Jump to content

Wie is de Mol 2014


Guardian1980

Wie is de Mol?  

15 leden hebben gestemd

  1. 1. Wie denk jij dat de Mol is?

    • Jennifer Hoffman
      1
    • Freek Bartels
      0
    • Tygo Gernandt
      1
    • Owen Schumacher
      2
    • Daphne Bunskoek
      1
    • Maurice Lede
      0
    • Aaf Brandt Corstius
      0
    • Jan-Willem Roodbeen
      4
    • Susan Visser
      1
    • Sofie van den Enk
      5


Recommended Posts

Volgens mij zei Susan direct na het groene scherm dat ze de vrijstelling heeft gebruikt nu en liet Art deze ook zien.....die zou dus nu uit het spel zijn. En verder sluit ik me aan bij de meningen van een ieder: het was een leuke aflevering :Y

Ik hou het qua mol nog steeds op onze Daphne....

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 105
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • thebig

    15

  • Silverbyte

    14

  • Nyltje

    12

  • Guardian1980

    11

Volgens mij zei Susan direct na het groene scherm dat ze de vrijstelling heeft gebruikt nu en liet Art deze ook zien.....die zou dus nu uit het spel zijn. En verder sluit ik me aan bij de meningen van een ieder: het was een leuke aflevering :Y

Wij wisten het wel, maar Susan wilde het niet zeggen tegen de groep. Op deze manier weet ze in ieder geval zeker dat de vrijstelling eruit is.

Link to comment
Delen op andere websites

Net mijn examen Wetenschappelijk Programmeren afgerond, dan ga ik nu naar de laatste aflevering kijken als beloning!

Ik moest een script over muizen schrijven, maar een script om de Mol te vinden, heb ik nog niet kunnen maken...

Deze aflevering ben ik niet echt veel wijzer over een Mol, al verdenk ik naast Tygo nu ook Sofie. Gewoon omdat ze die enveloppe's opstuurde en ook door andere acties.

Beetje dom van Susan om haar vrijstelling nu al in te zetten. In het begin van het spel heb je juist de minste kans om af te vallen, maar evenveel kans om te testen of je goed zit met je Mol. Ik had hem nog een paar afleveringen bijgehouden.

Als er dan gevraagd werd of je je vrijstelling hebt ingezet, had ik gewoon 'ja' geantwoord en op goed geluk aan mij het scherm laten zien. Als dat groen was, zet je de andere kandidaten op het verkeerde been, wanneer je later in het spel glimlachend je vrijstelling tevoorschijn haalt.

Bewerkt: door thebig
Link to comment
Delen op andere websites

Leuke quote van Jan-Willem: 'We hadden een onmogelijke uitgangspositie. Vijf vrouwen, twee mannen en een homo tegen acht Chinese topatleten.' :7Zijn er hier trouwens ook mensen die meedoen met de app-quiz?

ik doe daar aan mee met paar vrienden (7) en sta gedeelde 1ste plek :puh: met 140 punten.

Mijn molletje: Janwillem

mijn winnaar; jennifer

Link to comment
Delen op andere websites

Hmm, ik ben weer niet echt wijzer geworden. Wat ik wel vind is dat die Zwarte Vrijstelling een goed idee was, brengt extra spanning in het programma. Ik denk dat Tygo dat verbondje met Sofie gaat breken en gewoon die Vrijstelling gaat inzetten wanneer hij dat zelf wilt.

Grappig moment, toen Tygo voor de camera zijn zeg je kon doen en hij met zijn twee enveloppen zat te zwaaien, terwijl er beelden werden getoond waarin Jan-Willem zei dat hij zijn enveloppe wou opsturen :7

Mijn twee verdachten blijven trouwens Tygo en Sofie, bij gebrek aan nieuwe aanwijzingen.

Link to comment
Delen op andere websites

Grappig moment, toen Tygo voor de camera zijn zeg je kon doen en hij met zijn twee enveloppen zat te zwaaien, terwijl er beelden werden getoond waarin Jan-Willem zei dat hij zijn enveloppe wou opsturen :7

Ik denk niet dat JW openlijk zal bekennen dat hij geen envelop heeft. Want zouden ze dat geloven?

Link to comment
Delen op andere websites

Tygo is voor mijn gevoel teveel "speler" om werkelijk de mol te zijn. In die eerste opdracht werd hij voor iedereen verantwoordelijk gehouden dat het zo weinig woorden waren. Hij had er inderdaad 2 fout, maar had ook nog een heel rijtje verderop die niet meer werd onthouden in de rest van het proces. Overall vind ik dat Tygo dat best netjes deed.

Ik hoop dat Jan-Willem er snel uit vliegt, want die heb ik vanaf de eerste aflevering verdacht, en dat wordt een beetje tunnelvisie. Als die eruit is, kan ik weer meer gaan kijken wie de mol is. :puh:

Freek verdenk ik overigens ook. Die is ook overal bij en pakt het vaak heel slim aan. Had ook het geld in handen in dat enveloppen-spel en laat her en der lichte steekjes vallen.

Wat mij opvalt is dat 1 van de dames, of Jennifer of Sophie (weet niet meer wie), telkens heel slim beredeneert wat de mol zou doen. Volgens mij was het Jennifer. Die gaat elke opdracht analyseren "ja, maar de mol zou dit doen, de mol zou dat doen", zo was het in de eerste opdracht "de mol zou hier niet mollen, want de mol weet dat hij afgeluisterd wordt". Ze heeft altijd wel een punt. Bij de tweede opdracht was het "de mol moet geld in handen hebben gehad, anders had hij geen invloed op het spel". :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Naast alle spanning wil het oog ook wat, erg spijtig dat Jennifer er uit ligt. Richting de kijker speelt Tygo wel heel erg de mol, maar gezien zijn enthousiasme in de spellen denk ik niet dat hij het is. Tenzij hij weet dat ze later in het spel veel geld gaan verliezen... Aaargh, ik weet het niet!

Link to comment
Delen op andere websites

Denk ook oprecht niet dat Tygo de mol is. Hij legt het er te dik op en is reuze fanatiek. Als hij ondanks dat de mol is, heeft hij het spel wel heel slim gespeeld. Ik verdenk Jan Willem al heel lang, maar ook Freek en Sophie staan op mijn lijstje. Eigenlijk kan iedereen het nog wel zijn. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Jennifer naar huis. Het is zo'n mooie vrouw. traantjes.gif

Ik ga nog steeds voor Jan-Willem. Alles wat die kerel doet roept bij mij een 'HIJ IS HET! HIJ IS HET!'-gevoel op. Sophie is ook wel gestegen de afgelopen afleveringen. Vind de opdrachten trouwens nog steeds niet zo spectaculair, en we zijn al zo'n beetje halverwege. Jammer. :(

Link to comment
Delen op andere websites

Inderdaad jammer van Jennifer. De kijklust liep gelijk weg.

Wel een goede aflevering. Nu Jennifer eruit is, kan opeens iedereen het zijn. Maar ik blijf maar bij Sofie, omdat ik nog nooit heb gehad dat mijn verdachte er níet na aflevering 1 al uitlag :puh: Jan-Willem wordt wel steeds verdachter. 4 keer fout gokken en er toch nog steeds inzitten?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...