeker doen als ik weer eens met zn 2en speel :D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb de vroegere delen meer gespeeld dan de nieuwere. Er zat voor mij een groter doel in, je kon werelden vrij spelen etc. en dat mis ik toch wel een beetje bij de nieuwe. Inmiddels is in die tijd ook veel aan de auto industrie verandert, het draait nu ook meer om de allerbeste auto's. Dat is natuurlijk logisch, maar geef mij maar een luxury auto.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb NFS Porsche 2000, echt een leuk spel was dat :).

En verrassend anders dan de andere delen. Realistisch, en gefocust op 1 merk. Een vreemde eend in de bijt an sich, maar daardoor juist echt een unieke racegame was. En juist als "racegame" een van de beste was.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

En verrassend anders dan de andere delen. Realistisch, en gefocust op 1 merk. Een vreemde eend in de bijt an sich, maar daardoor juist echt een unieke racegame was. En juist als "racegame" een van de beste was.

Mooie beschrijving, zo heb ik het ook ervaren!

Dat is overigens de enige NFS die ik zelf heb gehad en waar ik heel veel uren op gespeeld heb! Het leukste vond ik dat zowat alle modellen van Porsche tot 2000 erin zaten, als autofreak vond ik dat geweldig omdat in de meeste andere racegames vooral recente auto's zitten.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is overigens de enige NFS die ik zelf heb gehad en waar ik heel veel uren op gespeeld heb! Het leukste vond ik dat zowat alle modellen van Porsche tot 2000 erin zaten, als autofreak vond ik dat geweldig omdat in de meeste andere racegames vooral recente auto's zitten.

Ja, inderdaad. Ik vond het ook leuk dat je auto's kon finetunen en interne materialen vervangen. Daarbij was de muziek gewoon (weer) gaaf.

Ik draai deze nog steeds maandelijks :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, inderdaad. Ik vond het ook leuk dat je auto's kon finetunen en interne materialen vervangen. Daarbij was de muziek gewoon (weer) gaaf.

Ik draai deze nog steeds maandelijks :puh:

video

Haha, herkenbaar! :D

Dat finetunen vond ik ook leuk, heeft me wel even geduurd om te vinden hoe het moest, want in het begin lukte het me niet om verder dan de eerste era te geraken totdat ik die functie vond! :clown: Toen kon ik ook nog niet echt Engels, de enige woorden die ik kende waren waarschijnlijk 'play' en 'car' ofzo... :puh:

Ik ga eens kijken of ik NFS Porsch virtueel niet gedraaid krijg, veel zin om het nog eens te spelen... :D

Het installeren lukt al:

post-113914-0-87585100-1387277526_thumb.png

Bewerkt: door Golf_MK1
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga eens kijken of ik NFS Porsch virtueel niet gedraaid krijg, veel zin om het nog eens te spelen... :D

Hij moet het doen. Ik draai hem nu op Windows Vista. Hij is alleen niet altijd even stabiel.

Ik ben trouwens in die mode, dat je met de 356 begint en dan steeds verder gaat per age, nooit verder gekomen dan een oude 911 targa. Vroeger kon ik echt niet zo snel racen :puh:

Bewerkt: door NicolaB
Link to comment
Delen op andere websites

Ja, hij draait perfect virtueel op Windows 8.1! 8)

Heb jij toevallig een no-cd crack hiervoor? Ik heb schrik dat ik mijn CD echt ga kapotspelen, hij ziet er al niet meer zo goed uit... :(

En de mode die je bedoelt is de 'evolution'-mode, ik weet dat ik die nog heb uitgespeeld eenmaal dat ik doorhad hoe ik kon upgraden! Heb nu weer veel zin om dit uit te spelen, wel nog maar één race gedaan. :puh:

Ik herinner mij ook een mode waar je opdrachten moest doen zoals rond kegels rijden enzo, daar was ik minder goed in.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...