ChelseaFC Geplaatst: 20 december 2013 Rapport Geplaatst: 20 december 2013 Verkeerd begrepen dus, mijn fout. Geen probleem hoor. Jammer dat hackers online zo verne*ken. Reageren
dionkoffie Geplaatst: 20 december 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 20 december 2013 ik wou dat geld juist niet. nu is me profiel verpest omdat er 300 miljoen staat. Het eerlijk spelen is totaal bij mij weg. ik heb de hacker gereport. Ik geniet wel van het geld maar ik heb hier niet om gevraagd. ik had 3 dagen gelenden zelfs gta dollars gekocht. ook voor niks geweest nu Reageren
JustHano Geplaatst: 21 december 2013 Rapport Geplaatst: 21 december 2013 En ik ben net ook een hacker tegengekomen, meteen gereport, maar plaatje zegt al genoeg denk ik: Reageren
dionkoffie Geplaatst: 21 december 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 21 december 2013 welkom bij de club Reageren
Hmmpff Geplaatst: 21 december 2013 Rapport Geplaatst: 21 december 2013 (bewerkt) Ergens vind ik het jammer voor rockstar dat online deels al "verpest" is. Maar aan de andere Kant maken ze het er zelf naar door eerst het geld wat je met missies verdient drastisch te verminderen, idem dito voor races nu. Is voor mensen die met werken/school of andere dingen druk zijn, niet te doen om de actieve spelers bij te houden, gevolg > glitchting/hacking. Ik weet zeker dat meer dan de helft van alle gta online spelers geglitched heeft, hackers daar nog buiten gelaten.. Bewerkt: 21 december 2013 door Hmmpff Reageren
JustHano Geplaatst: 21 december 2013 Rapport Geplaatst: 21 december 2013 (bewerkt) @Dion Haha tnxx Maar ik zat eerst in een sessie bij iemand met rank 666, ook ff gereport en even later komt er nog eentje bij van rank 150, hij/zij leek me dus geen hacker te zijn gezien de rank, maar weer even later kreeg ik miljoenen op m'n bank gestort, daarna meteen gereport Bewerkt: 21 december 2013 door Hano_2000 Reageren
aerora Geplaatst: 21 december 2013 Rapport Geplaatst: 21 december 2013 en ik ben ook de dupe meer dan 50 miljoen gekregen van een hacker gelijk de hacker gereport en een mail gestuurd naar rockstar over mijn kwestie ik heb trouwens eerder zon negatieve bounty gekild maar daar krijg je niks voor gewoon 0 dit was in een andere sessie dat zegt wel weer hoe actief ze zijn Reageren
flavio1984 Geplaatst: 21 december 2013 Rapport Geplaatst: 21 december 2013 (bewerkt) Ik zit momenteel in een lobby waar al zeker 10 bounties van 201 miljoen zijn uitgeloofd op 20 minuten. Heb er zelf geen geclaimd, maar iedereen zit in het centrum van LS rondjes te rijden om zo snel mogelijk te kunnen reageren. Er rijden ondertussen al een paar tanks rond ook. Bewerkt: 21 december 2013 door flavio1984 Reageren
norik Geplaatst: 21 december 2013 Rapport Geplaatst: 21 december 2013 Net 10 biljoen gekregen Reageren
xCrazyShotgun Geplaatst: 21 december 2013 Rapport Geplaatst: 21 december 2013 En ik zit nog met 15k! (Met 10 Miljoen ben ik al blij) Reageren
UberBug Geplaatst: 21 december 2013 Rapport Geplaatst: 21 december 2013 Wat gebeurd er nu precies met je als je van een hacker tig miljoen ontvangen hebt? Er gaan "geruchten" rond dat je dan ook een ban krijgt terwijl je er zelf helemaal niets aan kan doen. Mag je het geld houden en uitgeven? Iemand die met zekerheid kan vertellen wat er gebeurd? Reageren
dionkoffie Geplaatst: 21 december 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 21 december 2013 Ja. Op de rockstar support site stond dat mensen met een te hoog bedrag die ze te snel kregen, worden verbannen. Link heb ik ff niet geef ik dalijk wel. Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 21 december 2013 Rapport Geplaatst: 21 december 2013 Als ik jou was zou ik gewoon alle duren, maar ook relaxte dingen gaan kopen Reageren
haaima Geplaatst: 21 december 2013 Rapport Geplaatst: 21 december 2013 Afgelopen dagen miljarden verdiend door de bountys. Ik zelf vind dat geld heerlijk kan doen en laten wat ik wil Reageren
dionkoffie Geplaatst: 21 december 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 21 december 2013 (bewerkt) Ik heb gister een mail gestuurt naar r* over dat ze het mischien weg kunnen halen. Ik kan beter zelf aangeven dat ik zoveel geld heb dan dat ze er zelf achterkomen en me bannen. Edit: hier is de link: http://www.lazygamer.net/xbox-360/rockstar-banning-people-who-receive-illicit-money/ Bewerkt: 21 december 2013 door dionkoffie Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.