Jump to content

Wie is de Mol 2014


Guardian1980

Wie is de Mol?  

15 leden hebben gestemd

  1. 1. Wie denk jij dat de Mol is?

    • Jennifer Hoffman
      1
    • Freek Bartels
      0
    • Tygo Gernandt
      1
    • Owen Schumacher
      2
    • Daphne Bunskoek
      1
    • Maurice Lede
      0
    • Aaf Brandt Corstius
      0
    • Jan-Willem Roodbeen
      4
    • Susan Visser
      1
    • Sofie van den Enk
      5


Recommended Posts

  • Reacties 105
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • thebig

    15

  • Silverbyte

    14

  • Nyltje

    12

  • Guardian1980

    11

Wat een gave aflevering!

Is het programma technisch mogelijk dat in deze editie twee mollen actief zijn?

Ik denk dat omdat in het laatste 'spel' waarin de kandidaten in de toekomst konden kijken in het intro filmpje een fractie van een seconde Sofie en Jan-Willem voorbij flitste. Ook werden in twee filmpjes die getoond werden in het kerkje aanwijzingen gegeven voor wellicht twee mollen. Twee Wie is de Mol vingerafdrukken in beeld en twee Mol amuletten.

Zou het kunnen? Of wordt ik nou helemaal paranoia van dit pogramma... :)

Link to comment
Delen op andere websites

Is het programma technisch mogelijk dat in deze editie twee mollen actief zijn?

Lijkt me niet, dat is echt een grondige verandering van het originele concept. Zo'n zwarte vrijstelling of een doorschijnende, zoals in vorig seizoen, kunnen nog, maar twee mollen lijkt me toch echt een te drastische verandering van het concept.

Al heb ik nog altijd twee potentiële mollen: Tycho en Sofie. De laatste paar afleveringen heb ik niet echt extra info verzameld, dus blijf ik erbij.

Nu Aaf eruit ligt, denk ik dat veel kandidaten wat extra kennis hebben, want er waren veel mensen die op haar hadden ingezet.

Vind het trouwens goed dat het programma verdergaat in de Filipijnen, die drukte van Hong Kong bood na die paar opdrachten niet echt veel meer mogelijkheden, denk ik. Als je dan een heel strand voor jezelf hebt en met auto's kan rijden, da's toch iets helemaal anders.

Link to comment
Delen op andere websites

Is het programma technisch mogelijk dat in deze editie twee mollen actief zijn?

Lijkt me niet, dat is echt een grondige verandering van het originele concept. Zo'n zwarte vrijstelling of een doorschijnende, zoals in vorig seizoen, kunnen nog, maar twee mollen lijkt me toch echt een te drastische verandering van het concept.

Lijkt me ook niet, aangezien je dan bij de test overal twee antwoorden op kunt geven. Wat als ze nu in twee teams komen? Dan heeft iedereen ineens die vraag goed...

Al heb ik nog altijd twee potentiële mollen: Tycho en Sofie. De laatste paar afleveringen heb ik niet echt extra info verzameld, dus blijf ik erbij.

Tycho denk ik absoluut niet, die is echt teveel mol (op sommige momenten laat hij "per ongeluk" vallen dat hij de mol is) of juist enorm enthousiast. Kijk die opdracht als trompettist, dat was toch sowieso kansloos voor een mol, die absoluut niet gezien mag worden? Sophie heb ik ook een poos verdacht, maar waarom heeft zij dan ineens Jan-Willem gespot? Dan kon ze dat toch ook negeren en net als het andere team zeggen dat hij zich wel heel goed verstopt had?

Mijn mollen zijn Jan-Willem (ja, nog steeds...tunnelvisie?) en Freek.

Van Jan-Willem vond ik het wel heel toevallig dat hij als eerste gaat, precies die 3 jokers (2 uit 6 kans) pakt, waardoor hij het meeste invloed heeft op de opdrachten. Hij loopt geheel toevallig aan de kant van de wagen waardoor hij nauwelijks te zien was, want beide groepjes stonden aan de andere kant. Dat vind ik best wel een actie voor een mol. Sowieso de beste envelop pakken, waardoor hij jokers ten koste van geld kan verdienen, wat niemand verdacht vindt. Vervolgens weet hij aan welke kant hij moet lopen om niet gezien te worden. Toeval? Zeker mogelijk, maar ik en mijn tunnelvisie zien dat anders. :puh:

Freek is gewoonweg altijd betrokken bij alle "onhandige" acties om geld mis te lopen.

Ik hoop heel hard dat JW het niet is, want dan zou ik beetje teleurgesteld zijn, omdat ik hem al sinds de eerste aflevering verdenk. Mijn favoriete spelers zitten er gelukkig nog steeds in: Susan, Freek en Tycho. :D

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Dit was zwaar onverwachts, Jan-Willem eruit. Ik dacht dat hij de Mol was. Voor de rest een zeer leuke aflevering weer, zoals gewoonlijk. ;)

Nu ga ik voor Susan en Sophie, 1 van deze 2 is de mol.

Bewerkt: door xCrazyShotgun
Link to comment
Delen op andere websites

Je kan hierdoor zien wie er nog in zit:

Het was elke aflevering 100% Tygo, maar nu denk ik dat Susan ook de mol is. 50/50. Ik denk: Tygo winnaar, Freek verliezer, Suzan mol.

Het was een spannende aflevering en het is jammer dat hij/zij (anti-spoiler :puh:) er uit is, ik vond dat echt een leuke kandidaat die altijd leuke zinnen had als ze moesten praten tegen de camera.

Bewerkt: door Nyltje
Link to comment
Delen op andere websites

De meeste enthousiaste deelnemer, hij was slim en pakte het spel goed aan. Ik zat wel op hem, maar ene kant zit er ook wel weer wat in wat Dutchy3010 zegt. Ik heb voorlopig even geen mol en wacht gewoon even af hoe het spel gaat verlopen.

Wel gaaf trouwens dat Expeditie Robinson gebeuren, alleen zonder van die kist open te maken. Als je een beetje logisch beredeneert zit je daar hooguit 2 dagen.

Link to comment
Delen op andere websites

Expeditie Robinson 2.0, tot en met het stemmen aan toe. Die actie van JW met die hond en het niet zien van Freek was natuurlijk een enorme Mol-actie, maar juist omdat het er zo dik boven op lag leek hij me geen Mol. Hetgeen bij de executie werd bevestigd.

Ik ben wel benieuwd wat Sofie heeft gezegd toen ze stemde: "Ik ben de Mol, dus het interesseert mij geen hol"?!?!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had altijd Jan-Willem als mol, tot vorige week. Toen heeft hij zoveel geld gepakt, zeker die toren hoefde hij niet te doen. Elke keer als ik iemand van mijn lijstje streep, gaat hij (of zij) er die keer of de volgende keer uit. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Expeditie Robinson 2.0, tot en met het stemmen aan toe. Die actie van JW met die hond en het niet zien van Freek was natuurlijk een enorme Mol-actie, maar juist omdat het er zo dik boven op lag leek hij me geen Mol.

Freek zei toch dat hij langs de achterkant binnen ging? Ik begrijp het ook niet helemaal wat zich daar heeft afgespeeld, want als JW zag dat Art naar de andere kant van het gebouw ging, had hij hem toch gewoon moeten volgen? Of was hij dan toch echt zo gefocust op die hond?

Wel een leuke aflevering, dat ze opeens op het eiland worden gedropt van Expeditie Robinson.

Ik blijf nog altijd kijken naar Sofie en Tycho. Ik kan de laatste paar afleveringen niet echt meer grote Molacties vinden, dus moet ik maar op mijn gevoel afgaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vond het erg jammer dat Tygo eruit vloog. Dat vond ik echt een hele leuke kandidaat. (omdat ie lkkr druk is :puh:)

Het einde vond ik heel spannend. 'Jij bent niet de winnaar.', 'Jij bent niet de verliezer.', 'Jij bent niet de mol.' Zo ik hield het niet! xD

Mijn voorspelling is:

Winnaar: Sophie

Verliezer: Freek (helaas ik had hem het liefst als winnaar gezien)

Mol: Susan

Bewerkt: door Nyltje
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...