Jump to content

Dat is pech, Sandking XL en Adder weg


LethalMaximus73

Recommended Posts

Woensdag 25 december, we worden wakker en mijn vrouw gaat ff op gta online om te kijken wat voor veranderingen de kerst in gta heeft gebracht.

Sneeuw en kerst items, Het was leuk.

Ze gaat foto's maken van haar auto's die ze in de garage heeft staan op een berg met een leuk uitzicht.

Ik weet niet precies wat er gebeurt is, maar op 1 of andere manier was haar Sandking XL vernietigt, geen probleem denk je ff bellen met Mors Mutual, meerdere malen gebeld, geen gehoor dus.

Ik zeg nog geen probleem we vinden wel een ander, ze rijden zat rond.

Even later, ik ga na mijn charracter heen (we spelen onder de zelfde GT maar verchillende charracters) om ff te kijken wat er te beleven valt, staat mijn Adder niet meer in de garage en ik weet 100% zeker dat ie er nog stond.

Ik rijd ff naar buiten en naar binnen omdat het soms wel wat glitcht en dat de auto er dan wel weer staat, mooi niet dus.

Loop ik ff een paar blokken verder op zodat ik de mechanic kan bellen om te kijken als hij nog in de lijst staat van de telefoon, hij stond er wel, maar wel vernietigt.

Ook ff Mors Mutual een paar keer gebeld, gebeurde dus ook niks, er staat Adder Destroid, maar kan hem niet terug claimen.

Hij had in eerste plaats niet vernietigt moeten zijn wand ik had hem al pakweg meer als een week niet meer gebruikt.En nu komt het mooiste, De sandking XL stond op Prezies de zelfde plaats in de garage van mijn vrouw als waar de Adder in mijn garage stond, als je de garage in loopt links achterin, een garage van een appartement waar 10 voertuigen in kan. Ik heb al een berichtje naar rockstar heen gestuurd, het zal mij benieuwen hoe ze daar op reageren.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 34
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • LethalMaximus73

    16

  • FcUtreg4Life

    3

  • LionOfHolland

    3

  • Ezra24rct3

    2

Hahaha die titel _O_

Maar dit is een bug. De auto's zijn nu in iemand anders z'n garage gekomen. Geloof me, deze komen een keer terug ;)

Hoop het meer voor die adder dan die sandking want die kan je nog makkelijk vinden adder moet je kopen :puh:
Link to comment
Delen op andere websites

Bij mij stond vandaag ineens een ouwe sloopbak die ik zomaar van straat af had geplukt maar wel tof vond om zijn 8cillinder geluid(ff de naam kwijt, musclecar met zon laadbak erachter) anyway dat ding was al weken geleden destroyed en stond plotsklaps weer in mijn garage vandaag.

Maargoed hopelijk komt het goed met jullie wagens :)

Link to comment
Delen op andere websites

Nou heb ik het helemaal voor mekaar :(

Ik was met een bekende aan het ouwhoeren online.

Hij stuurde merryweather op me af, dat was geen probleem, maakte ze af, pakte hun mesa en ging naar mijn huis/garage om mijn sultan op te halen( aangezien ik te dicht bij was om hem opteroepen), opdat moment komt diegene met wie ik aan het spelen was met een rotvaart aanzetten, knalde per ongeluk met zijn wagen tegen mij op waarop ik met mesa richting garage geslingert werd.

Uiteraard ging ie natuurlijk automatisch de garage in.

Normaal vraagt ie dan van wat van auto vervangen moet worden, maar nee hoor hij herplaatste automatisch mijn adder die door een stomme glitch/fout van het spel vernietigt was.

1000k plus wat ik er nog meer in die adder had gestopt is denk ik nu wel voorgoed weg.

Ik hoop dat rockstar me daar nog mee kan helpen.

Ik heb maar een 2e bericht naar ze gestuurd, aangezien ik nog steeds niks van ze heb gehoord.

Bewerkt: door LethalMaximus73
Link to comment
Delen op andere websites

gewoon met zelf verdient geld, ik heb nog nooit geld gekeregen op de manier dat een hacker me wat heeft gegeven aangezien ik het meest en een private only sessie zit, nog nooit een tank of ander voertuig gekocht,via een glitch dat je hem eerder kon krijgen. eenigste wat niet in mijn game thuis zou horen is de buffalo 2 die franklin normaal heeft en die heb ik nog steeds, en heb ik al maanden. die heb ik ooit gekeregen van een kennis, en die zit trouwens nog steeds in mijn garage.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

FF maar weer een update.

Over 10 dagen is het al 2 maand geleden dat ik mijn adder ben kwijtgeraakt door een bug van het spel, en een ticked had ingediend..

Mijn vrouw was de sandking xl kwijt door de zelfde bug, maar die kan je zo weer vinden.

Ik heb nu in een paar weken tijd wel 4 keer moeten uitleggen wat er gebeurd is en heb nog steeds geen concreet andwoord of ik het geld voor mijn adder terug krijg.

Ik begin er op het moment best wel van te balen, vooral dat ik alles zovaak moet uitleggen.

Ik heb vandaag alles weer moeten uitleggen, en zal ongetwijfelt wel weer een week of meer op andwoord moeten wachten.

Zal mij benieuwen

Link to comment
Delen op andere websites

Met de missies van tegenwoordig kan je wel veel sneller geld verdienen..

Misschien een idee om te sparen voor een nieuwe.

Dat is misschien een idee, maar niet de bedoeling. Stel je rijd in een Ford Focus die je net nieuw hebt gekocht en iemand rijd m helemaal naar de tering. De verzekering wacht vervolgens maanden met het uitkeren van geld. Dan ga je ook niet zeggen "Tsja jammer ik spaar wel voor een nieuwe..."

Ik hoop dat Rockstar snel met een reactie komt Maximus, ik snap dat ze ff wachten om na te gaan of je geen hacker ofzo bent maar ze mogen op z'n minst wel binnen een week een berichtje terugsturen waarin ze vertellen dat het ze spijt dat er wellicht een fout in het spel zit en dat ze er naar gaan kijken.

Btw awesome topic naam XD

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop het ook ja dat ze snel met een andwoord komen.

En dat bij me kaar sparen, lukt ook wel en is me ook wel gelukt in die tijd.

Ik had al een andere adder in de tussen tijd gekocht, en ookal weer verocht van de week inverband dat mijn vrouw en ik samen spelen met gta en zij ook een rooseveld wou en de wapen, plus kleding.

Maar het gaat me nu vooral een beetje om principe om een fatsoenlijk andwoord.te krijgen.

Ze kunnen ja zo zien dat ik geen hacker ben of geld heb gekregen van hackers.

Ach ja, ik zie wel :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...