Jump to content

[WK 2014] De Kantine!


Venzio

Recommended Posts

Goh, das 'n lastige. Er is een grens, maar die is nooit zwart-wit. Hoe het nu is zoals het is, hebben de spelers tenslotte zelf gemaakt. Ik ben het met je eens, ik zie liever 11 spelers die 'het gras opeten' en hard erin gaan, maar helaas als je dat hedendaags doet, en ook niet over zo'n overtreding (als die van Robben) valt, kloot je je zelf alleen maar. Je krijgt 't er ook niet meer uit.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 699
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    113

  • ERRWINS

    90

  • TekaLoca

    59

  • thebig

    54

Top Posters In This Topic

Posted Images

De Fransman die die Nigeriaan z'n been breekt krijgt niks, de Koreaan die VDB z'n kuitbeen breekt krijgt niks, Sakho z'n elleboog, en ga zo maar door blijft onbestraft en zo'n stomme beet legt een voetballer 4 maanden lam? FIFA is een grap.

Suarez is nadien geschorst omdat de scheids niets zag, Zúñiga is nadien niet geschorst omdat de scheids er niets in zag. Dat is de FIFA... icon_cab.gif Ik vind dat je als FIFA zijnde altijd het recht moet behouden om iemand te schorsen, de scheidsrechter kan dat niet altijd even goed beoordelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Het was al zijn derde keer he ;)

Ja tuurlijk, echt achterlijke actie van Suárez, maar ik word als voetballer liever 10 keer gebeten dan 1 x een breuk getrapt door een vieze tackle.

Ik heb liever geen van allen :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Goh, das 'n lastige. Er is een grens, maar die is nooit zwart-wit. Hoe het nu is zoals het is, hebben de spelers tenslotte zelf gemaakt. Ik ben het met je eens, ik zie liever 11 spelers die 'het gras opeten' en hard erin gaan, maar helaas als je dat hedendaags doet, en ook niet over zo'n overtreding (als die van Robben) valt, kloot je je zelf alleen maar. Je krijgt 't er ook niet meer uit.

Ja daarom. Dan krijg je ook als je echt eens valt, dat men het als gewoon aan gaat zien etc. Ik vind het zelf altijd spelbederf. Soms knallen ze ook gewoon expres tegen je op :puh: Hetzelfde geld ook voor kramp en verwondingen etc.. Men heeft dan het liefst dat je op de grond gaat liggen zodat het overduidelijk is. Terwijl, als ik wat aan mijn hand heb ofzo, dan moet ik ook gaan liggen. Dat voel ik me net een clown, fake gaan liggen >.< Als liefst had ik daarbij ook gehad dat iedere scheids een soort van regel had, dat als je riep "NO-PLAY!" (nu kan je dat soort kleine regels zelf afspreken in amateurvoetbal), richting de scheids dat dan het spel wordt stil gelegd. Gelukkig is het bij het lagere amateurvoetbal waar ik zelf fluit, wat minder qua schwalbes en dat soort 'flops'. Maar juist profvoetbal is een voorbeeld voor het amateurvoetbal en dan krijg je dat soort slappe hap te zien, waar de oudjes van het 2e veteranenteam van een boerensportvereniging nog overheen stappen zonder te vallen (misschien ook omdat als ze vallen, dat ze dan juist wat breken :D).

Dan vind ik het soms wel jammer om te zien dat de spelers het er inderdaad zelf naar hebben gebracht. :Y

Bewerkt: door NicolaB
Link to comment
Delen op andere websites

Touché, google. Touché :7

Deze vond ik ook wel grappig:

anYLN8L_700b.jpg

Over vier jaar wel?

Een aantal reacties onder die post:

Argentina, prepare yourself for some serious ass whooping

931 points

People criticizing the Dutch team are clearly viewing their matches with one eye blind and the other one prejudiced. At least they're not constantly asking for cards against the other team (Mexico, Chile) or feigning injury to compel the other team to break off attack (Ruiz, Costa Rica), brutally cutting down Robben and then making a dive gesture (Costa Rica). But sure, keep thinking the Dutch are the ones who are not playing fair. This btw coming from a German.

711 points

Netherlands has a chance. Argentina isnt that amazing, and two of their best players are injured: aguero and di maria. Robben is in the form of his life, and is playing better then messi so far in this world cup. (If you think he is a diver then you dont watch the games, he gets fouled all the time, 4 yellow cards for costa rica for fouls on robben). And van Gaal is by far the best coach in the world cup. Their morale is great and they are a real team. They could win.

226 points

I hope to see The Netherlands and Germany get to the top. I may live in Latin America, but that doesn't make me blind. Neither Argentina nor Brazil deserves the title.

260 points

De wereld van 9GAG heeft vertrouwen in Nederland :D

Link to comment
Delen op andere websites

Helaas, dit is vals. Ik doe zelf vaak aan sportweddenschappen en geen enkele bookie geeft zo'n hoge odd voor een correcte score(zelfs al is het in combinatie met een scoorder, ik heb al gehoord van mensen dat de originele vermenigvuldiger "slechts" 715 was). ;)

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...