Jump to content

Enorme fout van Rockstar Games?


Michael

Recommended Posts

Hallo.

Ik ging gisteren weer GTA: Online spelen. Natuurlijk wou ik een auto pakken, iemand zei al dat al mijn auto's waren verdwenen uit mijn Garage. Ik lachte hem uit, maar eigenlijk bleek het dus echt te zijn dat al mijn auto's waren verdwenen. Ik kon wel mijn Mechanic kan bellen om mijn auto's te krijgen, maar ze kwamen niet terug in mijn garage. Heeft Rockstar Games dit gedaan? Ik hoorde namelijk dat er enorm veel auto's van andere mensen hun garages zijn verdwenen.

Wie heeft er ook last van deze probleem?

Bewerkt: door Extreem
Link to comment
Delen op andere websites

zodra je dit merkt meteen naar een andere sessie gaan en kijken of ze weer in je garage staan ik heb ooit een keer gehad dat ik een aantal auto's miste uit mijn garage nadat ik naar een andere sessie ben gegaan stonden ze er gewoon weer hoop dat je er wat aan hebt

gr bubba

Link to comment
Delen op andere websites

Enige wat ik weet is dat er auto's zijn verwijderd die niet in de game thuishoren.

Ik weet niet om welke auto's het bij jou gaat?

Ik had alleen Franklin's Bufallo in mijn garage, maar voor de rest had ik alle auto's op de eerlijke manier manier gekocht, en gehaald. Echt vreemd. Ik zal vandaag nog eens kijken als mijn auto's weer terug in mijn Garage staan :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

mijn rat-loader is verdwenen :(

Bij mij ook en als ik een andere haal geeft ie aan dat deze auto nuet gesaved kan worden. Ook bij los santos costums kan ik geen lost theft protection inbouwen. Ik kan voor de rest alles aanpassen behalve hem persoonlijk maken. Gaat nergens over was naar mijn mening mijn mooiste uit mijn collectie. Dat ze de illegale eruir halen ok dat begrijp ik maar deze kan je zo van straat plukken!

Link to comment
Delen op andere websites

Vreemd, wat ik je aan kan raden is om in dit geval niets met je garage te doen. Koop geen nieuwe auto's of zet er ook geen andere auto's in. Misschien moet er wat verwerkt worden binnen de Rockstar servers wat bijvoorbeeld een tijdsperiode van 24 of 48 uur in beslag neemt, wie weet zijn je auto's dan weer terug. Na 48 uur heb je denk ik wel het recht om een ticket naar de support te sturen.

Link to comment
Delen op andere websites

As a part of the latest patch, the Rat Loader has been removed from garages. The Rat Loader is classed as a utility vehicle (in the same way that the Tow Truck is), and was not meant to be stored in player garages. Certain models of the Tornado and Karin Rebel have also been removed, as they were Single Player only mission vehicles.

Brain B - Comments in Rockstar. Dat betekent dat Rockstar Games ze zelf heeft verwijderd.. :t

Link to comment
Delen op andere websites

As a part of the latest patch, the Rat Loader has been removed from garages. The Rat Loader is classed as a utility vehicle (in the same way that the Tow Truck is), and was not meant to be stored in player garages. Certain models of the Tornado and Karin Rebel have also been removed, as they were Single Player only mission vehicles.

Brain B - Comments in Rockstar. Dat betekent dat Rockstar Games ze zelf heeft verwijderd.. :t

bij mij is de karin rebel nog steedts aanwezig

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...