BelgiumRedDevils Geplaatst: 30 mei 2014 Rapport Geplaatst: 30 mei 2014 Ronaldo mist mogelijk het WK. Langs de ene kant spijtig voor hem. Zo'n grote naam dat ontbreekt op een belangrijk tornooi, maar anderzijds een positief punt voor de Rode Duivels! Bron: http://www.hln.be/hln/nl/14796/WK-2014/article/detail/1903550/2014/05/30/Portugese-bondscoach-Ronaldo-mist-mogelijk-WK.dhtml Reageren
TekaLoca Geplaatst: 30 mei 2014 Rapport Geplaatst: 30 mei 2014 Ik hoop dat mijn topscorer het nog wel haalt. Zou anders een enorme domper zijn Reageren
ERRWINS Geplaatst: 30 mei 2014 Rapport Geplaatst: 30 mei 2014 Hahaha Voeg Spanje en Brazilie er ook maar aan toe Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 31 mei 2014 Rapport Geplaatst: 31 mei 2014 Inderdaad een leuk filmpje, leuk om zien. Hoewel men soms voor beide ploegen wel wat focust op oude feiten (maar kom, dat maakt het op zijn manier ook leuk) Reageren
MegaPilot Geplaatst: 31 mei 2014 Rapport Geplaatst: 31 mei 2014 (bewerkt) Grappig dat België vaker op het WK stond dan Nederland. Bewerkt: 31 mei 2014 door MegaPilot Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 31 mei 2014 Rapport Geplaatst: 31 mei 2014 Ik vind het eigenlijk vreemd. Is er dan een lange tussenperiode geweest na de jaren '70 dat men niet aanwezig was? :v Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 31 mei 2014 Rapport Geplaatst: 31 mei 2014 Inderdaad. Bij de kwalificaties voor het WK van '82 werd Nederland 4de in een poule van 5, slechts 2 punten achter België dat op de eerste plaats eindigde. Daartussenin zaten echter nog Frankrijk en Ierland. Bij de kwalificaties voor het WK van '86 eindigde Nederland als 2de en moest het beslissingswedstrijden spelen. België won thuis met 1-0 en verloor in Nederland met 2-1. België ging naar het WK en behaalde de beste prestatie ooit. Het is zoals het is, midden jaren '80 was België beter dan Nederland. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 31 mei 2014 Rapport Geplaatst: 31 mei 2014 Dat zijn anders maar 2 WK's, het is van 2002 geleden dat wij aanwezig waren, ook 2. Is België dan "eerder" mee gaan doen in de '50s? Reageren
ERRWINS Geplaatst: 31 mei 2014 Rapport Geplaatst: 31 mei 2014 Nederland mag zich schamen met deze zogenaamde winst op Ghana. Ghana had nog niet eens hun beste spelers op het veld en dan maar 1 doelpuntje scoren. Heel erg jammer Reageren
MegaPilot Geplaatst: 31 mei 2014 Rapport Geplaatst: 31 mei 2014 Ik heb de wedstrijd niet gezien, maar een vriend vroeg zich af waarom Robben op een bepaald moment niet met rechts trapte(volgens hem was het dan zeker een doelpunt). Ik moest hard lachen.. Iedereen weet dat Robben gehandicapt is aan z'n rechter en 9/10 keer kapt ie naar binnen. Voorspelbaar as fuck, als verdediger kan je je gewoon niet in de luren laten leggen door hem. En toch zijn er faalhazen die zich laten vangen, onbegrijpelijk. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 31 mei 2014 Rapport Geplaatst: 31 mei 2014 Voorspelbaar of niet, hij heeft een immense acceleratie op dat vlak en valt lastig te stoppen. Ik zou er zelf als verdediger ook niet graag tegen staan, hij heeft zijn figuur met zich mee om op een dergelijke manier zich door de verdediging te werken, je verwacht je wel aan zijn beweging(en), maar het onderscheppen is altijd wat anders. Reageren
ERRWINS Geplaatst: 31 mei 2014 Rapport Geplaatst: 31 mei 2014 Robben werd ook wel goed geraakt op zijn voet. Ghana speelde op zich goed en stee vast. En een tikje agressief voor mijn gevoel. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.