FcUtreg4Life Geplaatst: 15 maart 2014 Rapport Geplaatst: 15 maart 2014 Nu alleen die Sandking nog. Reageren
LethalMaximus73 Geplaatst: 19 maart 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 19 maart 2014 Nu alleen die Sandking nog. Die Sandking, mischien ook wel vervelend, maar ben allang blij dat ik het geld van de Adder terug heb. Reageren
FcUtreg4Life Geplaatst: 19 maart 2014 Rapport Geplaatst: 19 maart 2014 Die Sandking is niet jouw probleem wou je zeggen? Dat zoekt je vrouw zelf maar uit, of niet? :D Reageren
LethalMaximus73 Geplaatst: 19 maart 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 19 maart 2014 Die Sandking is niet jouw probleem wou je zeggen? Dat zoekt je vrouw zelf maar uit, of niet? :D Hehe, maar nee als ik er zo over zou denken, had ik mijn entity niet verkocht zodat zij met valentijnsdag die rooseveld kon kopen. Reageren
FcUtreg4Life Geplaatst: 20 maart 2014 Rapport Geplaatst: 20 maart 2014 Hoe romantisch .... das pas liefde. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.