Jump to content

Enorme fout van Rockstar Games?


Michael

Recommended Posts

Er staat dan ook CERTAIN MODELS wat zoveel betekend als BEPAALDE MODELLEN, dus niet ALLE modellen. Dat van die Ratloader vind ik trouwens wel erg vreemd. Je kunt 'm dus wel customizen en voorzien van tracker/verzekering, maar je mag 'm niet hebben?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik miste mijn Rat-loader ook al. :(

Had hem ook aardig gepimpt. Dag $!!!!

zie in een bericht staan dat hij geclassed is als utility??

volgens mij was het een Muscle maargoed.... Dit is dus net de auto die niet uit mijn garage mocht :(

gelukkig hebben we de foto's nog :)

0_0.jpg

edit: Ik begin hierdoor bijna te balen dat ik nooit geglitched heb voor $. Alles op de eerlijke manier bij elkaar gesprokkeld, en als dank voor het harde werk, patch erover en succes.

Bewerkt: door Dragon__rage
Link to comment
Delen op andere websites

Nooit problemen met de autos gehad al vanaf dag 1 niet trouwens.

Auto was wel aan een nieuwe kleurtje of wasbeurt toe dragon :puh:

>>> Door Bassieboy35: Dubbele post samengevoegd, gebruik in het vervolg de bewerk-knop.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

edit: Ik begin hierdoor bijna te balen dat ik nooit geglitched heb voor $. Alles op de eerlijke manier bij elkaar gesprokkeld, en als dank voor het harde werk, patch erover en succes.

Ik ben ook bang dat R* het glitchen/cheaten nu een beetje zelf in de hand aan het werken is. Mede omdat het verdienen van RP en geld met de missies ook een stuk minder is geworden terwijl o.a. de mods voor je auto's behoorlijk prijzig zijn.

Eenrichtingsverkeer is het een beetje aan het worden.... Ze hopen natuurlijk dat je online geld gaat kopen met echt geld... dan maar iets langer sparen.

Link to comment
Delen op andere websites

Nooit problemen met de autos gehad al vanaf dag 1 niet trouwens.

Auto was wel aan een nieuwe kleurtje of wasbeurt toe dragon :puh:

>>> Door Bassieboy35: Dubbele post samengevoegd, gebruik in het vervolg de bewerk-knop.<<<

Dat dacht ik niet, schoner als in je garage krijg je je auto's niet ;) Misschien dat de roestplekjes wat meer opvallen door de gele kleur en op zo'n foto. ingame zag hij er (in mijn ogen) rete strak uit in het geel.

Link to comment
Delen op andere websites

Er staat dan ook CERTAIN MODELS wat zoveel betekend als BEPAALDE MODELLEN, dus niet ALLE modellen. Dat van die Ratloader vind ik trouwens wel erg vreemd. Je kunt 'm dus wel customizen en voorzien van tracker/verzekering, maar je mag 'm niet hebben?

Het zelfde verhaal als met de sherif SUV, had er ook een tracker op, bullet proof tires, en is ook verwijderd..

Link to comment
Delen op andere websites

Nooit problemen met de autos gehad al vanaf dag 1 niet trouwens.

Auto was wel aan een nieuwe kleurtje of wasbeurt toe dragon :puh:

>>> Door Bassieboy35: Dubbele post samengevoegd, gebruik in het vervolg de bewerk-knop.<<<

Dat dacht ik niet, schoner als in je garage krijg je je auto's niet ;) Misschien dat de roestplekjes wat meer opvallen door de gele kleur en op zo'n foto. ingame zag hij er (in mijn ogen) rete strak uit in het geel.

Dit topic is niet voor auto's die een kleurtje nodig heeft of een wasbeurt. Je kan beter even een PB sturen of iets anders, omdat het praten over zulke auto's die wasbeurten nodig heeft is wel heel erg offtopic :?

Link to comment
Delen op andere websites

Nooit problemen met de autos gehad al vanaf dag 1 niet trouwens.

Auto was wel aan een nieuwe kleurtje of wasbeurt toe dragon :puh:

>>> Door Bassieboy35: Dubbele post samengevoegd, gebruik in het vervolg de bewerk-knop.<<<

Dat dacht ik niet, schoner als in je garage krijg je je auto's niet ;) Misschien dat de roestplekjes wat meer opvallen door de gele kleur en op zo'n foto. ingame zag hij er (in mijn ogen) rete strak uit in het geel.

Dit topic is niet voor auto's die een kleurtje nodig heeft of een wasbeurt. Je kan beter even een PB sturen of iets anders, omdat het praten over zulke auto's die wasbeurten nodig heeft is wel heel erg offtopic :?

Dus jij bent opeens moderator geworden?

Ontopic:

De Merryweather Mesa kan normaliter ook niet meer in je garage, je kan er nog wel een tracker opzetten en insurance.

Om de Mesa in je garage te krijgen moet je eerst een ander voertuig uit je garage halen.. -_- :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo.

Ik ging gisteren weer GTA: Online spelen. Natuurlijk wou ik een auto pakken, iemand zei al dat al mijn auto's waren verdwenen uit mijn Garage. Ik lachte hem uit, maar eigenlijk bleek het dus echt te zijn dat al mijn auto's waren verdwenen. Ik kon wel mijn Mechanic kan bellen om mijn auto's te krijgen, maar ze kwamen niet terug in mijn garage. Heeft Rockstar Games dit gedaan? Ik hoorde namelijk dat er enorm veel auto's van andere mensen hun garages zijn verdwenen.

Wie heeft er ook last van deze probleem?

Het ligt er maar net aan welke auto's er zijn verdwenen! Zijn deze auto's dmv een glitch/cheat/duplicaat verkregen, of eerlijk gekocht of van de straat geplukt?

Indien dit auto's zijn die dmv een glitch/cheat/duplicaat zijn verkregen, dan geef ik R* groot gelijk en is dit zeer zeker geen enorme fout.

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo.

Ik ging gisteren weer GTA: Online spelen. Natuurlijk wou ik een auto pakken, iemand zei al dat al mijn auto's waren verdwenen uit mijn Garage. Ik lachte hem uit, maar eigenlijk bleek het dus echt te zijn dat al mijn auto's waren verdwenen. Ik kon wel mijn Mechanic kan bellen om mijn auto's te krijgen, maar ze kwamen niet terug in mijn garage. Heeft Rockstar Games dit gedaan? Ik hoorde namelijk dat er enorm veel auto's van andere mensen hun garages zijn verdwenen.

Wie heeft er ook last van deze probleem?

Het ligt er maar net aan welke auto's er zijn verdwenen! Zijn deze auto's dmv een glitch/cheat/duplicaat verkregen, of eerlijk gekocht of van de straat geplukt?

Indien dit auto's zijn die dmv een glitch/cheat/duplicaat zijn verkregen, dan geef ik R* groot gelijk en is dit zeer zeker geen enorme fout.

Dit ben ik met je eens, maar de Rat-loader kon je gewoon je garage in rijden/verzekeren/modificeren en gaf andere spelers ook geen problemen.

Als ze dit willen patchen, dan vind ik dat op zich prima. (wel balen omdat ik het een leuke karretje vind)

Maar als ik daar behoorlijk wat $ in gestoken heb, wat ik eerlijk heb verdiend door missies e.d. vind ik dat ze dat ten volle zouden moeten vergoeden. (dus niet de verkoopwaarde, want ik had hem zelf nooit verkocht. Maar zelfs dat zou nog beter zijn als niks)

Link to comment
Delen op andere websites

Dit ben ik met je eens, maar de Rat-loader kon je gewoon je garage in rijden/verzekeren/modificeren en gaf andere spelers ook geen problemen.

Als ze dit willen patchen, dan vind ik dat op zich prima. (wel balen omdat ik het een leuke karretje vind)

Maar als ik daar behoorlijk wat $ in gestoken heb, wat ik eerlijk heb verdiend door missies e.d. vind ik dat ze dat ten volle zouden moeten vergoeden. (dus niet de verkoopwaarde, want ik had hem zelf nooit verkocht. Maar zelfs dat zou nog beter zijn als niks)

Ook hier ben ik het mee eens (wat zijn we toch weer allemaal het eensgezind :) ) Wat ik ook vermeldde "eerlijk gekocht of van de straat geplukt".

Ik heb een tijdje naar de Rat Loader gezocht maar ben hem niet tegengekomen. Is hij overigens nog wel op straat te vinden? Zo ja, dan zit daar helemaal geen logica van R* in.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...