Jump to content

Wie is de Mol 2014


Guardian1980

Wie is de Mol?  

15 leden hebben gestemd

  1. 1. Wie denk jij dat de Mol is?

    • Jennifer Hoffman
      1
    • Freek Bartels
      0
    • Tygo Gernandt
      1
    • Owen Schumacher
      2
    • Daphne Bunskoek
      1
    • Maurice Lede
      0
    • Aaf Brandt Corstius
      0
    • Jan-Willem Roodbeen
      4
    • Susan Visser
      1
    • Sofie van den Enk
      5


Recommended Posts

907.jpg

Nog twee weken (en een paar dagen) en dan gaat het weer beginnen; Wie is de Mol. En dan heb ik het hier niet over de uitermate succesvolle forumversie, maar over degene die je vanaf 2 januari a.s. weer kan volgen op de televisie. Het programma waarin de deelnemers opdrachten moeten uitvoeren om zo veel mogelijk geld te verdienen, terwijl één van de deelnemers er juist op uit is dit te voorkomen. En terwijl ze geld verzamelen hebben de deelnemers natuurlijk maar één vraag voor ogen; Wie is de Mol?

Dit jaar is WidM opgenomen in het bruisende Hongkong, en is de presentatie wederom in handen van Art Rooijakkers Het zijn de volgende BN'ers die meedoen: Jennifer Hoffman, Freek Bartels, Tygo Gernandt, Owen Schumacher, Daphne Bunskoek, Maurice Lede, Aaf Brandt Corstius, Jan-Willem Roodbeen, Susan Visser en Sofie van den Enk.

De editie van 2014 begint op 1 januari met een terugblik op de eerste 13 edities van dit populaire programma. Lijkt me zeker de moeite waard.

MolTalk; net als afgelopen jaar zijn er voor- en nabeschouwingen, waarin wordt besproken wat er is gebeurd.

WidM app; Vanaf januari is er een app te downloaden waarmee je zelf kan deelnemen aan het programma, en waarmee een hele mooie prijs te winnen is.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 105
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • thebig

    15

  • Silverbyte

    14

  • Nyltje

    12

  • Guardian1980

    11

De enige die ik niet kende was Maurice, maar of dat het leuker zal maken... Persoonlijk ben ik nog niet zo weg van de kandidatengroep, dus ik behoed me voor een teleurstelling. Maar goed, het kan ook totaal anders uitpakken, als het ineens ontzettend fanatieke lui blijken te zijn die geweldige chemie met elkaar hebben. We gaan het zien - kijken doe ik toch wel.

Link to comment
Delen op andere websites

Tygo, geniaal! Hoop dat hij er lkkr lang in blijft. Druk zijn ftw!

Alleen Aaf en Freek ken ik niet. Trouwens ook leuk dat die gast van Koefnoen erbij zit, ik hoop ook dat hij het lang gaat redden!

Met een fototje is het trouwens wat makkelijker om te zien wie er meedoen :puh: : http://avro.nl/wieisdemol/kandidaten/

Nou Nandro, wie denk je dat de mol is?! :puh:

Bewerkt: door Nyltje
Link to comment
Delen op andere websites

Dat mensen Freek Bartels niet kennen zeg, dan heb je aardig in een grot geleefd de laatste jaren. :7 Musicalster, enorm grote rollen gehad, heel veel op TV geweest de laatste jaren (waaronder "Op zoek naar Joseph" gewonnen)...

Ik kijk er heel erg naar uit om WidM weer te volgen. Vaste hap op donderdag, of eigenlijk, meer op vrijdag, omdat ik het dan altijd terug kijk. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Dat mensen Freek Bartels niet kennen zeg, dan heb je aardig in een grot geleefd de laatste jaren. emo.gif Musicalster

Een Nederlander en een musicalster, dat is echt een perfect geldige reden om niet gekend te hoeven zijn door mij :t

>>> Door Dutchy3010: Haha, point taken, voor de Belgen is het anders. :puh:<<<

De foto's doen nog altijd geen belletje rinkelen, al zien een paar van die vrouwtjes er wel aardig uit...

In dat geval rinkelt er misschien toch een belletje, maar dan het andere spreekwoordelijke :clown:

Link to comment
Delen op andere websites

Nou Nandro, wie denk je dat de mol is?! :puh:

Geen idee. Ik bedenk de spellen, niet wie de Mol is.

Ik ken in ieder geval bijna alle BN'ers die dit jaar mee gaan doen, dus dat maakt het in ieder geval al wel tof om te volgen. Dat ben ik ook zeker van plan te doen, hopelijk heb ik er de tijd voor straks :)

Link to comment
Delen op andere websites

Dat mensen Freek Bartels niet kennen zeg, dan heb je aardig in een grot geleefd de laatste jaren. :7 Musicalster, enorm grote rollen gehad, heel veel op TV geweest de laatste jaren (waaronder "Op zoek naar Joseph" gewonnen)...

* komt z'n grot uit *

Ik heb nog nooit een jaar gehad dat ik meer dan de helft van de BN'ers van tevoren kende en dit jaar is dat weer zo. Maar dat vind ik niet zo erg: dan kan ik zonder vooroordelen het spel aanschouwen en leer ik ze gaandeweg kennen. :)

Link to comment
Delen op andere websites

De meesten ken ik wel maar die Maurice Lede dan weer niet. Onder wie die vent van Koefnoen en Tygo Gernandt, naar mijn mening Nederlands beste acteur, doen mee. Mijn moeder is, als WIDM er weer op komt en die weken daar voor, bijna verslaafd, dus ik zal er sowieso wel wat van meekrijgen. Ik kijk het ook wel en volg het ook wel, maar sommige afleveringen zullen we ontglippen en omdat ik ze niet terugkijk snap ik niks meer van wat er speelt. Ben benieuwd. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nog nooit een jaar gehad dat ik meer dan de helft van de BN'ers van tevoren kende en dit jaar is dat weer zo. Maar dat vind ik niet zo erg: dan kan ik zonder vooroordelen het spel aanschouwen en leer ik ze gaandeweg kennen. smile3.gif

Ik heb met dit soort programma's altijd: de mensen die ik niet ken zie ik na WIDM heel vaak op tv. :puh: Da's echt gek. :puh:

Is het logo van de hoofdpost trouwens niet wat lelijk?

Bewerkt: door Nyltje
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...