Jump to content

Toch North Yankton DLC?


Ezra24rct3

Recommended Posts

Ik zag net dit filmpje op YouTube en dacht van: Is het dan toch waar? Is alles toch geen fan made?

Het enige wat er zal moeten gebeuren is een make-over en dan is het zo goed als klaar voor een DLC. Dus voor de mensen die het op hun gemakje willen bekijken, het is er!

Bron: Kanaal van Dat Saintsfan

Bewerkt: door Ezra24rct3
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 30
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Ezra24rct3

    7

  • PrutserNL

    6

  • Hmmpff

    4

  • tjarda1999

    3

Ik zag net dit filmpje op YouTube en dacht van: Is het dan toch waar? Is alles toch geen fan made?

Het enige wat er zal moeten gebeuren is een make-over en dan is het zo goed als klaar voor een DLC. Dus voor de mensen die het op hun gemakje willen bekijken, het is er!

Bron: Kanaal van Dat Saintsfan

Helaas is het geen DLC want je moet een glitch doen om het te verkrijgen. Het zal binnekort vast gepatcht worden.

Link to comment
Delen op andere websites

Ook al is dit een glitch, die dlc komt er. Waarschijnlijk kun je in north-yankton straks ook missies doen in single player, dat vermoed ik althans.

Maar north-yankton is veel te uitgebreid om het alleen in gebruik te nemen voor 2 missies, dus die dlc komt er.

Link to comment
Delen op andere websites

Uitgebreid is het zeker, maar ik ben er echt niet van overtuigd dat iemand op basis van dit model kan zeggen dat er een DLC komt. Dit is echt niet genoeg voor een degelijke game, zelfs al zij het maar een kleine DLC. Ik sluit geen DLC uit in North Yankton, maar dit gebied is daar toch net niet groot genoeg voor naar mijn aanvoelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Het zou kunnen dat ze hier nog extra's aan toevoegen he, zodat het een soort 2e stad wordt, in deze staat is het veel te saai natuurlijk. Maar gezien de vraag naar de dlc voor north-yankton, en gezien dat het er goed uit zien en redelijk groot is, vermoed ik het van wel. Lijkt me niet dat rockstar zo'n map ongebruikt laat..

Link to comment
Delen op andere websites

Die stad is echt nog lang niet af, gebouwen die verder van de weg afstaan hebben alleen maar een voorkant en meer niet, beetje 3d effect of hoe zeg je dat.

en verder zitten er nog allemaal plekken als je daar op loop dat je in de zee van LS valt. bijv. op de begraafplaats heb je een open graf en als je daar in stap, ga je parashut springen:)

Link to comment
Delen op andere websites

Die stad is echt nog lang niet af, gebouwen die verder van de weg afstaan hebben alleen maar een voorkant en meer niet, beetje 3d effect of hoe zeg je dat.

en verder zitten er nog allemaal plekken als je daar op loop dat je in de zee van LS valt. bijv. op de begraafplaats heb je een open graf en als je daar in stap, ga je parashut springen:)

in singleplayer niet he dit is gewoon een soort duplicate :puh:
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...