SpacyColours Geplaatst: 26 mei 2014 Rapport Geplaatst: 26 mei 2014 Griekenland > VS. U_U Ik kijk echt nooit voetbal, maar het is leuk om te doen alsof ik er verstand van heb. Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 26 mei 2014 Rapport Geplaatst: 26 mei 2014 Het is niet als Trash Talk bedoeld maar Belgie heeft nu eenmaal niet veel resultaat geboekt op de WK's en EK's afgelopen jaren. Nee, Nederland heeft een volle prijzenkast Ik vind het een beetje jammer dat er zo neerbuigend gedaan wordt over de Belgen. Ze hebben een uitstekende ploeg, en mag ik er even aan herinneren dat er dit jaar geen Nederlanders meevoetbalden in de finale van de CL, maar dat er wel degelijk Belgen op het veld stonden? En wie nu met Kuipers en zijn ploeg aan komt neem ik niet serieus. Reageren
ERRWINS Geplaatst: 26 mei 2014 Rapport Geplaatst: 26 mei 2014 Griekenland > VS. U_U Ik kijk echt nooit voetbal, maar het is leuk om te doen alsof ik er verstand van heb. De derde helft is altijd wel leuk Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 26 mei 2014 Rapport Geplaatst: 26 mei 2014 Hetzelfde verhaal voor Nederland op het vorige EK. Elk land, met een grote geschiedenis of niet (we waren 12 jaar geleden nog aanwezig hoor, das lang geleden...), kan een groot team opzetten of niet. Dan is je geschiedenis tot dan aan gewoon compleet irrelevant. Als je tegen een land speelt zonder recente voetbalgeschiedenis en dat land maakt je kapot, is die geschiedenis dan relevant? Voor WK 2002 was de voetbalgeschiedenis van Zuid-Korea zo goed als onbestaande en toch haalde die ploeg ineens de halve finale. Het is leuk voor in discussies, maar voor tijdens een match of toernooi is het gewoon niet bruikbaar. Resultaten tellen. Reageren
Cabyon Geplaatst: 26 mei 2014 Rapport Geplaatst: 26 mei 2014 Ik denk dat België best wel ver gaat komen, maar als ze dat niet doen is het toch wel even lachen. Jullie blijven onze zuiderburen. Alhoewel het omgekeerd ongetwijfeld ook hetzelfde zal zijn. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 26 mei 2014 Rapport Geplaatst: 26 mei 2014 Er is altijd al grote rivaliteit geweest op sportief vlak tussen beide landen dus ja, elke tegenslag van de een is een kleine overwinning voor de ander. Griekenland > VS. U_U Nou, de ploeg van de VS stelt op zich niet zo veel voor en Griekenland is zeker niet slecht, dus eigenlijk heb je wel gelijk. Reageren
ERRWINS Geplaatst: 26 mei 2014 Rapport Geplaatst: 26 mei 2014 Ik denk dat België best wel ver gaat komen, maar als ze dat niet doen is het toch wel even lachen. Jullie blijven onze zuiderburen. Alhoewel het omgekeerd ongetwijfeld ook hetzelfde zal zijn. Ik gun het de Belgen wel Reageren
SpacyColours Geplaatst: 26 mei 2014 Rapport Geplaatst: 26 mei 2014 Nu Phoenyxar ook op Uruguay heeft gestemd heb ik er ineens een stuk meer vertrouwen in. Reageren
Cabyon Geplaatst: 26 mei 2014 Rapport Geplaatst: 26 mei 2014 Frankrijk gaat ver komen. Degene die op het land hebben gestemd dat Frankrijk in een knock-out fase van het WK verslaat stuur ik allemaal een chocoladereep. Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 26 mei 2014 Rapport Geplaatst: 26 mei 2014 De peiling in dit topic is verwijderd. Stemmen op jouw favoriet op de wereldtitel kan in dit topic. Reageren
ERRWINS Geplaatst: 26 mei 2014 Rapport Geplaatst: 26 mei 2014 En hoe denken de heren over het machtige Duitsland? Ik moet toegeven dat zij een voorbeeld zijn aan teamspel Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 26 mei 2014 Rapport Geplaatst: 26 mei 2014 Ik bedacht me net ook in wat een zwakke groep Frankrijk zich bevindt. Ze hebben de laatste jaren zeer zwak gepresteerd op vele kampioenschappen, maar als ze zelfs nu niet voorbij de groepsfase geraken, dan zal het wel echt gedaan zijn met voetbalenthousiasme in Frankrijk. Duitsland? Minstens een kwartfinale. Zeer lang geleden dat ik hun nog slecht heb zien presteren. Sowieso een kandidaat voor een eindoverwinning, alhoewel ik denk dat er zo vele kandidaten zijn dat Duitsland nooit voorbij de halve finale zal geraken. Maar ik laat me graag verrassen. Reageren
Crazy-Ghost Geplaatst: 26 mei 2014 Rapport Geplaatst: 26 mei 2014 Zijn die rode ogen van Nederland nog van de vele traantjes die gevallen zijn 4 jaar geleden? Waarom is België een kleine ball? Nee omdat Nederland eerder bekend staat om het nuttigen van wiet. Omdat België niet zo sterk is Nou.. België is zeker sterker dan Nederland. Ik denk dat zij net als Colombia best ver kunnen komen. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 26 mei 2014 Rapport Geplaatst: 26 mei 2014 Omdat België niet zo sterk is Reageren
Venzio Geplaatst: 26 mei 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 26 mei 2014 Je kunt er wel lacherig over doen, maar 11 goede namen op papier maken nog geen goed elftal. Heeft België werkelijk iets gepresteerd de laatste 2 jaar? Het is niet dat België de allerbeste kwalificatiereeks heeft gehad, ik geloof dat zelfs die van Nederland beter was (ja, dat team dat 'zoveel' slechter is dan jullie). Het is allemaal heel leuk om op papier Hazard, Courtois en Vertonghen te hebben maar als die in werkelijkheid helemaal niet zo goed samen voetballen dan heb je ook een probleem. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.