Jump to content

[WK 2014] De Kantine!


Venzio

Recommended Posts

  • Reacties 699
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    113

  • ERRWINS

    90

  • TekaLoca

    59

  • thebig

    54

Top Posters In This Topic

Posted Images

Je kunt er wel lacherig over doen, maar 11 goede namen op papier maken nog geen goed elftal. Heeft België werkelijk iets gepresteerd de laatste 2 jaar? Het is niet dat België de allerbeste kwalificatiereeks heeft gehad, ik geloof dat zelfs die van Nederland beter was (ja, dat team dat 'zoveel' slechter is dan jullie). Het is allemaal heel leuk om op papier Hazard, Courtois en Vertonghen te hebben maar als die in werkelijkheid helemaal niet zo goed samen voetballen dan heb je ook een probleem.

Ja, want Nederland had ook echt zo'n moeilijke kwalificatie poule..

Zijn dat mijn woorden? Het zegt al genoeg dat je Nederland's kwalificatiepoule niks vindt, terwijl die van België net zo weinig was. Het enige probleem voor mij persoonlijk is dat iedereen maar zegt hoe goed België wel niet is en hoe slecht Nederland wel niet is. Ik geloof dat jullie namelijk wel van Japan hebben verloren.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zeg niet dat Nederland slecht is maar op papier is België wel degelijk beter. Ik vind de kwalificaties niet heel erg boeiend om te vergelijken aangezien die poules super makkelijk zijn. Ik ben benieuwd hoe beide teams spelen als er echt veel druk op ligt. Ze hebben beide namelijk veel jonge spelers.

En verder ben ik gewoon een Nederlander hoor ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Je kunt er wel lacherig over doen, maar 11 goede namen op papier maken nog geen goed elftal. Heeft België werkelijk iets gepresteerd de laatste 2 jaar? Het is niet dat België de allerbeste kwalificatiereeks heeft gehad, ik geloof dat zelfs die van Nederland beter was (ja, dat team dat 'zoveel' slechter is dan jullie). Het is allemaal heel leuk om op papier Hazard, Courtois en Vertonghen te hebben maar als die in werkelijkheid helemaal niet zo goed samen voetballen dan heb je ook een probleem.

En dat geeft ERRWINS het recht om België niet sterk te noemen? Neen. :) Een team van +300 miljoen niet sterk noemen, wat een grap zeg.

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Ik geef je inderdaad gelijk wat betreft de selectie. Belgie heeft meer spelers die bij topclubs in het buitenland spelen. Daardoor lijkt het een sterker team, puur door de namen. Ik vraag me echter wel af of het niet allemaal goede indivuele spelers zijn, en geen echt team. Dat is natuurlijk wel belangrijk op het WK. Ik zie Nederland meer als een team dan België. Nouja, het zal mij benieuwen.

Link to comment
Delen op andere websites

Je kunt er wel lacherig over doen, maar 11 goede namen op papier maken nog geen goed elftal. Heeft België werkelijk iets gepresteerd de laatste 2 jaar? Het is niet dat België de allerbeste kwalificatiereeks heeft gehad, ik geloof dat zelfs die van Nederland beter was (ja, dat team dat 'zoveel' slechter is dan jullie). Het is allemaal heel leuk om op papier Hazard, Courtois en Vertonghen te hebben maar als die in werkelijkheid helemaal niet zo goed samen voetballen dan heb je ook een probleem.

En dat geeft ERRWINS het recht om België niet sterk te noemen? Neen. :) Een team van +300 miljoen niet sterk noemen, wat een grap zeg.

Wat heeft geld hiermee te maken? Als ik voor de slechtste amateur 100 miljoen uitgeef is die speler gelijk 'sterk'? Een team is pas 'sterk' als het samen goed presteert, en dat zullen wij pas zien op het WK zelf.

Link to comment
Delen op andere websites

Je kunt er wel lacherig over doen, maar 11 goede namen op papier maken nog geen goed elftal. Heeft België werkelijk iets gepresteerd de laatste 2 jaar? Het is niet dat België de allerbeste kwalificatiereeks heeft gehad, ik geloof dat zelfs die van Nederland beter was (ja, dat team dat 'zoveel' slechter is dan jullie). Het is allemaal heel leuk om op papier Hazard, Courtois en Vertonghen te hebben maar als die in werkelijkheid helemaal niet zo goed samen voetballen dan heb je ook een probleem.
En dat geeft ERRWINS het recht om België niet sterk te noemen? Neen. :) Een team van +300 miljoen niet sterk noemen, wat een grap zeg.
Wat heeft geld hiermee te maken? Als ik voor de slechtste amateur 100 miljoen uitgeef is die speler gelijk 'sterk'? Een team is pas 'sterk' als het samen goed presteert, en dat zullen wij pas zien op het WK zelf.

Ik ben het wel met je eens dat geld niet alleen wat zegt. Maar als jij 100 miljoen uitgeeft voor een spelers zal daar toch ook wel iets achter zitten. Of jij kent een club die 100 miljoen wil betalen voor de slechtste amateur?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat België wel heeft bewezen goed samen te kunnen spelen tijdens de kwalificaties en tijdens de voorbereidingsmatches, zelfs al hebben we er daar een paar van verloren/gelijkgespeeld. Je hoeft echt niet tegen topteams te spelen of zelfs winnen om te bewijzen dat een team goed kan samenspelen.

Er komen nu echter een paar nieuwe spelers bij die nog nooit met de Rode Duivels hebben gespeeld en mogelijk gaan opgezet worden, denk maar aan Januzaj. Ongetwijfeld zet Wilmots die wel eens op tijdens het WK. Divock Origi zie ik ook wel spelen. In hoeverre die spelers dan het samenspel bevorderen of verpesten, daarvoor moeten we de 4 komende voorbereidingsmatches afwachten en het WK zelf.

Link to comment
Delen op andere websites

Ze rouleren om te kijken welke spelers bij elkaar passen. Daardoor kan je juist het sterkste team samenstellen. Het gaat natuurlijk ook om de huidige vorm, die bekeken moet worden in de voorbereiding.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...