Dutchy3010 Geplaatst: 31 mei 2014 Rapport Geplaatst: 31 mei 2014 Nederland mag zich schamen met deze zogenaamde winst op Ghana. Ghana had nog niet eens hun beste spelers op het veld en dan maar 1 doelpuntje scoren. Heel erg jammer Vond het niet eens zo heel slecht, hoor. Het had gewoon 3/4-0 moeten staan als je alleen al naar de enorme kansen kijkt... Valt dan wel mee hoe slecht het was. Reageren
ERRWINS Geplaatst: 31 mei 2014 Rapport Geplaatst: 31 mei 2014 Dutchy, we hadden ons WK formatie op het veld staan terwijl Ghana die op de bank had zitten Reageren
TekaLoca Geplaatst: 31 mei 2014 Rapport Geplaatst: 31 mei 2014 https://www.youtube.com/watch?v=iC0egpFKzTk Reageren
ERRWINS Geplaatst: 31 mei 2014 Rapport Geplaatst: 31 mei 2014 Die knikte mal dubbel. Een gebroken been? Reageren
BelgiumRedDevils Geplaatst: 1 juni 2014 Rapport Geplaatst: 1 juni 2014 Het is nog eventjes vooraleer het gastland Qatar het WK mag organiseren. Maar de stemming zou niet eerlijk verlopen zijn... Stemmers werden omgekocht om voor Qatar te stemmen tijdens de stem procedures in 2010. Indien een land zoals Qatar het WK niet mag organiseren, zou dan eventueel het land dat tweedes eindige (VS) het tornooi mogen organiseren? Bron: http://www.hln.be/hln/nl/14796/WK-2014/article/detail/1904576/2014/06/01/Qatar-heeft-WK-2022-gekocht.dhtml Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 1 juni 2014 Rapport Geplaatst: 1 juni 2014 Ik ben van mening dat wanneer je een deelnemer uit de stemming haalt, dat je dan de gehele stemming opnieuw moet doen. Want wie zegt dat degenen die eerlijk op Qatar hadden gestemd niet allemaal op een ander land dan de VS zouden stemmen? Wellicht dat er dan een derde land met de winst vandoor gaat. Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 2 juni 2014 Rapport Geplaatst: 2 juni 2014 In Duitsland is de Miss WK 2014 verkozen. Van alle 32 deelneemsters koos de jury de Colombiaanse Daniela Ocoro Mejia als winnares. Ik heb de andere deelneemsters niet gezien, maar het zal zeker terecht zijn. AD.nl Reageren
thebig Geplaatst: 2 juni 2014 Rapport Geplaatst: 2 juni 2014 Ik zie er geen graten in, alleszins. Hopelijk zien we haar veel in beeld dit WK Het voetbal natuurlijk ook, hoor... Reageren
ERRWINS Geplaatst: 2 juni 2014 Rapport Geplaatst: 2 juni 2014 Ze heeft wel een iet wat lang gezicht maar dat mag niet baten toch? Beeldschoon :$ Reageren
Froodooo Geplaatst: 3 juni 2014 Rapport Geplaatst: 3 juni 2014 (bewerkt) Ze heeft wel wat weg van zo'n race-chick uit Need for Speed: Most Wanted. Bewijs: Bewerkt: 3 juni 2014 door Froodooo Reageren
Cabyon Geplaatst: 3 juni 2014 Rapport Geplaatst: 3 juni 2014 Falcao gaat niet mee naar het WK. Reageren
Visser23 Geplaatst: 3 juni 2014 Rapport Geplaatst: 3 juni 2014 Falcao gaat niet mee naar het WK. Pff, dat wordt een groot gemis voor Colombia. Erg jammer, want ik had ze met Falcao wel hoog geschat. Helaas. Reageren
Nissan Geplaatst: 3 juni 2014 Rapport Geplaatst: 3 juni 2014 Dutchy, we hadden ons WK formatie op het veld staan terwijl Ghana die op de bank had zitten Na de match weet ik wel ZEKER dat wij de poulestage niet uitkomen Reageren
ERRWINS Geplaatst: 3 juni 2014 Rapport Geplaatst: 3 juni 2014 Dutchy, we hadden ons WK formatie op het veld staan terwijl Ghana die op de bank had zitten Na de match weet ik wel ZEKER dat wij de poulestage niet uitkomen Ik heb nog hoop Reageren
NicolaB Geplaatst: 4 juni 2014 Rapport Geplaatst: 4 juni 2014 Vanavond ook maar even tussen de bedrijven door de wedstrijd kijken. Wat is eigenlijk een uitzwaaiwedstrijd?!? XD Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.