Jump to content

Toch North Yankton DLC?


Ezra24rct3

Recommended Posts

  • Reacties 30
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Ezra24rct3

    7

  • PrutserNL

    6

  • Hmmpff

    4

  • tjarda1999

    3

Ik zet het even in een spoiler:

Iedereen die de status updates leest zag deze update van SuperGTAGamer:

Achja, kerst signs. Hij heet niets voor niets michael de SANTA =]

Hij heeft een punt, dat wel.

Nu kwam bij mij een idee.

In de laatste missie in North Yankton,

Waar je naar Brad z'n lijk gaat en een shoot out krijgt met een Chinese gang die Trevor zoekt

Speel je met Michael, met de achternaam De Santa.

Dus:

Santa + North Yankton = Kerst cadeau van Rockstar!

Link to comment
Delen op andere websites

Heeft iemand hier al leuke ervaringen mee?

YouTube staat vol mee met "leuke" en zeer komische filmpjes. Zoek maar eens op North Yankton. Met name

vind ik persoonlijk zeer leuk :D

Ik heb ook al filmpjes gezien dat mensen met een motor een grafplaats inreden en toen ze erin reden.. waren ze niet meer terug gekomen :*D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het gisteren ook even geprobeerd. Een vriend had een invite-only session open, dus die heb ik gejoined vanuit de beginmissie van de story mode. Ik ging hem met een helikopter oppikken op de zuidelijke luchthaven, maar gezien de helikopter al beschadigd was zijn we daar overgestapt in zo'n gigantisch militair vliegtuig. Daarmee ben ik dan proberen landen op de 'grote baan' van North Yankton. Gezien het vliegtuig te breed was om kwijt te kunnen, ontplofte het. Ik spawnde op North Yankton (spawn location moet daarvoor op 'last location' staan) en mijn vriend spawnde in de zee. Merryweather kon geen helikopter leveren, dus is mijn vriend na een tijdje zwemmen zelf die beginmissie terug gaan doen. Hij heeft mijn sessie dan gejoined terwijl ik al op North Yankton was. Omdat zijn spawn location nog op 'last location' stond, kwam hij terug in het midden van de zee terecht. Hij heeft ze toen veranderd naar 'property' en zich verdronken. Dan is hij met een helikopter naar mij gevlogen, maar hij kon de map waarop ik stond niet zien. Hij zag mij in de lucht hangen terwijl ik eigenlijk in de sneeuw aan het rondlopen was. De zee die hij wel zag, lag een twintig meter onder het niveau waarop voor mij North Yankton lag. Als hij daalde ging hij voor mij gewoon door de grond van de map heen en als hij door een gebouw vloog ging hij er los door. Ik kreeg dat dan te zien met veel knallen en schokken, maar hij merkte daar niks van. Hij zag enkel de zee en ik die in de lucht hing. Dan is hij vlak naast mij stil komen hangen zodat ik kon instappen. Dat lukte, maar hij kon nog steeds North Yankton niet zien en ik kon mee door de grond naar beneden vliegen en zag daar de zee. Uiteindelijk is hij als experiment uit de heikopter gesprongen, zodat ik het stuur kon overnemen. Ik kon met die helikopter nog altijd los door de grond vliegen, dus ben ik hem in de zee (waar hij terug gespawned was) gaan proberen oppikken. Dat lukte niet, de helikopter lag vrij snel in de zee. Hij heeft het toen opgegeven en ik ben nog wat gaan rondkijken op North Yankton. Het kerkhof bezocht, de alien gezien, met een auto in de sneeuw driften. Leuk wel.

ir2gs3.jpg

k1zbpv.jpg

Bewerkt: door flavio1984
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...