Jump to content

Dat is pech, Sandking XL en Adder weg


LethalMaximus73

Recommended Posts

  • Reacties 34
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • LethalMaximus73

    16

  • FcUtreg4Life

    3

  • LionOfHolland

    3

  • Ezra24rct3

    2

Ik heb vanacht reaktie van rockstar terug gehad, ik kan dus mooi naar mijn adder fluiten en het geld wat ik er in gestopt had.

Dit kreeg ik als laatste bericht

Michael N, Feb 23 04:56 PM:

Hello LethalMaximus73,

There's no more information i can release on this issue.

Cheers,

Michael_.N

LethalMaximus73, Feb 23 08:15 PM:

so this is it? my adder is gone, the money i spend on it, gone.

and you can not or will not help me resolve it? why?

Michael N, Feb 23 08:16 PM:

Hello,

We are unable to restore missing money/properties in the game..sorry for the inconvenience.

If you have any further issues or questions feel free to get in contact with us again and we'll be happy to assist you.

Best Regards,

MikeN

Ik vraag me af of ze er wel na gekeken hebben.

En als het te lang geleden zou zijn, word het eens tijd dat rockstar suport eens wat sneller naar problemen moeten gaan kijken en er niet 1 a 2 maand overheen laten gaan.

Ik begrijp best wel dat ze het druk hebben, en dat ze die modded lobbies willen aanvechten, maar ik heb het gevoel dat ik, en mischien wel en vele anderen met dit soort problemen er nu de dupe van worden.

Er zijn mensen die vrijwilig en onvrijwillig zogenaamd de dupe zijn geworden van cheated money, (ik zeg niet iedereen, maar er zijn zat mensen die op vrijwillige basis de modded lobies binnen zijn gegaan om modded money te krijgen, en dan achteraf zeggen oops rockstar, i got 1 billion dollar from a cheater, can you please remove it en dan nog ff snel alle voertuigen voor pegasus kopen, die 10 garage appartement kopen voor hun 2e personage en die volgooien met adders)

Rockstar haald het geld weg wat gemod was, maar mogen de gedupeerden mogen alles wat ze gekocht hadden houden.

ze verkopen de adders van hun 2e garage, goed voor 3000k en hebben weer 3000k op de bank staan.

Maar mensen met gewone problemen kunnen ze niet helpen, omdat ze er mischien te laat bijzijn of zo,of willen het niet.

Ik krijg nog niet eens een fatsoenlijke uitleg waarom, alleen dat ze geld en bezittingen niet kunnen herstellen.

En ik weet dat ze het wel kunnen, wand ik heb op rockstar community gezien/gelezen dat mensen met voertuigen die verdwenen zijn gewoon het geld er voor terug gekregen.

En dan vraag je je af waarom mensen gaan cheaten of glitches gaan gebruiken voor geld.

Zoals ik nu geholpen ben snap ik dat wel.

Link to comment
Delen op andere websites

Kan het aan de andere kant ook wel begrijpen. Hun krijgen waarschijnlijk god weet hoeveel van dat soort tickets op de deurmat.

En om dan doodleuk bij iedereen te checken of het waar is of niet gaat ontzettend tijd/geld kosten. Dus dan moeten ze een lijn trekken. In dit geval dat dan weg=weg.

Klote voor diegene die het ook echt meemaken, maja..

Link to comment
Delen op andere websites

Kan het aan de andere kant ook wel begrijpen. Hun krijgen waarschijnlijk god weet hoeveel van dat soort tickets op de deurmat.

En om dan doodleuk bij iedereen te checken of het waar is of niet gaat ontzettend tijd/geld kosten. Dus dan moeten ze een lijn trekken. In dit geval dat dan weg=weg.

Klote voor diegene die het ook echt meemaken, maja..

Mischien, maar dan moeten ze het meteen zeggen, en me niet 3 a 4 keer laten uitleggen wat er gebeurt is, en dan zeggen

Michael N, Feb 15 05:22 PM:

Hello,

We took the error to our attention, we're working on it.

Link to comment
Delen op andere websites

"We took the error to our attention, we're working on it."

Dit wil niet zeggen dat ze het voor je gaan fixen. Dit is meestal gewoon een standaard antwoord wat ze geven waarna ze later laten weten of je het terug krijgt of niet. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Echt kut voor je. Slechte service van Rockstar ook al is er vanaf beide kanten wel iets voor te zeggen. Btw dit nodigt sommigen misschien zelfs uit tot cheaten om zo alsnog hun spul terug te krijgen...

Ik kan het ook heel goed begrijpen dat ze dat zouden doen, maar ja, als je echt gaat cheaten/hacken, heb je waarschijnlijk je zelf er mee, door dat je een ban kan krijgen, ookal is dat voor sommigen maar tijdelijk.

Maar dat is mijn ogen het niet waard, aangezien ik verder met gta online me best vermaak afgezien van mijn verdwenen adder.

Maar ik heb het er nog niet bij laten zitten.

Ik heb nog wel een bericht terug gestuurd, als ze me niet willen of kunnen helpen, wil ik in iedergeval een fatsoenlijke uitleg hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

Weer een mail terug gekeregen van rockstar van een zoveelste keer dat ik het uitgelegt heb.

Travis B., Feb 27 12:22 PM:

If your car is missing please provide the following information so our Social Club Admin can investigate this the gamer tag LehalMaximus73 came up as invalid in our system can please re provide us this information again so we can look in to this matter for you

  • R* social club name -PSN/360 Name: -Screenshots of any error:

MMM mijn gamer tag invalid? Realy?

Ik zou toch zweren dat mijn vrouw nu op die invalid gametag aan het spelen is.

Voor de zekerheid van mijn xbox live account maar een screenshot gemaakt en die van mijn socialclub ook en die maar opgestuurd dat ze dat kunnen zien dat die niet invalid is.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Jaja, eindelijk na 2 en een halve maand, veel uitleg aan vele personen verder heb ik eindelijk mijn adder vergoed gekregen.

Lang geduurd.

Ze zijn wel over de brug gekomen, maar wel na lang zeuren.

Maar ok ik ben blij dat ik het geld terug daarvan heb.

Link to comment
Delen op andere websites

Jaja, eindelijk na 2 en een halve maand, veel uitleg aan vele personen verder heb ik eindelijk mijn adder vergoed gekregen.

Lang geduurd.

Ze zijn wel over de brug gekomen, maar wel na lang zeuren.

Maar ok ik ben blij dat ik het geld terug daarvan heb.

Beter laat dan nooit zullen we maar zeggen...

Link to comment
Delen op andere websites

Jaja, eindelijk na 2 en een halve maand, veel uitleg aan vele personen verder heb ik eindelijk mijn adder vergoed gekregen.

Lang geduurd.

Ze zijn wel over de brug gekomen, maar wel na lang zeuren.

Maar ok ik ben blij dat ik het geld terug daarvan heb.

Beter laat dan nooit zullen we maar zeggen...

Dat zekers :) ben ik zekers ook blij om dus
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...